درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 21:01   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30507صفحه نخست » سه شنبه، 27 تیر 1396 - 09:29
مدیر عامل شرکت زیرساخت:
فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی با لحاظ 66 مصداق محتوای مجرمانه
معاون وزیر ارتباطات گفت: فیلترینگ فضای مجازی کشور و شبکه‌های اجتماعی مطابق با ۶۶ محتوای مجرمانه تعریف‌شده انجام می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، معاون وزیر ارتباطات گفت: فیلترینگ فضای مجازی کشور و شبکه‌های اجتماعی مطابق با ۶۶ محتوای مجرمانه تعریف‌شده انجام می‌شود. محمدجواد آذری‌جهرمی در یک برنامه تلویزیونی، با بیان اینکه در ابتدای دولت ٩٠درصد ‏مصرف کاربران از اینترنت جهانی و ١٠درصد ‏مربوط به محتوای داخلی بود، اظهار کرد: امروز این آمار ٦٠ به٤٠درصد ‏است، به نحوی که ٤٠درصد مصرف کاربران داخلی و٦٠درصد خارجی است.

 

وی گفت: از محتوای خارجی مصرفی کاربران ٢٥ درصد مربوط به تلگرام و ١٥ درصد مربوط به شبکه اینستاگرام است. وی دلیل افزایش کاربرد استفاده از سرویس‌های خارجی از جمله تلگرام و اینستاگرام را عدم تعامل مناسب با سرویس‌های بین‌المللی عنوان کرد و گفت: به دلیل برخورد سلبی امروز شاهد هستیم که کاربران نیاز خود از سرویس فیلترشده یوتیوب را از طریق تلگرام برطرف می‌کنند. جهرمی در پاسخ به اینکه چرا تلگرام و اینستاگرام در کشور ما فعال است، ادامه داد: دلیل آن این است آن زمانی که باید کار می‌کردیم کار انجام نشده و ۱۰ تا ۱۲سال قبل باید برای امروز فکر می‌کردیم و زیرساخت‌ها را تامین می‌کردیم که کوتاهی شد. وی با اشاره به اینکه رفتار ما با سرویس‌دهنده‌های بین‌المللی عمدتا سلبی بود و به فیلترینگ ختم می‌شد، اضافه کرد: ما مشکلات داخلی را به درستی رفع نکردیم و با سرویس‌دهندگان خارجی هم به خوبی تعامل نکردیم.

جهرمی با بیان اینکه ٦٦ مصداق مجرمانه در فضای مجازی وجود دارد، خاطرنشان کرد: این مصادیق را برای محتوای داخلی می‌توانیم اعمال کنیم اما برای محتوای خارجی نمی‌توانیم. مسائل فرهنگی ما با ارزش‌های خارجی متفاوت است. حال ما با سرویس‌دهنده داخلی به شدت برخورد می‌کنیم و با سرویس‌دهنده خارجی هیچ برخوردی نمی‌توانیم بکنیم، زیرا در نهایت باید آنها را فیلتر کنیم و راه را برای استفاده کاربران از فیلترشکن باز کنیم. به گفته وی، به‌طور متوسط در هر هفته 3300 و به‌طور کل ماهانه ١٣ هزار و ٢٠٠ کانال تلگرامی با مصادیق مجرمانه مسدود می‌شوند. معاون وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: دادستانی به‌طور متوسط روزانه ٢٠٠ لیست کانال غیراخلاقی را برای وزارت ارتباطات می‌فرستد و براساس برآوردها در این کانال‌ها حدود ٢٥ مصداق مجرمانه تشخیص داده شده است. وی از مذاکرات صورت گرفته با مدیران تلگرام برای مسدودکردن این کانال‌ها خبر داد و گفت: اما به دلایل متفاوتی، امکان مسدود کردن برخی از این کانال‌ها از سوی تلگرام وجود نداشته است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4096

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد