درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 3 مهر 1396 - 01:45   

اروپا در پی دریافت مالیات بیش‌تر از غول‌های اینترنت‌بنیان

  اروپا در پی دریافت مالیات بیش‌تر از غول‌های اینترنت‌بنیان


ادامه ادامه مطلب یک

بحران برای مجله «رولینگ استون»؛ مجله مشهور فروخته می‌شود

  بحران برای مجله «رولینگ استون»؛ مجله مشهور فروخته می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

مدیر جدید روابط عمومی موسسه اعتباری ملل معرفی شد

  مدیر جدید روابط عمومی موسسه اعتباری ملل معرفی شد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر روابط عمومی شورای شهر تهران

  انتصاب مدیر روابط عمومی شورای شهر تهران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تحلیل زبان بدن روحانی هنگام سخنرانی در سازمان ملل
  مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین گرامیداشت هفتۀ دفاع مقدس: رهبری و ایمان دو عامل استقرار و ثبات جمهوری اسلامی ایران
  انتصاب مدیر روابط عمومی شورای شهر تهران
  مدیر جدید روابط عمومی موسسه اعتباری ملل معرفی شد
  ویدیو/ روابط عمومی چیست؟
  بانک ملی ایران آماده تخصیص منابع مالی خارجی به سرمایه گذاران*
  «بهترین» دوربین‌های سال به انتخاب «تیپا»
  نتایج یک نظرسنجی در مورد میزان رضایت از خودروهای داخل ایران
  بازدید رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران از موزه بانک ملی ایران
  تاسیس پستخانه در آمریکا با شعار داریوش بزرگ ـ نگاهی به وظایف پستخانه آمریکا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30494صفحه نخست » فناوری نودوشنبه، 26 تیر 1396 - 11:04
چهار عادت ناپسند و غلط در فضای مجازی
ثابت شده که وقتی انسان می خواهد کاری را انجام بدهد، 15 دقیقه پیاپی طول می کشد تا بتواند کاملا بر آن تمرکز کند. در صورت رسیدن به چنین تمرکزی مولد بودنش به سطحی افزایش می یابد، که پنج برابر افرادی می شود که هنوز به تمرکز کامل نرسیده اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آنچه در ادامه می آید چهار عادت ناپسند و غلط در فضای مجازی هستند که باید آنها را حذف کرد:


سر زدن به اینترنت به سبب انگیزه آنی
ثابت شده که وقتی انسان می خواهد کاری را انجام بدهد، 15 دقیقه پیاپی طول می کشد تا بتواند کاملا بر آن تمرکز کند. در صورت رسیدن به چنین تمرکزی مولد بودنش به سطحی افزایش می یابد، که پنج برابر افرادی می شود که هنوز به تمرکز کامل نرسیده اند. بنابراین هر بار که در هنگام انجام کارش قلقک می شود که سری به
اینترنت بزند و مثلا از اخبار آگاه گردد، تنها آن چند دقیقه دیدن خبرها را از دست نمی دهد. بلکه در هر بار 15 دقیقه از وقتش تلف می شود، تا بتواند دوباره به طور کامل بر کارش احاطه پیدا کند.


پرداختن به تلفن دستی در هنگام گفت و گو با دیگران
هیچ چیز تا این اندازه بر دیگران تاثیر منفی ندارد، که در هنگام گفت و گو با آنها به سراغ تلفن دستی خود برویم، و مثلا برای کسی پیامک بفرستیم. بنابراین زمانی که مکالمه ای را با سایرین آغاز می کنیم، باید همه تمرکزمان را بر آن قرار دهیم. در این صورت خودمان هم، از آن گفت و گو بیشتر لذت خواهیم برد.


پاسخ دادن مداوم به هر پیامک تلفنی یا ای-میل
چنین اقدامی برای مولد بودن سم کشنده است. کمااینکه پژوهش ها نشانگر آنند که در صورتی که انسان با صدای شنیدن دریافت هر پیامک تلفنی و یا ایمیل فورا به آنها پاسخ بدهد، بخش زیادی از مولد بودن خود را هم به هدر می دهد. بهترین کار این است که زمانی مشخص مثلا هر ساعت یک بار، به سراغ پیامک ها و ای-میل ها برود.

 

استفاده از تلفن، Tablet و کامپیوتر، در بستر
امروزه بسیاری از مردم حتی توجه نمی کنند که استفاده از تلفن، tablet و رایانه/ کامپیوتر در بستر، تا چه اندازه به خواب و مولد بودنشان آسیب می زند. زیرا پرتوی آبی رنگ موج کوتاهی که از این دستگاه ها ساطع می شود، بر حالت روحی، سطح انرژی و کیفیت خواب، تاثیر می گذارد. کمااینکه آفتاب بامدادی هم که شامل مقدار زیادی از این پرتوهاست، در سطحی گسترده تر همین تاثیر را دارد.

 

منبع: http://iranjavan.net/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حماسه عاشورا الگوی همیشه تاریخ


  تاسیس پستخانه در آمریکا با شعار داریوش بزرگ ـ نگاهی به وظایف پستخانه آمریکا


  نگاهی به بحران سرمایه انسانی و تربیت مدیر در کشور


  برندها و مذاهب / ابر برند عاشورا و صیانت از آن


  ثبت نام چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی آغاز ‌شد


  ایران پلاست و نقش روابط عمومی در صنایع پتروشیمی


  آیا متخصصان روابط عمومی، منابع قابل اطمینان محتوا هستند؟


  انتصاب مدیر روابط عمومی شورای شهر تهران


  روابط عمومی حرفه ای کمک رسان توسعه اقتصادی!!!!!!


  مدیر جدید روابط عمومی موسسه اعتباری ملل معرفی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب "مقررات روابط عمومی" منتشر شد