درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 22:19   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30314صفحه نخست » دوشنبه، 12 تیر 1396 - 11:59
جریمه سنگین در انتظار شبکه‌های اجتماعی در آلمان
از این پس اگر شبکه‌های اجتماعی در آلمان در زمینه حذف مطالب و پست‌های نژادپرستانه و نفرت پراکن کند عمل کنند، باید جریمه‌های سنگینی بپردازند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، از این پس اگر شبکه‌های اجتماعی در آلمان در زمینه حذف مطالب و پست‌های نژادپرستانه و نفرت پراکن کند عمل کنند، باید جریمه‌های سنگینی بپردازند. بر اساس قانون جدیدی موسوم به Network Enforcement Act که به تازگی در آلمان تصویب شده، شبکه‌های اجتماعی تنها 24 ساعت فرصت دارند تا مطالب تند نفرت پراکن را حذف کنند در غیر این صورت باید در انتظار جریمه 50 میلیون یورویی باشند. اجرای این قانون از ماه اکتبر یعنی ابتدای مهر آغاز می‌شود و پست‌هایی که باید پاک شوند عبارتند از: مطالب نفرت پراکن، خرافات و تحریکات خشونت‌آمیز و کلیه مطالبی که در کشور آلمان غیرقانونی تلقی می‌شود. در ادامه این قانون تاکید شده که شبکه‌های اجتماعی باید نمادهای نازی و موارد مربوط انکار هولوکاست را نیز به سرعت حذف کنند. اگر چه مطالب نفرت پراکن باید ظرف 24 ساعت حذف شوند، اما در مورد مطالبی که محتوای آنها قطعیت ندارد این زمان به یک هفته افزایش می‌یابد. فیس بوک که در ماه‌های اخیر با فشار شدید دولت‌های اروپایی برای حذف سریع مطالب نژادپرستانه و نفرت پراکن مواجه است، در هفته‌های اخیر توانسته هر روز 39 درصد از این مطالب را حذف کند. این شرکت بیش از 3هزار کارمند جدید را به همین منظور استخدام کرده است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4084

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد