درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 3 مهر 1396 - 01:45   

اروپا در پی دریافت مالیات بیش‌تر از غول‌های اینترنت‌بنیان

  اروپا در پی دریافت مالیات بیش‌تر از غول‌های اینترنت‌بنیان


ادامه ادامه مطلب یک

بحران برای مجله «رولینگ استون»؛ مجله مشهور فروخته می‌شود

  بحران برای مجله «رولینگ استون»؛ مجله مشهور فروخته می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

مدیر جدید روابط عمومی موسسه اعتباری ملل معرفی شد

  مدیر جدید روابط عمومی موسسه اعتباری ملل معرفی شد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر روابط عمومی شورای شهر تهران

  انتصاب مدیر روابط عمومی شورای شهر تهران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تحلیل زبان بدن روحانی هنگام سخنرانی در سازمان ملل
  مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین گرامیداشت هفتۀ دفاع مقدس: رهبری و ایمان دو عامل استقرار و ثبات جمهوری اسلامی ایران
  انتصاب مدیر روابط عمومی شورای شهر تهران
  مدیر جدید روابط عمومی موسسه اعتباری ملل معرفی شد
  ویدیو/ روابط عمومی چیست؟
  بانک ملی ایران آماده تخصیص منابع مالی خارجی به سرمایه گذاران*
  «بهترین» دوربین‌های سال به انتخاب «تیپا»
  نتایج یک نظرسنجی در مورد میزان رضایت از خودروهای داخل ایران
  بازدید رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران از موزه بانک ملی ایران
  تاسیس پستخانه در آمریکا با شعار داریوش بزرگ ـ نگاهی به وظایف پستخانه آمریکا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30436صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 20 تیر 1396 - 07:58
چهار درس از روابط عمومی در سال 1396
روی یک استراتژی روابط عمومی خوب که بتواند اعتبار شرکت تان را تقویت کند، کار کنید. با سرمایه گذاری زمان و پول و تلاش بیشتر، پیام و دیدگاه خود را توسعه دهید.
  

1. دائما مشتریان و مخاطبان خود را ارزیابی کنید. مشتریان شما دیگر دوردست نیستند. آنها در اطراف شما هستند و شما باید از رسانه های جدید استفاده کنید تا همیشه با آنها ارتباط داشته باشید.

سعی کنید با دقت به آنچه آنها می گویند گوش دهید و از کانال های اجتماعی برای درک تغییرات، خواسته ها و نیازهای آنها استفاده کنید.


2. اعتبار خود را افزایش دهید. شهرت خوب می تواند بیش از افزایش آگاهی از نام تجاری، ایجاد کسب و کار بیشتر و تشویق وفاداری مشتری باشد.

روی یک استراتژی روابط عمومی خوب که بتواند اعتبار شرکت تان را تقویت کند، کار کنید. با سرمایه گذاری زمان و پول و تلاش بیشتر، پیام و دیدگاه خود را توسعه دهید.

3. صادق و شفاف باشید. صداقت و شفافیت، مهمترین و مطمئن ترین راه برای اعتماد بین شما و مخاطبان است.

 

4. محتوای استراتژیک تولید کنید. همه چیز با محتوا آغاز می شود. رویکرد استراتژی محتوا به محتوای استراتژیک منجر می شود. محتوای استراتژیک، دقیق و تاثیرگذار است.

 

بقول الکس سیراکوسا از دانشگاه بوستون، آینده روابط عمومی در محتوای قانع کننده ای است که توسط داده ها و تجزیه و تحلیل ها برآورده می شود.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حماسه عاشورا الگوی همیشه تاریخ


  تاسیس پستخانه در آمریکا با شعار داریوش بزرگ ـ نگاهی به وظایف پستخانه آمریکا


  نگاهی به بحران سرمایه انسانی و تربیت مدیر در کشور


  برندها و مذاهب / ابر برند عاشورا و صیانت از آن


  ثبت نام چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی آغاز ‌شد


  ایران پلاست و نقش روابط عمومی در صنایع پتروشیمی


  آیا متخصصان روابط عمومی، منابع قابل اطمینان محتوا هستند؟


  انتصاب مدیر روابط عمومی شورای شهر تهران


  روابط عمومی حرفه ای کمک رسان توسعه اقتصادی!!!!!!


  مدیر جدید روابط عمومی موسسه اعتباری ملل معرفی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب "مقررات روابط عمومی" منتشر شد