درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 11:02   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30295صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 - 10:23
معرفی کتاب: ارتباطات موثر جهانی
کتاب "ارتباطات موثر جهانی" توسط اسماعیل کریمیان کاکلکی گردآوری و ترجمه شده در 56 صفحه قطع پالتویی می باشد که توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی انتشار یافت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کتاب " ارتباطات موثر جهانی " توسط اسماعیل کریمیان کاکلکی گردآوری و ترجمه شده در  56 صفحه قطع پالتویی می باشد که توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی انتشار یافت.

مایکل مورلی معاون اسبق رییس روابط عمومی شرکت ادلمن، خاطر نشان می نماید "که احتمالاً هیچ عبارتی در حرفه شما در روابط عمومی وجود نخواهد داشت که به اندازه عبارت ذیل آن را شنیده باشید: به کل جهان بیاندیشید اما در جهت منافع جامعه خودتان عمل نمایید. این عبارت به منظور تشویق بازاریابان و ارتباط گران بین المللی جهت متناسب نمودن محصولات و پیام های خود برای پذیرش در جوامع محلی متنوع در اطراف یک منطقه و یا در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد."

یک ارتباط گر حرفه ای در سطح جهان نیازمند طیف وسیعی از مهارت ها است. همان گونه که "رابرت. آ ویکفیلد" مشاور، نویسنده و تحلیلگری که در تاثیر متقابل فرهنگی روی شهرت سازمان های چند ملیتی دارای تخصص است در مجله نسخه بهار سال 2000 «استرات‍ژیست» خاطر نشان می کند: "با توجه به اینکه مشکلات می توانند هرجایی بوجود بیایند و فوراً‌ در سطح جهان گسترش یابند، به متخصصینی نیاز است که بتوانند کل قضیه را ببیند و تعامل مابین واحدهای میزبان و دفاتر مرکزی را تسهیل ببخشند. آنها می بایست در برقراری ارتباط، همچنین در اقتصاد و سیاست جهان، میانجیگری و انسان شناسی فرهنگی و سایر رشته های مرتبط با عرصه جهانی مهارت داشته باشند."

گفتنی است کتاب "ارتباطات موثر جهانی" رهنمودهایی برای حضور موثر در بازارهای جهانی در شرایط پساتوافق می باشد.

 

قهرست مطالب:

پیشگفتار

مقدمه: ضرورت جهانی

دهکده جهانی همین جاست

پایه و اساس ارتباطات جهانی

پدید آوردن اعتبار و اعتماد

نقش ارتباطات جهانی شرکت

استانداردسازی

بخش ارتباطات جهانی شرکت ها

زبان در شرکت های جهانی

شبکه جهانی ارتباطات

ارتباطات درون سازمانی ـ در سطح جهان

فناوری در یک محیط جهانی

نقش مدیریت    ارشد در ارتباطات جهانی کارمندی

ارتباطات متوالی (زنجیره ای) در سازمان های جهانی

ارتباطات برون سازمانی

شبکه سازی جهانی

کار با رسانه ها در کشورهای منحصر بفرد

رسانه های خبری ملی نوظهور

اصول اخلاق جهانی

اتاق خبر مجازی

ارتباطات بحران در سطح جهان

سازمان های غیردولتی

مسئولیت اجتماعی/ و تداوم پذیری شرکتی

همکاری با سازمان های روابط عمومی

بنگاه هماهنگ کننده جهانی (AOR)

سازمان های روابط عمومی محلی

خریداری سهام شرکت محلی

ارزیابی موفقیت ارتباطات جهانی

چگونه میان حسن شهرت جهانی و نیازهای بازار محلی هماهنگی ایجاد نماییم

بهترین تکنیک ها

 

مرکز پخش:

 

09121938419 - 66570194(021) - 66943670 (021)

 

 

لینک خرید کتاب: http://kpri.ir/?p=4198

 

 

 

 

 

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد