درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 25 آذر 1398 - 09:20   

شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند

  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


ادامه ادامه مطلب یک

آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه

  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب دو

فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی

  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی


ادامه ادامه مطلب سه

شکلک های مسخره ی با معنی

  شکلک های مسخره ی با معنی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بحث بزرگ: آیا روابط رسانه ای در حال مرگ است؟
  واژه نامه توصیفی کاربردی روش پژوهش در علوم اجتماعی و ارتباطات
  اعلام روند سیاست گذاری اطلاع رسانی اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت از سوی وزارت کشور
  دوره دانش‌افزایی فوتسال در بانک رفاه برگزار شد
  برگزاری نخستین رویداد بزرگ فناوری های علوم روان شناختی و کار آفرینی سایتک
  برگزاری نشست تلفنی با موضوع رمز دوم پویا در مرکز فراد بانک رفاه کارگران
  پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک رفاه به ورزشکاران اعزامی به مسابقات جهانی کارگران اسپانیا
  مدیران روابط عمومی دستگاه ها باعث دلگرمی و امید برای مردم هستند
  نصب بنرهای خوش آمدگویی برای استاندار و معاونین ممنوع است
  رمز دوم پویا فرصتی جهت افزایش امنیت درپرداخت‌های غیرحضوری مبتنی برکارت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30601صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 3 مرداد 1396 - 10:30
عکس‌هایی که خودکار حذف می‌شوند
امکانات نسخه جدید تلگرام
تلگرام امکانی را در نسخه جدید خود اضافه کرده که از طریق آن می‌توان برای عکس‌ها زمان حذف گذاشت که بعد از ارسال عکس‌ها در زمان تعیین شده به طورخودکار حذف می‌شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، تلگرام امکانی را در نسخه جدید خود اضافه کرده که از طریق آن می‌توان برای عکس‌ها زمان حذف گذاشت که بعد از ارسال عکس‌ها در زمان تعیین شده به طورخودکار حذف می‌شوند. این ویژگی را تلگرام قبلا در چت محرمانه یا Secret Chat قرار داده بود و حالا به چت‌های عادی هم تعمیم داده است. این ویژگی تلگرام هم برای عکس و هم برای فایل‌های ویدئویی قابل انجام است. وقتی شمارشگر برای یک عکس یا ویدئو قرار می‌دهید این شمارشگر از زمان دیده شدن عکس از سوی گیرنده شروع به‌کار می‌کند (و نه از زمان ارسال) و بعد از آنکه زمان به پایان رسید عکس ناپدید می‌شود. اما تلگرام در این نسخه‌ تغییرات قابل توجه دیگری هم داده است. از جمله تغییر کامل نرم‌افزار ویرایش عکس که کار در زمینه ویرایش عکس را ساده‌تر کرده است.

 

اضافه کردن بیوگرافی

شما همچنین از این نسخه می‌توانید یک بیوگرافی کوتاه از خودتان هم روی صفحه خود در تلگرام قرار دهید این موضوع به‌خصوص وقتی در یک گروه عمومی هستید و کسی شما را نمی‌شناسد بسیار موثر خواهد بود.  تلگرام همچنین در این نسخه استفاده از CDN (بهره گرفتن از شبکه‌های محلی برای ترافیک) را برای کش (cache) کردن عکس‌ها و ویدئوها فعال کرده است. موضوع CDN به‌خصوص از آن جهت قابل توجه است که پاول دورف مدیرعامل این شرکت در دو پست در کانال خود در این شبکه در مورد این موضوع و به‌خصوص شایعه انتقال سرور به ایران صحبت کرده است. به‌طور ساده این تکنیک باعث می‌شود که مثلا فایل‌های ویدئویی یا عکس به جای لود شدن از یک سرور خارجی از سرور داخلی فراخوان شوند و این باعث سرعت بالاتر دسترسی به این فایل‌ها می‌شود. فعلا این امکان برای کانال‌های بالای ۱۰۰ هزار عضو فعال شده و در این کانال‌ها احتمالا باید شاهد سرعت لود شدن بالاتر عکس‌ها و ویدئوها باشیم.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4101

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان ثبت نام اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


  شکلک های مسخره ی با معنی


  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه


  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی


  ارتباطات درون سازمانی چیست؟


  پایش روزانه عملکرد روابط عمومی و دستگاههای اجرایی در استان تهران


  یک خبر خوب/ تشکر


  برگزاری جلسه اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با مدیرکل بهزیستی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود