درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 27 خرداد 1398 - 21:52   

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب یک

اپلیکیشنی که به کاربران پول می‌دهد

  اپلیکیشنی که به کاربران پول می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

سرپرست جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منصوب شد

  سرپرست جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

نحوه استفاده اصحاب رسانه از بیمه تکمیلی

  نحوه استفاده اصحاب رسانه از بیمه تکمیلی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتظار از نهادهای صنفی روابط عمومی/ یک طرفه به محکمه نرویم
  مدرس و پیشکسوت روابط‌عمومی: روابط‌عمومی‌ها باید زیر نظر بالاترین مقام دستگاه فعالیت کنند
  سرپرست جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منصوب شد
  اکران نماد تبلیغاتی بیمه سرمد؛ این بار در برج سپهر بانک صادرات
  مدیرعامل بیمه آسیا: روابط عمومی ها،تجربیات موفق خود را مستند سازی کنند
  حاجیلو مدیر روابط عمومی استقلال شد
  اپلیکیشنی که به کاربران پول می‌دهد
  بنیانگذار هواوی: فروش‌ شرکت در دو سال آینده به ۱۰۰ میلیارد دلار کاهش می‌یابد
  در اردیبهشت ماه ٩٨ نسبت به فروردین‌ماه رقم خورد؛ رشد ٥٧ درصدی تراکنش‌ها در بخش اینترنت بانک صادرات ایران
  کانون بازنشستگان بانک مسکن خبر داد: حمایت مالی بازنشستگان بانک مسکن از سیل زدگان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30424صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 19 تیر 1396 - 09:51
قابل توجه علاقه‌مندان و کاربران بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی
فیس‌بوک دهکده خودش را می‌سازد!
میلیاردها نفر وقت زیادی از زندگی روزانه خودشان را در شبکه اجتماعی فیس‌بوک می‌گذرانند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، میلیاردها نفر وقت زیادی از زندگی روزانه خودشان را در شبکه اجتماعی فیس‌بوک می‌گذرانند. شاید به همین دلیل هم هست که حالا فیس‌بوک می‌خواهد جامعه نه‌چندان کوچک خودش را به دنیای واقعی بیاورد. این غول اینترنتی تصمیم دارد در مقر اصلی شرکتش خانه، فروشگاه‌های خرده‌فروشی، هتل و چیزهای دیگری بسازد. به عبارت دیگر فیس‌بوک به تدریج می‌خواهد شهر خودش را بسازد و ایجاد کند.

 

شرکت فیس‌بوک روز پنج‌شنبه گذشته از برنامه‌های خود برای اجرای یک پروژه ساخت و ساز در مقر اصلی شرکتش در منطقه منلوپارک در کالیفرنیا خبر داد. این پروژه در واقع بخشی از برنامه‌های فیس‌بوک برای گسترش مقر خانگی و اصلی خودش است. این سایت 226هزار و 624 متر مربعی که فیس‌بوک آن را در سال 2015 به مبلغ حدود 400 میلیون دلار خرید، درست در امتداد همان خیابانی قرار دارد که مقر اصلی فیس‌بوک در آن واقع شده است. این سایت حدود 150 هزار متر مربع فضا برای خانه‌سازی دارد که تقریبا حدود 1500 واحد خانه می‌شود. فیس‌بوک در یک پست وبلاگ این برنامه را اعلام و تشریح کرد که این پروژه در آینده به‌عنوان «یک دهکده ترکیبی» امکانات مختلفی از قبیل مسکن و خدمات حمل‌ونقل را در اختیار ساکنانش که کارمندان شرکت فیس‌بوک خواهند بود، قرار خواهد داد. در این پست آمده است: «ما تصمیم داریم فضایی در حدود 11هزار و 613 متر مربع را به فروشگاه‌ها شامل خواربار فروشی، داروخانه و البته نسل جدید فروشگاه‌های خرده‌فروشی مدرن و تکنولوژیک، اختصاص بدهیم.» این توسعه همچنین شامل ساخت یک هتل هم خواهد بود.

یک فرد آگاه در این زمینه معتقد است که روند ساخت و ایجاد چنین دهکده‌ای در حدود یک دهه طول خواهد کشید. فاز اولیه این پروژه که شامل ساخت خانه‌ها و فروشگاه‌هاست، در نیمه اول سال 2021 افتتاح خواهد شد. بهره‌برداری از هر کدام از فازهای بعدی آن دو سال طول خواهد کشید. درحالی‌که اغلب خانه‌هایی که در این پروژه ساخته شوند، در اختیار کارمندان شرکت فیس‌بوک قرار خواهند گرفت، اما فیس‌بوک تصمیم دارد جامعه‌ای بزرگ‌تر را در این خانه‌ها ساکن کند. خانه‌های دهکده فیس‌بوک قیمت‌های متفاوتی خواهند داشت و واحدهای مسکونی ارزان‌تر که تعدادشان به 225 واحد می‌رسد، قیمتی تا 15 درصد کمتر از نرخ رایج بازار در آن زمان خواهند داشت. فیس‌بوک در پست وبلاگش نوشته است: «بخشی از دیدگاه ما ایجاد یک منطقه همسایگی است که بتواند نیازهای بلندمدت ساکنانش را فراهم کند.» یکی از مزایای ساکن شدن کارمندان فیس‌بوک در نزدیکی مقر اصلی این شرکت، کاهش میزان ترافیک در این منطقه خواهد بود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4089

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پدر اینترنت (WWW) جایزه گرفت


  رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل و مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور منصوب شدند


  اولین اقدام تحسین برانگیز وزیر آموزش و پرورش/ تفکیک مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی از دفتر وزارتی


  محمد زاده سرپرست مرکز امور هماهنگی ارتباطات و حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش شد


  آیا وزیر اقتصاد هم به صف مخالفان روابط عمومی پیوست؟!


  کتاب روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی به زودی منتشر می‌شود


  معاون روابط عمومی وزارت ورزش نایب رییس فدراسیون کاراته شد


  معرفی روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری به عنوان روابط عمومی شایسته تقدیر


  سیاستهای ارتباطی و اطلاع‌رسانی روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تبیین شد


  مدیر روابط عمومی تئاتر مستقل معرفی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: استاد هوشنگ عباس زاده چهره ماندگار روابط عمومی ایران چشم از جهان فرو بست