درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 12:51   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30538صفحه نخست » انجمن های روابط عمومیدوشنبه، 2 مرداد 1396 - 12:19
5 سازمان روابط عمومی جهانی (5WPR)
5 سازمان روابط عمومی جهانی (5WPR)، یک آژانس روابط عمومی با خدمات کامل، به برخی از برندهای تحسین برانگیز جهان، شرکت ها و اشخاص در به دست آوردن سود بیشتر کمک کرده است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) 5 سازمان روابط عمومی جهانی (5WPR)، یک آژانس روابط عمومی با خدمات کامل، به برخی از برندهای تحسین برانگیز جهان، شرکت ها و اشخاص در به دست آوردن سود بیشتر کمک کرده است.

 

به گزارش گروه بین الملل شارا، رویکرد جسورانه، منحصر به فرد و کاملا مدرن 5 سازمان روابط عمومی جهانی، نتایج مثبت تلاش های ارتباطی مشتریان را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

 

این سازمان در سال 2003 با برنامه های آژانس روابط عمومی خدمات کامل تأسیس شده است که در آن، رویکرد جدید و افراد نوآورانه، نتایج عمده ای ارائه کرده اند و با بسیاری از جوایز از جمله آژانس روابط عمومی سال، مدیر اجرایی روابط عمومی سال، شروع محصول سال، برنامه کسب و کار به کسب و کار سال و کمپین رسانه های دیجیتال/ رسانه های اجتماعی در میان آژانس های دیگر شناخته شده است.

 

 فهرست گوناگون تجارب مشتری از این آژانس شامل سازندگان کلاهک فلزی، کی آر یو پی اس، اشلی استوارت، شرکت یخ سازی درخشان، جت هوشمند، مدی فست، موبایل سازی پیشرفته، عصاره های گیاهی ان اس 2، زتا جهانی، وندی ویلیامز، کمپ بو واو و سایر شرکت ها، برندها و سازمان های تجاری معروف است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد