درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 13:50   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30522صفحه نخست » سه شنبه، 27 تیر 1396 - 16:28
اشتباهات رایج بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام
اگر برای کسب و کار خود از تبلیغات در اینستاگرام استفاده نمی‌کنید، قطعا چیزهای زیادی را از دست خواهید داد. زیرا امروزه شبکه‌های اجتماعی مرتبط با موبایل و بسترهای مبتنی بر تصویر بیش از ۴۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد و استفاده از این فرصت بدون شک موفقیتی بزرگ برای برند شما به همراه خواهد داشت. ت
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر برای کسب و کار خود از تبلیغات در اینستاگرام استفاده نمی‌کنید، قطعا چیزهای زیادی را از دست خواهید داد. زیرا امروزه شبکه‌های اجتماعی مرتبط با موبایل و بسترهای مبتنی بر تصویر بیش از ۴۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد و استفاده از این فرصت بدون شک موفقیتی بزرگ برای برند شما به همراه خواهد داشت. تنها نکته کلیدی در این رابطه تکرار نکردن اشتباهات رایج و متداول نظیر استفاده از تصاویر و ویدئوهای بی کیفیت است که می‌تواند فالورهای شما را کاهش دهد.


به نظرتان چگونه می‌توان برای کسب محبوبیت و شهرت برای برندتان از اینستاگرام استفاده کرد؟ در این نوشته، شما را با ۱۰ اشتباه رایج در حوزه بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام آشنا خواهیم کرد. این می‌تواند یک مشاوره بازاریابی از سایت آی‌بازاریابی برای شما باشد.

۱) از تصاویری که واقعی نیستند برای تبلیغات خود استفاده نکنید
یکی از رایج‌ترین اشتباهاتی که برندها در استفاده از اینستاگرام برای تبلیغات ممکن است مرتکب شوند این است که از تصاویر و ویدئوهایی استفاده می‌کنند که خودشان آن‌ها را خلق نکرده‌اند، بلکه تنها آن را از جایی دیگر کپی کرده‌اند. این حرکت، باعث می‌شود پروفایل شما کمتر اصیل به نظر برسد و حتی ممکن است قانونی بودن آن نیز زیر سوال برود. حتی ممکن است این گونه برندها و شرکت‌ها درگیر قوانین مربوط به کپی رایت شده و با مشکل مواجه شوند. فراموش نکنید برندها باید بتوانند پست‌های محتوا محور را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند، نه صرفا مفاهیم بصری و گرافیکی نظیر عکس و فیلم.


۲) برای تبلیغ محصولات خود از تصاویر کسل کننده استفاده نکنید
با این که استفاده از پشت زمینه سفید برای تبلیغ محصولات یک شرکت به هیچ وجه با محیط ایسنتاگرام همخوانی ندارد، هنوز هم برندها و شرکت‌های زیادی را می‌بینیم که این اشتباه را برای تبلیغات در اینستاگرام مرتکب می‌شوند. این در حالیست که برندهایی که فروش پررونقی دارند، برندهایی هستند که توانسته اند با ایجاد یک فرمت و استایل مناشب برای تبلیغاتشان، علاوه بر جذب مخاطب پیام‌هایی نیز به وی ابلاغ نمایند. این فرمت‌ها، معمولا فرمت‌هاییست که از نظر کاربران جذاب باشد.


۳) در تبلیغات در اینستاگرام، از اهمیت تعامل با دیگران غافل نشوید
برندهایی که مطالب خود را به اشتراک گذاشته و سپس منتظر می‌مانند تا کاربران به صفحات آن‌ها  سر بزنند، موقعیت‌های خوبی برای رشد را از دست می‌دهند. در اینستاگرام، بیش از هر شبکه اجتماعی و بستر تبلیغاتی دیگری نیاز است تا برندها دنبال فرصت‌هایی بگردند تا خود را با مخاطب درگیر کنند. به نظر گذاشتن زیر پست‌ها و مشخص کردن پست‌های مورد علاقه و هم‌چنین دنبال کردن دقیق هشتک‌ها و کلمات کلیدی، برندها این فرصت را خواهند داشت  تا خود را در فضای رقابتی با دیگران قرار دهند و از این طریق، زمینه آشنایی مخاطبان با خود را فراهم سازند.


۴) بدون دنبال کردن یک استراتژی خاص، به انتشار مطلب نپردازید
برندهایی که برای تبلیغات در اینستاگرام بدون دنبال کردن یک استراتژی خاص به انتشار محتوا می‌پردازند، بدون شک فرصت‌های زیادی را برای ارتباط با مخاطبان از دست می‌دهند. زمانی که شما به عنوان یک مخاطب از صفحه تبلیغاتی یک برند بازدید می‌کنید، انتظار دارید ظاهر صفحه و مطالب آن را منسجم ببینید و احساس کنید این برند برای تیلیغات خود روش خاصی را دنبال می‌کند. این انسجام را می‎‌توان از طریق کلیدواژه‌ها، مطالب و تصاویر به اشتراک گذاشته متوجه شد. برای مثال، اگر برندی که از آن بازدید می‌کنید، چندین محصول را عرضه می‌کند شما انتظار ندارید سه تصویر آخر به اشتراک گذاشته شده متعلق به یک محصول باشد. بنابراین، برای حفظ تعادل صفحه خود، از ترکیب صحیحی از محصولات و تصاویر استفاده کنید.


۵) بیش از حد پست نگذارید
اشتباه دیگری که صاحبان کسب و کار در حوزه تبلیغات در اینستاگرام مرتکب می‌شوند، بیش از حد پست گذاشتن است. یک بار در روز به نظر خوب است. اگر تنوع محصولاتتان بالاست، دو بار در روز به انتشار پست مشغول شوید، صبح‌ها و شب‌ها. فراموش نکنید گاهی با انتشار یک تصویر نیز می‌توانید منظور خود را به مخاطبان برسانید و نیاز به استفاده از چند تصویر در مورد یک محصول نیست.


۶) از اینستاگرام صرفا برای افزایش میزان فروش خود استفاده نکنید
بسیاری از برندها تصور می‌کنند هدف از تبلیغات در اینستاگرام افزایش میزان فروش یک محصول به ازای هر پست منتشر شده است، در حالی که اینطور نیست. اینستاگرام تنها یک بستر ارتباطی اجتماعیست که به شما اجازه می‌دهد برند خود را به مردم معرفی کرده و محبوبیت آن را افزایش دهید و در نتیجه بتوانید مشتریان وفادار پرورش دهید. اگر از اینستاگرام برای انتشار محتواهای مفید استفاده کرده و سلیقه مخاطب را نیز در نظر بگیرید، مطمئن باشید میزان فروش شما نیز افزایش خواهد یافت.


۷) از به اشتراک گذاری تصاویر بی‌کیفیت خودداری کنید
یکی دیگر از اشتباهات رایج در بین بازاریابان فعال در ایسنتاگرام، استفاده از تصاویر بدون کیفیت یا با کیفیت پایین است. به اینستاگرام به عنوان فضایی نگاه کنید که از طریق آن می‌توانید تاریخچه، تعهدات و آینده برند خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.  با این اوصاف، صفحه شما در اینستاگرام باید یک گالری تمیز و مرتب باشد که شما آن را به دقت آماده کرده‌اید تا مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهید. از مهم‎ترین پارامترهای این گالری، کیفیت و رزولوشن تصاویر است.


۸) کاری نکنید که پیدا کردن محصولات در صفحه اینستاگرام وخرید آن برای مشتری سخت باشد
برندهایی که صفحه خود را به گونه‌ای تنظیم نمی‌کنند که پیدا کردن و خرید محصولات برای مشتری کاری آسان باشد، موقعیت بزرگی را از دست می‌دهند. ماموریت شما نیمه‌کاره رها می‌شود اگر پس از این که مشتری محصولات شما را پسندید و آن را انتخاب کرد، نتواند به راحتی آن را خریداری کند. هیچ چیز برای مشتری سخت‌تر از این نیست که محصول مورد علاقه خود را پیدا کند، ولی نتواند آن را به صورت آنلاین خریداری کند. عدم وجود لینک‌های مرتبط با خرید، کار را دشوار می‌کند و تنها وجود یک لینک در بیوی صفحه شما می‌تواند مشتریان را برای خرید محصولاتتان کمک کند.


۹) از هشتک‌های اشتباه و نامربوط استفاده نکنید
از دیگر اشتباهات مربوط به تبلیغات در اینستاگرام، استفاده از هشتک‌های نامرتبط است. این مساله در بین بسیاری از برندها و استارت آپ‌ها رایج است، استارت آپ‌هایی که تازه مشغول به کار شده‌اند و دوست دارند رشد کنند و دیده شوند، اما مسیر درست را انتخاب نکرده‌اند: از ۲۰ هشتک برای یک پست استفاده کرده‌اند بدون این‌ که کوچک‌ترین ارتباطی داشته باشد. بهترین کار این است که تمرکز خود را بر روی محتواها بگذارید و برای دیده شدن به سراغ هشتک‌های نامرتبط و معروف نروید.


۱۰) از تعداد زیادی هشتک برای یک مطلب استفاده نکنید
از نظر بسیاری از بازاریابان حوزه تبلیغات در اینستاگرام، بهتر است برای هر پست از بیش از ۳ هشتک استفاده نشود. زیرا، تعداد زیادی هشتک زیر یک پست تاثیرگذاری آن بر روی مخاطب را کاهش می‌دهد. به جای استفاده از هشتک‌هایی که ممکن است کم‌ترین ارتباط با پست شما را داشته باشند، با مخاطب صادق بوده و تنها هشتک‌های مرتبط به کار ببرید.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد