درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 26 تیر 1397 - 10:27   

سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نظر یک فیلسوف در باره مزایای خودخواهی

  نظر یک فیلسوف در باره مزایای خودخواهی


ادامه ادامه مطلب دو

ما فقط برای خودمان مهم هستیم

  ما فقط برای خودمان مهم هستیم


ادامه ادامه مطلب سه

جنجال بر سر راه اندازی خبرگزاری شهر در گرگان

  جنجال بر سر راه اندازی خبرگزاری شهر در گرگان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقویم روز ارتباطات/ نخستین مجله طنز
  تاکید فرماندار آران و بیدگل بر رسالت خطیر روابط عمومیها و رسانه ها در جنگ اقتصادی و رسانه ای با دشمن
  خبرنگاران پهبادی
  جنجال بر سر راه اندازی خبرگزاری شهر در گرگان
  شرکت مایکروسافت درباره خطرات تکنولوژی تشخیص چهره هشدار داد
  معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش منصوب شد
  اعتمادی پور مدیر روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی و مشاور مدیر عامل شد
  مدیریت و دکتر نطقی
  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر نطقی پدر روابط عمومی
  کارگاه فشرده آموزشی عکاسی خبری پیشرفته برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30318صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 12 تیر 1396 - 12:08
ضرورت توسعه ارتباطات رسانه‌ای جوامع دانشگاهی
سیدطاهر حسینی در نشست مدیران روابط عمومی‌های دانشگاه‌های منطقه پنج کشور به اهمیت حوزه روابط عمومی‌ها اشاره کرد و گفت: با گسترش رسانه‌ها در دنیای امروزه این وظیفه تیم رسانه‌ای ارگان‌های مختلف است که خود را به مخاطبین معرفی کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سیدطاهر حسینی در نشست مدیران روابط عمومی‌های دانشگاه‌های منطقه پنج کشور به اهمیت حوزه روابط عمومی‌ها اشاره کرد و گفت: با گسترش رسانه‌ها در دنیای امروزه این وظیفه تیم رسانه‌ای ارگان‌های مختلف است که خود را به مخاطبین معرفی کنند.

وی افزود: پژوهش و آموزش دیگر نیاز دانشجویان را مرتفع نمی‌کند و مهارت آموزی یک موضوع مهم در جوامع دانشگاهی است که باید به وسیله روابط عمومی دانشگاه‌ها برای مردم تحلیل شود.

حسینی با تاکید بر لزوم تعیین نقش دانشگاه‌ها در توسعه کشور، وظیفه روابط عمومی‌ها را در این عرصه مهم عنوان کرد و گفت: اساس معرفی یک مجموعه رسانه است و باید این ارتباطات رسانه ای خصوصا در دانشگاه های مادر توسعه یابد.

مشاور عالی ریاست دانشگاه کردستان با بیان اینکه در معرفی دانشگاه‌ها موفقیت زیادی نداشته‌ایم، عنوان کرد: نیروهای متخصص حوزه روابط عمومی می‌توانند در رویدادهای مختلف تحلیل درستی به رسانه‌ها ارائه کنند.

حسینی ساماندهی روابط عمومی‌ها را ضروری عنوان کرد و گفت: آموزش می‌تواند به تخصصی شدن روابط عمومی‌های جوامع دانشگاهی کمک شایانی کند.

مدیر حوزه ریاست دانشگاه کردستان در پایان آمادگی دانشگاه را برای برگزاری گردهمایی‌ها و کارگاه‌های آموزشی در سنندج اعلام کرد.

 

منبع: کرد آنلاین

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر نطقی پدر روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ نخستین مجله طنز


  مدیریت و دکتر نطقی


  سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فردا برگزار می شود


  ساماندهی روابط عمومی دستگاههای اجرایی مازندران کلید خورد


  + مثبت روابط عمومی


  امضاء تفاهم نامه رسانه ای بین استانداری خوزستان و شبکه دو سیما


  کارشناس روابط عمومی: روابط‌عمومی‌ منسجم و قدرتمند جایگاه سازمان‌ها را در میان مردم تقویت می‌کند


  خبرنگاران پهبادی


  چگونه می‌توانم اینفوگرافیک‌ها را ارزیابی و ارزش‌گذاری کنم؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی