درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 00:22   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30467صفحه نخست » شنبه، 24 تیر 1396 - 23:36
مردان جوان کار را فدای بازی‌های کامپیوتری می‌کنند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مردان جوان در آمریکا بطور فزاینده‌ای دست از کار می‌کشند تا بتوانند دشمنان مجازی را بکشند و در جنگ‌های کامپیوتری شرکت کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مردان جوان در آمریکا بطور فزاینده‌ای دست از کار می‌کشند تا بتوانند دشمنان مجازی را بکشند و در جنگ‌های کامپیوتری شرکت کنند.

یک تحقیق جدید که دانشگاه‌های پرینستون، شیکاگو و روچستر انجام داده‌اند نشان می‌دهد که از سال ۲۰۰۰ میلادی شمار مردانی که می‌بایست در حالت عادی شاغل باشند، اما کسب و کار را بخاطر دنیای مجازی کنار گذاشته‌اند رو به افزایش گذاشته است.

این مردان که برای ادامه بازی‌های کامپیوتری باید از پدر و مادر خود کمک مالی بگیرند، بیشتر شاد هستند تا آنانی که به کار خود ادامه می‌دهند.

اما این تحقیق هشدار می‌دهد که غیبت این مردان از بازار کار تاثیر منفی بر اشتغال و درآمدزایی آنها در ادامه زندگییشان ‌خواهد داشت.

نویسندگان این تحقیق می‌گویند در سال ۲۰۱۶، شمار مردان جوانی که دانشجو نیستند اما کار نمی‌کنند به ۱۵ درصد رسیده در حالیکه این رقم در سال ۲۰۰۰ میلادی ۸ درصد بوده است.

در طول دهه ۲۰۰۰ میلادی بین ۲۳ تا ۴۶ درصد ترک کار در میان مردان جوان بخاطر بازی‌های کامپیوتری بوده است. پیشرفت کامپیوترها و لذتبخش بودن بازی‌ها عامل اصلی ترک کار در میان مردان جوان است و پژوهشگران معتقدند که نوعی اعتیاد در میان مردان جوان نسبت به این بازی‌ها دیده می‌شود.

در این تحقیق مشخص شده ۷۰ درصد مردان جوانی که در سال ۲۰۱۵ بخاطر بازی‌های کامپیوتری کار را رها کرده‌اند با یکی از خویشاوندان نزدیک خود زندگی می‌کنند، در حالیکه این نسبت در سال ۲۰۰۰ فقط ۴۶ درصد بوده است.

پژوهشگران معتقدند که تغییر عادت مردان جوانی که کار را رها کرده‌اند، به دلیل لذتی که از بازی‌های کامپیوتری می برند بسیار دشوار خواهد بود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد