درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 - 01:25   

درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در سال 98 اعلام شد

  زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در سال 98 اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد

  رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد


ادامه ادامه مطلب سه

اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی

  اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دیدار مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اصفهان، تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع
  معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور: فولاد مبارکه اقدامات مداوم و مؤثری برای حفظ محیط‌زیست انجام داده است
  سامانه مدیریت تجربه مشتری در بیمه کوثر راه‌اندازی شد
  اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی
  مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان: افزایش مهارت پوشش خبری در اولویت خانه مطبوعات است
  تعداد لایک‌های اینستاگرام مخفی می‌شود؟
  فیس‌بوک اعلام کرد؛ رمز میلیون‌ها کاربر اینستاگرام در اختیار کارمندان این شرکت
  پیام‌رسان دولتی فرانسه هک شد
  پنجمین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی برگزار می‌شود
  اعلام ساعات کار شعب بانک آینده در نیمه اول سال 1398
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30467صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 24 تیر 1396 - 23:36
مردان جوان کار را فدای بازی‌های کامپیوتری می‌کنند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مردان جوان در آمریکا بطور فزاینده‌ای دست از کار می‌کشند تا بتوانند دشمنان مجازی را بکشند و در جنگ‌های کامپیوتری شرکت کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مردان جوان در آمریکا بطور فزاینده‌ای دست از کار می‌کشند تا بتوانند دشمنان مجازی را بکشند و در جنگ‌های کامپیوتری شرکت کنند.

یک تحقیق جدید که دانشگاه‌های پرینستون، شیکاگو و روچستر انجام داده‌اند نشان می‌دهد که از سال ۲۰۰۰ میلادی شمار مردانی که می‌بایست در حالت عادی شاغل باشند، اما کسب و کار را بخاطر دنیای مجازی کنار گذاشته‌اند رو به افزایش گذاشته است.

این مردان که برای ادامه بازی‌های کامپیوتری باید از پدر و مادر خود کمک مالی بگیرند، بیشتر شاد هستند تا آنانی که به کار خود ادامه می‌دهند.

اما این تحقیق هشدار می‌دهد که غیبت این مردان از بازار کار تاثیر منفی بر اشتغال و درآمدزایی آنها در ادامه زندگییشان ‌خواهد داشت.

نویسندگان این تحقیق می‌گویند در سال ۲۰۱۶، شمار مردان جوانی که دانشجو نیستند اما کار نمی‌کنند به ۱۵ درصد رسیده در حالیکه این رقم در سال ۲۰۰۰ میلادی ۸ درصد بوده است.

در طول دهه ۲۰۰۰ میلادی بین ۲۳ تا ۴۶ درصد ترک کار در میان مردان جوان بخاطر بازی‌های کامپیوتری بوده است. پیشرفت کامپیوترها و لذتبخش بودن بازی‌ها عامل اصلی ترک کار در میان مردان جوان است و پژوهشگران معتقدند که نوعی اعتیاد در میان مردان جوان نسبت به این بازی‌ها دیده می‌شود.

در این تحقیق مشخص شده ۷۰ درصد مردان جوانی که در سال ۲۰۱۵ بخاطر بازی‌های کامپیوتری کار را رها کرده‌اند با یکی از خویشاوندان نزدیک خود زندگی می‌کنند، در حالیکه این نسبت در سال ۲۰۰۰ فقط ۴۶ درصد بوده است.

پژوهشگران معتقدند که تغییر عادت مردان جوانی که کار را رها کرده‌اند، به دلیل لذتی که از بازی‌های کامپیوتری می برند بسیار دشوار خواهد بود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انقلاب گوگل در اجراء بازی‌های کامپیوتری با "پروجکت استریم"


  اولین مینی‌بوک های انگلیسی انتشارات پنگوئن


  کارایی روابط عمومی ها تنزل پیدا کرده است


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون اول: در صحبت‌های خود، منافع عامة مردم را در نظر بگیرید، نه منافع شرکت را


  زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در سال 98 اعلام شد


  مشکلات رسانه‌ها با همت اهالی مطبوعات قابل رفع است


  مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی: پاسخگویی صریح و شفاف به مردم رسالت مدیران است


  دنیای «رباتیک» در دستان گوگل


  پنجمین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی برگزار می‌شود


  مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان: افزایش مهارت پوشش خبری در اولویت خانه مطبوعات است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی