درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 06:10   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30514صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیسه شنبه، 27 تیر 1396 - 13:20
کارگاه آموزشی روابط عمومی و مدیریت تولید محتوا برگزار شد
همزمان با قرار گرفتن در آستانه برگزاری دوازهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، کارگاه آموزشی "روابط عمومی و مدیریت تولید محتوای اثربخش" در محل هتل المپیک برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همزمان با قرار گرفتن در آستانه برگزاری دوازهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، کارگاه آموزشی "روابط عمومی و مدیریت تولید محتوای اثربخش" در محل هتل المپیک برگزار شد.


به گزارش شارا، سیدشهاب سید محسنی، رییس انجمن متخصصان روابط عمومی و از مدرسان حوزه روابط عمومی و رسانه در ارتباط با اهمیت، نقش، تاثیر و کارکردهای تولید محتوا در فعالیت های روابط عمومی مباحثی را بیان داشت.


سید محسنی در این کار گاه با اشاره به مفهوم، انواع وفرایند تولید محتوادرروابط عمومی گفت: محتوا به‌ واحد اطلاعاتی اطلاق می‌شود که به‌صورت مکتوب یا دیجیتالی ارائه می شودو در اشکال مختلف صوتی،‌ تصویری،‌ متنی، صفحات وب، انیمیشن و فیلم و...قابل عرضه است.

 

وی افزود: امروزه واحدهای روابط عمومی بابهره مندی از ابزارهای اطلاع رسانی ارزان وبرخط توان انتقال پیام های شان را به انبوه بی شماری از مخاطب به صورت آنلاین دارند،لذا آنچه از اهمیت دوچندانی برخوردار شده است موضوع تولید محتوای با خلاقیت و جذابیت بالا، غنی واثربخش که مخاطبان را به تفکروتغییر نگرش ورفتار وادارد.


سیدمحسنی بااشاره به اهمیت داشتن راهبرد واستراتژی در تولید محتوا گفت:به اعتقاد راشل لاوینگر "استراتژی محتوا یک طراحی خلاقانه برای معماری اطلاعات است به شکلی که ساختمانی زیبا و جذاب و کاربردی، از محتوای قابل استفاده و در دسترس بنا شود."


وی بدترین شیوه تولید رامحتوا کپی رایت وبهترین شیوه آن تولید محتوایی همراه با خلاقیت و نوآوری بیان کرد وافزود: همواره محتوایی بیشترین توجه را به خود جلب می‌کند که حرفی جدید ومنحصر به فردبرای گفتن به مخاطبان داشته باشند .

در پایان این کارگاه چهار ساعته که توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار شد، مدرک و گواهی حضور در این کارگاه به شرکت کنندگان ارایه شد.



 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد