درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 08:07   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش
  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30426صفحه نخست » دوشنبه، 19 تیر 1396 - 09:54
معاون وزیر ارتباطات:
رفع کامل فیلتر یوتیوب منوط به اجرای موفق در دانشگاه‌ها
معاون وزیر ارتباطات درباره احتمال تعمیم ایده رفع فیلتر بلاگ اسپات و یوتیوب به کل کشور گفت: شاید بتوانیم ایده را در محیط کوچک دانشگاه اجرا کنیم،
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، معاون وزیر ارتباطات درباره احتمال تعمیم ایده رفع فیلتر بلاگ اسپات و یوتیوب به کل کشور گفت: شاید بتوانیم ایده را در محیط کوچک دانشگاه اجرا کنیم، اجرای نظامات را ببینند اعتماد کنند سپس شاید ان‌شاءالله درباره کشور بتوان صحبت کرد. محمدجواد آذری‌جهرمی با اشاره به پیشنهاد رفع فیلتر بلاگ‌اسپات و یوتیوب در شبکه علمی کشور در دانشگاه‌ها اظهار کرد: در حال صحبت هستیم که بتوانیم برای شبکه علمی در دانشگاه‌ها این کار را انجام دهیم که البته اگر دوستان قضایی و روال‌های قانونی دخیل در این مساله مصحلت بدانند که این حوزه را باز کنند، آمادگی داریم که تدابیر لازم را اتخاذ کنیم. در نهایت این مساله بستگی به تایید نهایی دارد که هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است.

 

وی گفت: درباره این دو سرویس بین مسوولان دغدغه‌هایی وجود دارد که تصور می‌کنیم درست است، اما اکنون مبحثی را در این باره شروع کرده‌ایم که رفع فیلتر این دو شبکه را از شبکه علمی به‌عنوان اجرا در حد یک مجموعه آغاز کنیم که شاید امکان توسعه بعدی این ایده وجود داشته باشد. وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان توسعه رفع فیلتر بلاگ‌اسپات و یوتیوب در خارج از فضای دانشگاهی وجود دارد، گفت: نمی‌دانم فضا چگونه باشد، این موضوع بستگی دارد که نظام کنترل خطوط قرمز چگونه قابل پیاده‌سازی باشد. مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا علاوه بر بلاگ‌اسپات و یوتیوب درباره سرویس‌های دیگری نیز صحبت از رفع فیلتر حتی در محدوده دانشگاهی مطرح شده، گفت: مبحث علمی در سایر سرویس‌ها به پررنگی این دو سرویس نیست و مراکز دانشگاهی مکررا رفع فیلتر این دو سرویس را درخواست می‌کنند. وی با طرح این سوال که برای مثال فیس‌بوک چه نقشی در مراکز علمی دارد، تاکید کرد: موضوعیت دو سرویس بلاگ‌اسپات و یوتیوب در فضای دانشگاهی کشور بیشتر است. جهرمی در پاسخ به این سوال که آیا ایده رفع فیلتر بلاگ‌اسپات و یوتیوب از فضای دانشگاهی به مجموعه‌های محدود دیگری خارج از فضای دانشگاهی نیز تسری خواهد یافت، گفت: اصالت موضوع، حل مشکل دانشگاه‌ها است نه رفع فیلتر برخی سرویس‌ها.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4089

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید


  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی


  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد