درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 3 تیر 1400 - 16:26   

پیام تسلیت انجمن روابط عمومی در پی درگذشت دو خبرنگار حوزه محیط زیست

  پیام تسلیت انجمن روابط عمومی در پی درگذشت دو خبرنگار حوزه محیط زیست


ادامه ادامه مطلب یک

دو خبرنگار محیط زیست جان باختند

  دو خبرنگار محیط زیست جان باختند


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب سه

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  یازده نکته مهم در تهیه خبرنامه
  پیام تسلیت انجمن روابط عمومی در پی درگذشت دو خبرنگار حوزه محیط زیست
  تقدیر استاندار آذربایجان شرقی از مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان
  جهان جذاب آقای ماسک
  دو خبرنگار محیط زیست جان باختند
  بر اساس آمار سال ۲۰۲۰ مشخص شد؛ شرکت فولاد مبارکه در میان ۵۰ شرکت بزرگ تولید کننده فولاد در جهان
  بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو تاثیر خاصی بر برندها دارند
  کلیدهای برقراری ارتباط موثر
  خبرنامه تجارت شما را قدرتمند می کند
  نشست هم اندیشی روابط عمومی هیات‌های ورزش روستایی برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30467صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 24 تیر 1396 - 23:36
مردان جوان کار را فدای بازی‌های کامپیوتری می‌کنند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مردان جوان در آمریکا بطور فزاینده‌ای دست از کار می‌کشند تا بتوانند دشمنان مجازی را بکشند و در جنگ‌های کامپیوتری شرکت کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مردان جوان در آمریکا بطور فزاینده‌ای دست از کار می‌کشند تا بتوانند دشمنان مجازی را بکشند و در جنگ‌های کامپیوتری شرکت کنند.

یک تحقیق جدید که دانشگاه‌های پرینستون، شیکاگو و روچستر انجام داده‌اند نشان می‌دهد که از سال ۲۰۰۰ میلادی شمار مردانی که می‌بایست در حالت عادی شاغل باشند، اما کسب و کار را بخاطر دنیای مجازی کنار گذاشته‌اند رو به افزایش گذاشته است.

این مردان که برای ادامه بازی‌های کامپیوتری باید از پدر و مادر خود کمک مالی بگیرند، بیشتر شاد هستند تا آنانی که به کار خود ادامه می‌دهند.

اما این تحقیق هشدار می‌دهد که غیبت این مردان از بازار کار تاثیر منفی بر اشتغال و درآمدزایی آنها در ادامه زندگییشان ‌خواهد داشت.

نویسندگان این تحقیق می‌گویند در سال ۲۰۱۶، شمار مردان جوانی که دانشجو نیستند اما کار نمی‌کنند به ۱۵ درصد رسیده در حالیکه این رقم در سال ۲۰۰۰ میلادی ۸ درصد بوده است.

در طول دهه ۲۰۰۰ میلادی بین ۲۳ تا ۴۶ درصد ترک کار در میان مردان جوان بخاطر بازی‌های کامپیوتری بوده است. پیشرفت کامپیوترها و لذتبخش بودن بازی‌ها عامل اصلی ترک کار در میان مردان جوان است و پژوهشگران معتقدند که نوعی اعتیاد در میان مردان جوان نسبت به این بازی‌ها دیده می‌شود.

در این تحقیق مشخص شده ۷۰ درصد مردان جوانی که در سال ۲۰۱۵ بخاطر بازی‌های کامپیوتری کار را رها کرده‌اند با یکی از خویشاوندان نزدیک خود زندگی می‌کنند، در حالیکه این نسبت در سال ۲۰۰۰ فقط ۴۶ درصد بوده است.

پژوهشگران معتقدند که تغییر عادت مردان جوانی که کار را رها کرده‌اند، به دلیل لذتی که از بازی‌های کامپیوتری می برند بسیار دشوار خواهد بود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 نکته هنگام استفاده از رسانه های اجتماعی برای روابط عمومی فناوری


  مفاهیم اجتماعی را به حلقه روابط عمومی وارد کنید


  جایگاه روابط عمومی مدرن در ایران


  تحقق روابط عمومی الکترونیک نیازمند اصلاح ساختار روابط عمومی‌هاست


  خبرنامه تجارت شما را قدرتمند می کند


  نشست هم اندیشی روابط عمومی هیات‌های ورزش روستایی برگزار شد


  کلیدهای برقراری ارتباط موثر


  دو خبرنگار محیط زیست جان باختند


  بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو تاثیر خاصی بر برندها دارند


  جهان جذاب آقای ماسک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران