درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 22 فروردین 1400 - 23:12   

نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی

  نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست

  انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست


ادامه ادامه مطلب دو

۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی

  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد

  مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مسئول روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل: یکی از راه‌های پیشرفت روابط‌عمومی‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی است
  وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی: روابط‌عمومی خلاق جایگاه یک دستگاه را ارتقا می‌دهد
  انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست
  اهمیت اخبار به راست و دروغ بودنش ربطی ندارد
  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی
  نقش مهم عکس «سلفی» در برندینگ
  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران با کارگزاران روابط عمومی
  رتبه برتر روابط عمومی میراث فرهنگی گلستان در کشور
  مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد
  اصول وآداب تشریفات گامی نوین در روابط عمومی سازمان ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30467صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 24 تیر 1396 - 23:36
مردان جوان کار را فدای بازی‌های کامپیوتری می‌کنند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مردان جوان در آمریکا بطور فزاینده‌ای دست از کار می‌کشند تا بتوانند دشمنان مجازی را بکشند و در جنگ‌های کامپیوتری شرکت کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مردان جوان در آمریکا بطور فزاینده‌ای دست از کار می‌کشند تا بتوانند دشمنان مجازی را بکشند و در جنگ‌های کامپیوتری شرکت کنند.

یک تحقیق جدید که دانشگاه‌های پرینستون، شیکاگو و روچستر انجام داده‌اند نشان می‌دهد که از سال ۲۰۰۰ میلادی شمار مردانی که می‌بایست در حالت عادی شاغل باشند، اما کسب و کار را بخاطر دنیای مجازی کنار گذاشته‌اند رو به افزایش گذاشته است.

این مردان که برای ادامه بازی‌های کامپیوتری باید از پدر و مادر خود کمک مالی بگیرند، بیشتر شاد هستند تا آنانی که به کار خود ادامه می‌دهند.

اما این تحقیق هشدار می‌دهد که غیبت این مردان از بازار کار تاثیر منفی بر اشتغال و درآمدزایی آنها در ادامه زندگییشان ‌خواهد داشت.

نویسندگان این تحقیق می‌گویند در سال ۲۰۱۶، شمار مردان جوانی که دانشجو نیستند اما کار نمی‌کنند به ۱۵ درصد رسیده در حالیکه این رقم در سال ۲۰۰۰ میلادی ۸ درصد بوده است.

در طول دهه ۲۰۰۰ میلادی بین ۲۳ تا ۴۶ درصد ترک کار در میان مردان جوان بخاطر بازی‌های کامپیوتری بوده است. پیشرفت کامپیوترها و لذتبخش بودن بازی‌ها عامل اصلی ترک کار در میان مردان جوان است و پژوهشگران معتقدند که نوعی اعتیاد در میان مردان جوان نسبت به این بازی‌ها دیده می‌شود.

در این تحقیق مشخص شده ۷۰ درصد مردان جوانی که در سال ۲۰۱۵ بخاطر بازی‌های کامپیوتری کار را رها کرده‌اند با یکی از خویشاوندان نزدیک خود زندگی می‌کنند، در حالیکه این نسبت در سال ۲۰۰۰ فقط ۴۶ درصد بوده است.

پژوهشگران معتقدند که تغییر عادت مردان جوانی که کار را رها کرده‌اند، به دلیل لذتی که از بازی‌های کامپیوتری می برند بسیار دشوار خواهد بود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی


  هنر شنیدن دیگران


  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران با کارگزاران روابط عمومی


  رشد تبلیغات آنلاین در دوران کرونا


  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند


  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو


  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو


  نقش مهم عکس «سلفی» در برندینگ


  انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی