درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 29 دی 1396 - 09:35   

آمریکا در صورت روبرو شدن با حمله سایبری از سلاح هسته ای استفاده خواهد کرد

  آمریکا در صورت روبرو شدن با حمله سایبری از سلاح هسته ای استفاده خواهد کرد


ادامه ادامه مطلب یک

دستگیری افسر سابق سیا به جرم مشارکت در پرونده مرگ خبرنگاران چینی

  دستگیری افسر سابق سیا به جرم مشارکت در پرونده مرگ خبرنگاران چینی


ادامه ادامه مطلب دو

لزوم توجه دقیق به مرز باریک بین تدریس و شستشوی مغزی

  لزوم توجه دقیق به مرز باریک بین تدریس و شستشوی مغزی


ادامه ادامه مطلب سه

دکتر حسین زاده مطرح کرد: آغاز تحولات بنیادین در بانک ملی ایران

  دکتر حسین زاده مطرح کرد: آغاز تحولات بنیادین در بانک ملی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مورد عجیب دانلد ترامپ
  مدیرکل بهزیستی گیلان: نقش روابط عمومی در سازمان بهزیستی برجسته خواهد شد
  10 قانون طلایی یکپارچه شدن
  مبارزه تبلیغاتی آلمان بر ضد استعمار انگلستان و فرانسه
  تاثیرات مدیریت ارتباط گسترده و یکپارچه
  ترامپ خبرنگار سی.ان.ان را از کاخ سفید بیرون کرد
  ویدیو/ مدیریت بهینه انتشار کتاب ...: چاپ در برابر تقاضا
  نگرانی «رابرت فیتسجرالد» از ادامه روند قهقرا رفتن «تاریخ نگاری و روزنامه نگاری»
  واداشتن مردم به خرید بیشتر با تبلیغات تأثیرگذار بر فکر آنها
  لزوم توجه دقیق به مرز باریک بین تدریس و شستشوی مغزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30486صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 26 تیر 1396 - 09:25
موشن گرافیک، ابزاری در خدمت تبلیغات مدرن
همان طور که از اسم این مدیا مشخص است، موشن گرافیک یعنی گرافیک ها و طراحی های متحرک. موشن گرافیک در واقع علم تلفیق ماهرانه صدا و تصویر گرافیکی است که در نهایت به ویدئوهای بسیار جذاب و دیدنی ختم می شود که این ویدئوها عمدتا مقاصد تبلیغاتی دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، همان طور که از اسم این مدیا مشخص است،  موشن گرافیک یعنی گرافیک ها و طراحی های متحرک. موشن گرافیک در واقع علم تلفیق ماهرانه صدا و تصویر گرافیکی است که در نهایت به ویدئوهای بسیار جذاب و دیدنی ختم می شود که این ویدئوها عمدتا مقاصد تبلیغاتی دارند.

موشن گرافیک ها بهتر است در زمانی بین 40 تا 50 ثانیه مفهوم خود را به مخاطب القا کنند زیرا طولانی بودن آنها باعث خسته شدن بیننده خواهد شد. همچنین باید در نظر داشت که مزیت استفاده از این نوع ویدئوها در واقع صرف هزینه های بسیار پایین نسبت به ساخت تیزر های رئال است.

این نوع ویدئوها پیام های تبلیغاتی متعددی را در مدت زمان کوتاهی به مخاطب می  رسانند.

هدف از به وجود آمدن این نوع مدیا اساسا ارائه آمار، ارقام و اطلاعات در یک زمان کوتاه بوده است و همان طور که عرض کردم در حال حاضر عمده موشن گرافیک هایی که در دنیا ساخته می شوند، اهداف تبلیغاتی را دنبال می کنند.

مدیای موشن گرافیک محدودیتی در پرداختن به موضوعات متفاوت ندارد و می تواند انواع مختلفی از موضوعات را دربر گیرد.

در کشور ایران از موشن گرافیک بیشتر به جهت تبلیغات کالا و خدمات استفاده می شود و استفاده از این مدیا برای ارائه آمار و اطلاعات چندان مرسوم نیست در حالی که همان طور که گفته شد این مدیا بیشتر برای ارائه آمار و اطلاعات در یک زمان محدود است. البته باید در نظر داشت این اتفاق چندان هم ناخوشایند نیست زیرا با ادامه این روند هر روزه شاهد گسترش علاقه مندی ها و رشد کسب و کارهایی در این حوزه هستیم.

موشن گرافیک با پایین بودن هزینه برای ساخت ویدئوها نسبت به تولید ویدئوهای رئال یا حتی انیمیشن ها به لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه تر بوده،  تا جایی که این مزیت بزرگ ترین و پررنگ ترین نقطه قوت این مدیا محسوب می شود. در کشور ما نیز تب استفاده از این نوع ویدئوها داغ شده است و روز به روز هم به طرفداران این مدیا افزوده می شود.

ویدئوهای موشن گرافیک به دلیل رنگ و لعاب و زمان کوتاهی که برای انتشار آنها لازم است،  شدیدا مناسب شبکه های اجتماعی هستند.

نکته ای که حائز اهمیت است، ارتباط خوب کاربران این فضا با سبک محتوای تولید شده توسط این نوع مدیا است. گفتنی است محتوایی که به صورت موشن گرافیک در شبکه های اجتماعی پربازدید منتشر می شود تا مدت ها در ذهن مخاطب باقی خواهد ماند.  

این رسانه حدودا از دو سال گذشته با افزایش شناخت مردم و کسب و کارها نسبت به این نوع محتوا با استقبال خوبی مواجه شد و با شیب فزاینده ای که در پیش گرفته قطعا می تواند جایگزین سایر رسانه ها در تولید محتوا شود.

طوری که از سه سال گذشته تا به امروز تعداد شرکت هایی که در زمینه ساخت موشن گرافیک فعال هستند حدودا 10 برابر شده است. رسالت ما در متاکمپ تولید محتوای ارزشمند و انتشار آن در فضاهای آنلاین، با هدف معرفی خدمات و محصولات کسب و کارهای مختلف است؛ امری که اصطلاحا تحت عنوان کانتنت مارکتینگ یا بازاریابی محتوایی شناخته می شود.

 از جایی که ارزشمند ترین نوع تولید محتوا ویدئو بوده و ارزشمند ترین نوع ویدئو هم موشن گرافیک محسوب می شود در متاکمپ، به عنوان معدود شرکت های پیشگام تولید این نوع محتواها تلاش کرده ایم گستره انواع تولیدات و سرویس های خود را افزایش دهیم؛ به گونه ای که در حال حاضر بیشترین سفارشاتی که به متاکمپ سپرده می شود مربوط به ساخت ویدئوهای موشن گرافیک است.

در متاکمپ کارشناسان برجسته و باتجربه ای در زمینه ساخت موشن گرافیک با احترام به سلیقه مخاطب در حال فعالیت هستند که این کارشناسان کار خود را با تولید محتوای با کیفیت،  ایده پردازی و نوشتن یک سناریوی تاثیرگذار تا تصویر سازی و استفاده از گویندگان حرفه ای دنبال می کنند.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مبارزه تبلیغاتی آلمان بر ضد استعمار انگلستان و فرانسه


  مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز منصوب شد


  ویدیو/ مدیریت بهینه انتشار کتاب ...: چاپ در برابر تقاضا


  تاثیرات مدیریت ارتباط گسترده و یکپارچه


  واداشتن مردم به خرید بیشتر با تبلیغات تأثیرگذار بر فکر آنها


  ترامپ خبرنگار سی.ان.ان را از کاخ سفید بیرون کرد


  سمینار «آشنایی با فنون اثربخش در ارایه و سخنرانی حرفه ای» برگزار می شود


  آمریکا در صورت روبرو شدن با حمله سایبری از سلاح هسته ای استفاده خواهد کرد


  سردار سلامی: یکی از بزرگترین کار‌های روابط عمومی‌ها پایش و تقویت قوه درونی جامعه است


  نگرانی «رابرت فیتسجرالد» از ادامه روند قهقرا رفتن «تاریخ نگاری و روزنامه نگاری»


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد