درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:20   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30415صفحه نخست » یکشنبه، 18 تیر 1396 - 20:15
اعتراض انجمن صنفی کسب و کار به دستور العمل سازمان امور مالیاتی
انتظار می رفت در زمان تدوین آئین نامه فوق از نظرات بخش خصوصی فعال در این حوزه استفاده می شد. این تفکر که دولت صالح‌تر است باید تغییر کرده و اعتماد به بخش خصوصی در بدنه دولت حاکم باشد تا بخش خصوصی نقش بیشتری در اقتصاد داشته باشد.
  

جناب آقای تقوی نژاد
رئیس کل محترم سازمان امور مالیاتی


با سلام
احتراماً پیرو انتشار مصاحبه جنابعالی در برخی از رسانه ها مبنی بر ابلاغ دستور العمل دریافت مالیات از کسب و کارهای مجازی، موارد ذیل حضورتان اعلام می گردد.

انتظار می رفت در زمان تدوین آئین نامه فوق از نظرات بخش خصوصی فعال در این حوزه استفاده می شد. این تفکر که دولت صالح‌تر است باید تغییر کرده و اعتماد به بخش خصوصی در بدنه دولت حاکم باشد تا بخش خصوصی نقش بیشتری در اقتصاد داشته باشد.

خواست بخش خصوصی و این تشکل‌ دخالت در امور اجرا نیست، بلکه آن‌ها می‌خواهند نظراتشان شنیده شود و تا جایی که این نظرات منطقی است، در تصویب قوانین اعمال شود تا آثار منفی آئین نامه های این چنینی را بر محیط کسب‌وکار به حداقل برساند.

تجربه حضور در هیات حل اختلاف مالیاتی در یکسال گذشته و مشاهده پرونده مالیاتی اعضای انجمن و اشتباه محاسباتی بیش از 10میلیارد ریالی یکی از پرونده ها به ما ثابت نمود که هنوز دوستان اداره مالیات با مدل های کسب و کار اینترنتی آشنا نیستند.

جناب رئیس، بارها پیش آمده است همکاران جنابعالی با مراجعه به کسب و کارهای اینترنتی از عدم سود دهی وب سایت آنها تعجب کرده و ایشان را متهم به فرار مالیاتی نموده اند. در صورتیکه کسب و کارهای اینترنتی غالباً در یک بازه زمانی بین 3 الی 5 سال و شاید 7 سال بتوانند به نقطه سر به سر برسند.

در بخشی از مصاحبه فرموده اید 11 هزار کسب و کار اینترنتی شناسایی شده اند. به احتمال زیاد منظور شما کسب و کارهای دارای نماد اعتماد است که اگر اینطور باشد به اطلاع می رساند اخذ نماد اعتماد به تنهایی اثبات کننده راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی نیست. در حال حاضر استارت آپ ها یا همان کسب و کارهای نوپا جهت دریافت درگاه بانکی و پستی مجبور به اخذ نشان ای نماد از مرکز توسعه تجارت الکترونیک هستند و پس از گذر از مراحل تست فنی

نرم افزار و مدل های فروش اقدام به دریافت پروانه کسب فروشگاه های مجازی می نمایند که این نقطه را می توان آغاز رسمی یک کسب و کار اینترنتی دانست. هم اکنون قریب به 250 کسب و کار اینترنتی از اتاق های اصناف کشور پروانه فعالیت خود را دریافت نموده و بیش از 1000 وب سایت نیز در انتظار دریافت آن می باشند.

انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی به عنوان یکی از نهادهای مستقل و رسمی در این حوزه اعلام می کند کسب و کارهای اینترنتی در هیچ زمان به دنبال فرار مالیاتی نبوده ولیکن خواستار تدوین قوانین و مقررات بر اساس واقعیات و مدل های این نوع کسب و کارها می باشند.

لذا انتظار می رود قبل از ابلاغ این آئین نامه کمیسیون مشترکی با حضور مسئولین محترم اداره مالیات و فعالین این حوزه تشکیل شده تا موارد با دقت بیشتر کارشناسی و در زمان مقتضی ابلاغ گردد.

بااحترام
رضا الفت نسب
دبیر انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد