درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 - 14:56   

انطباق با فناوری تبدیل به یک الزام می‌شود

  انطباق با فناوری تبدیل به یک الزام می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

چگونه خلاقیت خود را تقویت کنیم؟

  چگونه خلاقیت خود را تقویت کنیم؟


ادامه ادامه مطلب دو

فرصت‌های شغلی تازه برای روبات‌ها

  فرصت‌های شغلی تازه برای روبات‌ها


ادامه ادامه مطلب سه

«کرونا» حضور کاربران در شبکه های اجتماعی را افزایش داد

  «کرونا» حضور کاربران در شبکه های اجتماعی را افزایش داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سرپرست جدید روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳معرفی شد
  روابط‌عمومی؛ شیوه های اجرای کسب وکار در شرایط کرونایی
  سرپرست دانشکده علوم ارتباطات معرفی شد
  پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر
  دیدار مدیرعامل بانک رفاه کارگران با وزیر صنعت، معدن و تجارت
  تأکید معاون اول رییس جمهور در نشست شورای‌ عالی اجرای سیاست های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی: بخش خصوصی باید میدان دار اقتصاد کشور باشد
  وبینار «نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر» برگزار می‌شود
  مدیر جدید روابط عمومی هلال احمر گیلان منصوب شد
  تالیف دو جلد کتاب توسط رئیس روابط عمومی منطقه استان مرکزی
  «کارشناسی ارشد رشتۀ روابط عمومی» تصویب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30467صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 24 تیر 1396 - 23:36
مردان جوان کار را فدای بازی‌های کامپیوتری می‌کنند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مردان جوان در آمریکا بطور فزاینده‌ای دست از کار می‌کشند تا بتوانند دشمنان مجازی را بکشند و در جنگ‌های کامپیوتری شرکت کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مردان جوان در آمریکا بطور فزاینده‌ای دست از کار می‌کشند تا بتوانند دشمنان مجازی را بکشند و در جنگ‌های کامپیوتری شرکت کنند.

یک تحقیق جدید که دانشگاه‌های پرینستون، شیکاگو و روچستر انجام داده‌اند نشان می‌دهد که از سال ۲۰۰۰ میلادی شمار مردانی که می‌بایست در حالت عادی شاغل باشند، اما کسب و کار را بخاطر دنیای مجازی کنار گذاشته‌اند رو به افزایش گذاشته است.

این مردان که برای ادامه بازی‌های کامپیوتری باید از پدر و مادر خود کمک مالی بگیرند، بیشتر شاد هستند تا آنانی که به کار خود ادامه می‌دهند.

اما این تحقیق هشدار می‌دهد که غیبت این مردان از بازار کار تاثیر منفی بر اشتغال و درآمدزایی آنها در ادامه زندگییشان ‌خواهد داشت.

نویسندگان این تحقیق می‌گویند در سال ۲۰۱۶، شمار مردان جوانی که دانشجو نیستند اما کار نمی‌کنند به ۱۵ درصد رسیده در حالیکه این رقم در سال ۲۰۰۰ میلادی ۸ درصد بوده است.

در طول دهه ۲۰۰۰ میلادی بین ۲۳ تا ۴۶ درصد ترک کار در میان مردان جوان بخاطر بازی‌های کامپیوتری بوده است. پیشرفت کامپیوترها و لذتبخش بودن بازی‌ها عامل اصلی ترک کار در میان مردان جوان است و پژوهشگران معتقدند که نوعی اعتیاد در میان مردان جوان نسبت به این بازی‌ها دیده می‌شود.

در این تحقیق مشخص شده ۷۰ درصد مردان جوانی که در سال ۲۰۱۵ بخاطر بازی‌های کامپیوتری کار را رها کرده‌اند با یکی از خویشاوندان نزدیک خود زندگی می‌کنند، در حالیکه این نسبت در سال ۲۰۰۰ فقط ۴۶ درصد بوده است.

پژوهشگران معتقدند که تغییر عادت مردان جوانی که کار را رها کرده‌اند، به دلیل لذتی که از بازی‌های کامپیوتری می برند بسیار دشوار خواهد بود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جلسه کمیته روابط عمومی زنجیره فولاد برگزار شد


  اپلیکیشن خبری «تهران رسانه» در راه است


  تغییر مدیریت یا مدیریت تغییر در سازمان ها


  چرا رساندن اطلاعات دقیق به مردم روز به روز سخت‌تر می‌شود؟


  «کارشناسی ارشد رشتۀ روابط عمومی» تصویب شد


  بررسی نقش و عملکرد روابط‌عمومی‌ها در دوران کرونا


  مدیر جدید روابط عمومی هلال احمر گیلان منصوب شد


  فرصت‌های شغلی تازه برای روبات‌ها


  وبینار «نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر» برگزار می‌شود


  تالیف دو جلد کتاب توسط رئیس روابط عمومی منطقه استان مرکزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد