درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 14:29   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30513صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 27 تیر 1396 - 13:18
سومین همایش روابط عمومی‌ قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سومین همایش و کارگاه تخصصی روابط عمومی‌ قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در گروه تخصصی سپاسد برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سومین همایش و کارگاه تخصصی روابط عمومیقرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در گروه تخصصی سپاسد برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری تسنیم، سومین همایش و کارگاه تخصصی روابط عمومی‌ قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) دوشنبه(26 تیر) با حضور 90 نفر از فعالان روابط عمومی‌های ستاد، گروه‌های تخصصی و مؤسسات قرارگاه در گروه تخصصی سپاسد برگزار شد.

کریم باشنا مدیرعامل گروه تخصصی سپاسد، سردار شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه و حجت‌الاسلام و المسلمین کوهستانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه از جمله سخنرانان این همایش یک‌روزه بودند.

مدیرعامل گروه تخصصی سپاسد در این همایش بر ضرورت اطلاع‌رسانی اقدامات قرارگاه تأکید کرد و خواستار بهره‌گیری از توان بیش از پیش گروه‌های تولید برنامه‌های تلویزیونی از سوی مسئولان و مدیران روابط عمومی شد.

باشنا گفت: پروژه‌های عظیمی در این کشور به دست متخصصان و مهندسان ایرانی به ثمر رسیده و یا در حال انجام است که این تلاش و اقدامات باید به مردم اطلاع‌رسانی شود تا مردم بدانند که ساخت و احداث پروژه‌های بزرگ از عهده فرزندانشان برمی‌آید.

سردار شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه نیز در این همایش با تأکید بر لزوم اطلاع‌رسانی فعالیت‌های عرصه سازندگی تصریح کرد: اگر آن طور که در حوزه موشکی و شلیک موشک به سوی مواضع داعش اطلاع‌رسانی کردیم، در عرصه سازندگی نیز عمل کنیم، ملت ایران با نقش‌پذیری و اقدامات و نیز دستاوردهای ارزنده‌ای که سپاه در حوزه سازندگی برای کشور به ارمغان آورده است بیش از پیش آشنا می‌شوند و این گونه اقدامات که محصولی جز آسایش مردم را در پی ندارد را تحسین می‌کنند و بدخواهان دیگر نمی‌توانند از این طریق به سپاه هجمه وارد کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کوهستانی از دیگر سخنرانان این همایش بود که با تأکید بر اصل اعتبارافزایی اجتماعی برای سپاه گفت: روابط عمومی خط مقدم نبرد با توطئه‌های دشمن در سازمان است و همان‌گونه که در روزگار ما مدافعان حرم با خون خود از کیان ایران، اسلام و ارزش‌ها پاسداری می‌کنند فعالان عرصه روابط عمومی نیز با قلم خود به چنین رسالتی اقدام می‌کنند.

همچنین در این همایش، سه کارگاه خبرنویسی، مستندسازی و عکاسی برگزار شد و در پایان نیز به برترین‌های روابط عمومی لوح تقدیر اهدا شد.

بر اساس این گزارش، همایش و کارگاه تخصصی روابط عمومی‌های قرارگاه در سال 96 به منظور ایجاد یک سیستم یکپارچه و شبکه منسجم در روابط عمومی قرارگاه و با هدف افزایش تعامل با زیرمجموعه، در مسیر هم‌افزایی و همکاری بیشتر و ارتقای توانمندی‌های مدیران روابط عمومی‌ها برگزار شد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد