درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 04:11   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخبار ممنوعه
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30430صفحه نخست » دوشنبه، 19 تیر 1396 - 10:00
کلینیک کسب و کار / پرسش و پاسخ درباره ضرورت تولید نشریه داخلی
پرسش: مدیر یک شرکت بزرگ با 500 پرنسل هستم. اخیرا مدیر روابط عمومی پیشنهاد انتشار یک نشریه داخلی را به من داد. به نظر شما آیا لازم است برای شرکت، بولتن یا همان نشریه داخلی داشته باشم؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، پرسش: مدیر یک شرکت بزرگ با 500 پرنسل هستم. اخیرا مدیر روابط عمومی پیشنهاد انتشار یک نشریه داخلی را به من داد. به نظر شما آیا لازم است برای شرکت، بولتن یا همان نشریه داخلی داشته باشم؟

پاسخ کارشناس: درخصوص تهیه و تولید و انتشار بولتن یا مجله داخلی ذکر چند نکته ضروری است: هرسازمان و شرکت بزرگی نیاز به یک بولتن داخلی دارد، اما قبل از آن باید از نظر سازمانی، اهداف تولید و انتشار مشخص شود.  اینکه با انتشار مجله داخلی به دنبال تحقق چه اهدافی هستید. وقتی اهداف سازمانی شما مشخص شد می توانید در انتخاب نوع رسانه تصمیم گیری کنید. برخی از نشریات داخلی سازمان ها صرفا برای اطلاع رسانی برای همکاران تولید می شوند.

برخی دیگر از نشریات با موضوع آموزشی منتشر می شوند و نیازهای کلاس های آموزشی آنها را برطرف می کنند. البته گاهی نشریات داخلی یا بولتن به منظور تفریح و سرگرمی تهیه و منتشر می شوند. برخی از مجلات هم جنبه تبلیغاتی دارند و سازمان برای معرفی محصولات خود به همکاران و مدیران در شهر های مختلف اقدام می کند. البته شما می توانید برای شرکت خود یک نشریه داخلی عمومی تهیه کنید و تقریبا همه این موارد در آن دیده شود.

بنابراین تعیین اهداف برای تهیه و تولید مجله داخلی برای شما ضرورت دارد. وقتی هدف شما که با سیاست های سازمان شما منطبق است روشن شود تقریبا شما با آسودگی خیال می توانید نشریه ای تولید و اهداف خود را درآن محقق کنید. ضمنا اینکه نشریه شما خبری یا تحلیلی یا توصیفی باشد به اهداف شما بر می گردد.

شما با توجه به بزرگ بودن شرکت و تعداد پرنسل نیاز دارید اخبار و رویدادها را به اطلاع همکاران برسانید و طبعا یکی از شیوه های انتقال اخبار می تواند نشریه داخلی باشد، اما با توجه به حضور شبکه های اجتماعی توصیه می شود از نشریه داخلی برای تحلیل و تعریف و توصیف و تبیین سیاست های سازمان، برنامه ها، راهکارها، چشم اندازها و معرفی محصولات استفاده کنید و پیام خود را به گوش مدیران و کارکنان برسانید.

شما برای شرکت خود یک نشریه خوب داخلی با موضوعات نشاط بخش و شورانگیز فراهم کنید و از برنامه ها و اهداف خود بگویید و کارکنان را در جریان تغییرات و تحولات احتمالی قرار دهید.

امروزه در کشورهای پیشرفته شرکت های بزرگ از نشریات داخلی ضمن انتقال پیام های کوتاه خبری برای تبیین و تحلیل سیاست های سازمانی استفاده  و دیدگاه های مدیران بخش های مختلف را تحلیل می کنند. اما در کشورهایی که آمار مطالعه پایین تری دارند مردم به بهانه شبکه های اجتماعی خود را از داشتن یک نشریه محروم می کنند در صورتی که در ژاپن و کشورهای پیشرفته هنوز روزنامه و مجله در تیراژ میلیونی منتشر می شود. 

بنابراین انتشار یک نشریه داخلی برای شرکت شما یک ضرورت است، اما قبل از آن به اهداف آن توجه کنید تا دقیقا بتوانید به آن دست یابید.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  اخبار ممنوعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد