درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 23:27   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30573صفحه نخست » یکشنبه، 1 مرداد 1396 - 23:34
تاثیر یادگیری ماشین در آینده‌ تبلیغات
اگر یادگیری ماشین را اعمال داده‌ها و اطلاعات جدید به سناریو‌های مختلف بدانیم، شما حتما تاکنون کاربردهای زیادی از آن را اطراف خود دیده‌اید. یادگیری ماشین تقریبا تمام صنعت‌ها را متحول کرده و تبلیغات نیز یکی از این صنعت‌هاست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شاید بتوان گفت تاریخچه یادگیری ماشین ابتدا در فیلم‌های هالیوودی نشان داده شد، آن‌جا که ربات‌ها با هوش مصنوعی خود توانستند در نقش انسان ظاهر شده و در نهایت حتی جای انسان را هم بگیرند. اما امروزه و در دنیای واقعی نیز ما از ربات‌ها برای انجام بسیاری از کارهای انسانی استفاده می‌کنیم. بازارهای کامپیوتری، ارائه خدمات به مشتری و امروزه حتی تبلیغات از جمله حوزه‌هاییست که با یادگیری ماشین دچار تغییر و تحول شده‌اند.

خود واژه یادگیری ماشین و فهم آن ممکن است برای بسیاری از مردم سخت باشد و حتی شبیه واژه‌های تخصصی به نظر برسد. علاوه بر این، این واژه هنوز برای بازاریابان معنی کاملا دقیق و روشنی ندارد. آن‌ها تنها می‌دانند می‌توان از یادگیری ماشین برای افزایش تاثیر تبلیغات خود استفاده کنند.

بگذارید از تعریف این واژه شروع کنیم: یادگیری ماشین نوعی از هوش مصنوعیست که به کامپیوتر این توانایی را می‌دهد تا بتوانند مشکلات را تشخیص دهند، رخدادها را پیش بینی کنند، متغیرها و خروجی‌ها را کنترل کنند و در نهایت برنامه ریزی کنند بدون این که دقیقا برای این کارها برنامه ریزی شده باشند. همه این کارها نیز از طریق الگوریتم‌های متعددی صورت می‌گیرد که بر اساس داد‌ه‌های ورودی تغییر خواهند کرد.

شما می‌توانید به یادگیری ماشین همان‌طور فکر کنید که به یادگیری انسان‌ها. تصور کنید یک کودک مستندی تلویزیونی در مورد شیرهای آفریقایی مشاهده می‌کند و شاهد شکار انسان‌ها و سایر حیوانات توسط این شیرهاست. اگر این کودک روزگاری بعد شیرها را از نزدیک ببیند، با به یادآوری خاطرات قبلی خود از میزان خطرناک بودن این حیوانات آگاه خواهد بود و خود را ایمن خواهد کرد.

اگر یادگیری ماشین را اعمال داده‌ها و اطلاعات جدید به سناریو‌های مختلف بدانیم، شما حتما تاکنون کاربردهای زیادی از آن را اطراف خود دیده‌اید. یادگیری ماشین تقریبا تمام صنعت‌ها را متحول کرده و تبلیغات نیز یکی از این صنعت‌هاست.

 

بدون شک یکی از جذاب‌ترین کاربرد‌های یادگیری ماشین در تبلیغات، توانایی آن در پیش بینی عملکرد تبلیغات قبل از اجرایی شدن آن است. این کار صرفا از طریق بررسی پیشینه خود تبلیغ و استفاده از داده‌های مربوط به تبلیغات مشابه امکان پذیر است. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا با انتخاب‌های هوشمندانه بازده تبلیغاتی خود را بالا ببرید.


الگوریتم‌ها می‌توانند کارهای زیادی انجام دهند تا تبلیغات ما را موثرتر کرده و بازدهی آن را بالا ببرند. در حقیقت ما از تمام راه‌های ممکن آگاه نیستیم و حتی نمی‌توانیم بسیاری از آن‌ها را تصور کنیم. درست است در دنیای کنونی ما هنوز ربات‌ها برای انجام کارهای روزمره جایگزین انسان نشده‌اند، اما نقش و تاثیر یادگیری ماشین در دنیای تبلیغات قابل انکار نیست. دسترسی به حجم عظیمی از داده‌ها بدون شک فرآیند اجرایی تبلیغات و پیش‌بینی تاثیرات آن را آسان‌تر خواهد کرد.

 

منبع: www.ibazaryabi.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد