درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 18:46   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30424صفحه نخست » دوشنبه، 19 تیر 1396 - 09:51
قابل توجه علاقه‌مندان و کاربران بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی
فیس‌بوک دهکده خودش را می‌سازد!
میلیاردها نفر وقت زیادی از زندگی روزانه خودشان را در شبکه اجتماعی فیس‌بوک می‌گذرانند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، میلیاردها نفر وقت زیادی از زندگی روزانه خودشان را در شبکه اجتماعی فیس‌بوک می‌گذرانند. شاید به همین دلیل هم هست که حالا فیس‌بوک می‌خواهد جامعه نه‌چندان کوچک خودش را به دنیای واقعی بیاورد. این غول اینترنتی تصمیم دارد در مقر اصلی شرکتش خانه، فروشگاه‌های خرده‌فروشی، هتل و چیزهای دیگری بسازد. به عبارت دیگر فیس‌بوک به تدریج می‌خواهد شهر خودش را بسازد و ایجاد کند.

 

شرکت فیس‌بوک روز پنج‌شنبه گذشته از برنامه‌های خود برای اجرای یک پروژه ساخت و ساز در مقر اصلی شرکتش در منطقه منلوپارک در کالیفرنیا خبر داد. این پروژه در واقع بخشی از برنامه‌های فیس‌بوک برای گسترش مقر خانگی و اصلی خودش است. این سایت 226هزار و 624 متر مربعی که فیس‌بوک آن را در سال 2015 به مبلغ حدود 400 میلیون دلار خرید، درست در امتداد همان خیابانی قرار دارد که مقر اصلی فیس‌بوک در آن واقع شده است. این سایت حدود 150 هزار متر مربع فضا برای خانه‌سازی دارد که تقریبا حدود 1500 واحد خانه می‌شود. فیس‌بوک در یک پست وبلاگ این برنامه را اعلام و تشریح کرد که این پروژه در آینده به‌عنوان «یک دهکده ترکیبی» امکانات مختلفی از قبیل مسکن و خدمات حمل‌ونقل را در اختیار ساکنانش که کارمندان شرکت فیس‌بوک خواهند بود، قرار خواهد داد. در این پست آمده است: «ما تصمیم داریم فضایی در حدود 11هزار و 613 متر مربع را به فروشگاه‌ها شامل خواربار فروشی، داروخانه و البته نسل جدید فروشگاه‌های خرده‌فروشی مدرن و تکنولوژیک، اختصاص بدهیم.» این توسعه همچنین شامل ساخت یک هتل هم خواهد بود.

یک فرد آگاه در این زمینه معتقد است که روند ساخت و ایجاد چنین دهکده‌ای در حدود یک دهه طول خواهد کشید. فاز اولیه این پروژه که شامل ساخت خانه‌ها و فروشگاه‌هاست، در نیمه اول سال 2021 افتتاح خواهد شد. بهره‌برداری از هر کدام از فازهای بعدی آن دو سال طول خواهد کشید. درحالی‌که اغلب خانه‌هایی که در این پروژه ساخته شوند، در اختیار کارمندان شرکت فیس‌بوک قرار خواهند گرفت، اما فیس‌بوک تصمیم دارد جامعه‌ای بزرگ‌تر را در این خانه‌ها ساکن کند. خانه‌های دهکده فیس‌بوک قیمت‌های متفاوتی خواهند داشت و واحدهای مسکونی ارزان‌تر که تعدادشان به 225 واحد می‌رسد، قیمتی تا 15 درصد کمتر از نرخ رایج بازار در آن زمان خواهند داشت. فیس‌بوک در پست وبلاگش نوشته است: «بخشی از دیدگاه ما ایجاد یک منطقه همسایگی است که بتواند نیازهای بلندمدت ساکنانش را فراهم کند.» یکی از مزایای ساکن شدن کارمندان فیس‌بوک در نزدیکی مقر اصلی این شرکت، کاهش میزان ترافیک در این منطقه خواهد بود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4089

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد