درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 18:11   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30318صفحه نخست » دوشنبه، 12 تیر 1396 - 12:08
ضرورت توسعه ارتباطات رسانه‌ای جوامع دانشگاهی
سیدطاهر حسینی در نشست مدیران روابط عمومی‌های دانشگاه‌های منطقه پنج کشور به اهمیت حوزه روابط عمومی‌ها اشاره کرد و گفت: با گسترش رسانه‌ها در دنیای امروزه این وظیفه تیم رسانه‌ای ارگان‌های مختلف است که خود را به مخاطبین معرفی کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سیدطاهر حسینی در نشست مدیران روابط عمومی‌های دانشگاه‌های منطقه پنج کشور به اهمیت حوزه روابط عمومی‌ها اشاره کرد و گفت: با گسترش رسانه‌ها در دنیای امروزه این وظیفه تیم رسانه‌ای ارگان‌های مختلف است که خود را به مخاطبین معرفی کنند.

وی افزود: پژوهش و آموزش دیگر نیاز دانشجویان را مرتفع نمی‌کند و مهارت آموزی یک موضوع مهم در جوامع دانشگاهی است که باید به وسیله روابط عمومی دانشگاه‌ها برای مردم تحلیل شود.

حسینی با تاکید بر لزوم تعیین نقش دانشگاه‌ها در توسعه کشور، وظیفه روابط عمومی‌ها را در این عرصه مهم عنوان کرد و گفت: اساس معرفی یک مجموعه رسانه است و باید این ارتباطات رسانه ای خصوصا در دانشگاه های مادر توسعه یابد.

مشاور عالی ریاست دانشگاه کردستان با بیان اینکه در معرفی دانشگاه‌ها موفقیت زیادی نداشته‌ایم، عنوان کرد: نیروهای متخصص حوزه روابط عمومی می‌توانند در رویدادهای مختلف تحلیل درستی به رسانه‌ها ارائه کنند.

حسینی ساماندهی روابط عمومی‌ها را ضروری عنوان کرد و گفت: آموزش می‌تواند به تخصصی شدن روابط عمومی‌های جوامع دانشگاهی کمک شایانی کند.

مدیر حوزه ریاست دانشگاه کردستان در پایان آمادگی دانشگاه را برای برگزاری گردهمایی‌ها و کارگاه‌های آموزشی در سنندج اعلام کرد.

 

منبع: کرد آنلاین

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد