درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 23:15   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30290صفحه نخست » یکشنبه، 11 تیر 1396 - 09:43
کسب درآمد در یوتیوب بدون گوگل ادسنس
ساخت ویدئو ها در یوتیوب می تواند بسیار سود آور باشد اما متاسفانه بسیاری از سازندگان مبتکر ویدئوهای یوتیوب بر این باورند که ویدئوهایی با کیفیت تولید کنند و اجازه دهند آگهی ها بر روی ویدئو هایشان ظاهر شوند و به این صورت کسب درآمد کنند. بسیاری از سازندگان این ویدئوها به این نتیجه می رسند که کسب و کار در یوتیوب منبع درآمد پایدار نیست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ساخت ویدئو ها در یوتیوب می تواند بسیار سود آور باشد اما  متاسفانه بسیاری از سازندگان مبتکر ویدئوهای  یوتیوب  بر این باورند که ویدئوهایی با کیفیت تولید کنند و اجازه دهند آگهی ها بر روی ویدئو هایشان ظاهر شوند و به این صورت کسب درآمد کنند. بسیاری از سازندگان این ویدئوها به این نتیجه می رسند که کسب و کار در یوتیوب منبع درآمد پایدار نیست.

در حقیقت, تقریبا از اجرای هر هزار نمایش یک ویدئو , یک دلار به دست می آید. پس  قدم اول قبل از ساخت ویدئو,ایجاد یک حساب در یوتیوب است تا بتوانید به حساب جیمیل خود متصل شوید و سپس می توانید کلیپ ها و محتوا های خود را اضافه کنید و در این مرحله باید مخاطبین خود را شناسایی و جمع آوری کنید زیرا این مخاطبین رمز موفقیت شما می باشند.

اما چرا یوتیوب به سازندگان این ویدئو ها هزینه کمی می دهد؟ در وهله اول باید به یاد داشته باشید که این پلت فرم یوتیوب است و هیچ گونه مسئولیتی برای پرداخت هزینه به سازندگان ویدئو آن ندارد و همچنین لازم به ذکر است, دست های زیادی وجود دارد که این هزینه را به سازندگان ویدئو ها برساند و این مراحل از مصرف کنندگان شروع می شود سپس به تبلیغ کنندگان پرداخت می شود ودر آخر پرداخت یوتیوب است که سرانجام یوتیوب بخشی از آن را به خالق اثر می پردازد.

در پایان پول زیادی برای سازندگان ویدئو باقی نمی ماند بنابراین سازندگان می توانند به گونه ای دیگر و  به سرعت از یوتیوب برای ایجاد درآمد پایدار استفاده کنند. در اینجا به چگونگی کسب درآمد پایدار می پردازیم.

1.  بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته یکی از محبوب ترین روش های کسب درآمد در یوتیوب است. بازاریابی وابسته به بازاریابی ای می گویند که در آن شخص ثالثی برای محصولات برند های دیگر بازاریابی می کند و مشتری جذب  می کند و آن محصولات  را به فروش می رساند و در آخر از آن برند خاص کمیسیون دریافت می کند اینچنین  برای هر یک از اقلام  یا خدماتی که از طریق  URL   خاص یا حساب کاربری به شما مرتبط است و مشتریان توسط آن ها جذب می شوند کمیسیون دریافت می کنید. 

این در حالی است که بسیاری از شرکت ها  دارای برنامه وابسته هستند  که کمیسیون ایجاد می کند. یکی از ساده ترین و محبوب ترین  برنامه ها همکاری با آمازون است. که  4درصد کمیسیون دارد  هنگامی که برای برنامه آمازون ثبت نام می کنید  شما به پرتال خود متصل می شوید. جایی که می توانید در مورد بازار محصولی در آمازون جستجو کنید و یک لینک خاص برای  آن محصول ایجاد کنید در نتیجه تنها کاری که باید انجام دهید ساخت ویدئو است که محصول  مد نظر را برجسته کند و  بینندگان را تشویق کند تا  بر لینکی که در توضیحات داده شده کلیک کنند.

پس  میزان  کمیسیون شما به کار و علاقه تان بستگی  دارد. بهترین بخش این تبلیغات این موضوع است :  زمانی که بینندگان روی پیوند شما  کلیک می کنند در طول 24 ساعت آینده شما برای هر خریدی که آن ها انجام می دهند از آمازون کمیسیون دریافت می کنید.

2. فروش محصولات تجاری خودتان

برنامه های وابسته مانند آمازون درصد بیشتری از فروش را به ما می دهند اما اگر بخواهیم 100 درصد از درآمد تبلیغات   را به دست آوریم  و کنترل کامل بر پول در آینده داشته باشیم. چه باید کنیم؟ برای انجام این کار باید محصولات خود را به فروش برسانید. پس ویدئو هایی بسازید که ارزش بیشتری برایتان ایجاد کند و  در آخر در پایان ویدئو  درس آموزنده خود را دوره کنید تا ارزش بیشتری داشته باشد و به هدفتان که فروش محصولتان است دست یابید.

همچنین هر هزاران نمایش از آن ویدئو, یوتیوب ادسنس حدودا 1 دلار به شما خواهد  پرداخت. اما اگر شما تنها قادر به متقاعد کردن مخاطبان خود برای خرید 5 درصد از ویدئو آموزش خود شوید . برای مثال,  پنج بیننده . در این صورت  تقریبا 250 دلار درآمد خواهید داشت بنابراین, نیازی نیست بسیاری از افراد محصولتان را خریداری کنند تا پول زیادی به دست آورید.

3.  مشاوره

در نهایت سریع ترین راه  برای کسب درآمد در یوتیوب ارزش دادن به افراد است . آپلود فیلم ها و امید به بهترین کار کافی نیست. پس از جذب تدریجی مخاطبان مورد نظر  به طور دوره ای خدمات مشاوره ای را برای بینندگان خود فراهم کنید. تا ارزش بیشتری از آنچه که باید به آن ها داده شود, دریافت کرده باشند. در آن لحظه شما می توانید از تخصص,دانش  و زمان خود صرف نظر کنید.

تجربه نشان داده است بسیاری از سازندگان  که در یوتیوب شروع به کار می کنند معتقدند باید ویدئو ها  را در یوتیوب آپلود کنند  و تبلیغات را روشن کنند و غرامت را جبران کنند اما  این موضوع زمانی درست است که شما دنبال درآمد منفعل از ویدئو های خود باشید.  اگر شما دنبال گسترش یک نام تجاری یک کسب وکار هستند مطمئنا جریان های درآمد  دیگر را فراهم می کنید . پس به یاد داشته باشید هر یک از این روش ها برای کسب درآمد از یوتیوب موثر خواهد بود.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد