درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:58   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  50 مدیر ارشد بازاریابی برتر کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30287صفحه نخست » یکشنبه، 11 تیر 1396 - 09:39
محتوا دغدغه اصلی شبکه ملی اطلاعات است
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به گلایه‌ها درباره شبکه ملی اطلاعات گفت: دغدغه‌ها در موضوع شبکه ملی اطلاعات مربوط به تولید محتوای بومی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به گلایه‌ها درباره شبکه ملی اطلاعات گفت: دغدغه‌ها در موضوع شبکه ملی اطلاعات مربوط به تولید محتوای بومی است. محمدجواد آذری‌جهرمی با اشاره به چارچوب‌های تعیین شده برای شبکه ملی اطلاعات تاکید کرد: یک نگاه به شبکه ملی اطلاعات تعریفی است که به لحاظ فنی ارائه شده که در برنامه ششم توسعه ماده 46 هم آمده است و شورای عالی فضای مجازی نیز، یک بار الزاماتی را به آن اضافه کرد. به‌طور مثال الزام شده است شبکه با مدیریت مستقل باشد؛ به این معنی که تجهیزات شبکه مدیریت مستقل داشته باشد یا با گذرگاه‌های مجزایی قابلیت تعامل با شبکه جهانی اینترنت داشته باشد که تمام این تعاریف فنی است. وی با بیان اینکه در این 3 تا 4 سال گذشته زمان و انرژی زیادی برای توسعه زیرساخت‌ها گذاشته شد، اظهار کرد: تغییرات بسیار مهمی در این حوزه ایجاد شده است و وزارت ارتباطات با اصلاح دسترسی‌ها توانسته تحرکی در جوانان و شرکت‌های بخش خصوصی به وجود آورد که به دنبال تولید محتوا و گرفتن سهم منطقه‌ای از بازارICT باشند؛ اما هنوز اشکالات و موانعی وجود دارد که باید برطرف شود.

 

وی تصریح کرد: اگر بازاری را توسعه دهیم که در اختیار تولیدکننده خارجی قرار گیرد؛ این موضوع به لحاظ اقتصادی و فرهنگی به صلاح کشور نیست و لازم است حرکت در توسعه، به شکلی باشد که بتوانیم شاخص‌ها را تغییر دهیم تا بازار در اختیار تولیدکننده داخلی قرار گیرد و البته امکان استفاده از تولیدات خارجی هم فراهم باشد؛ در این شرایط،‌ می‌توان اشتغال و تحرک در این حوزه را ایجاد کرد. وی تاکید کرد: واقعیت این است که به دلیل مقررات دست و پا گیر در داخل کشور، شاید برای برخی از تولیدکنندگان محتوای ما رقابت در عرصه بین‌الملل راحت‌تر از رقابت در عرصه داخلی باشد و با این مقررات دست و پا گیر، تولیدکننده محتوای داخلی امکان رشد ندارد. معاون وزیر ارتباطات در زمینه وظایف دستگاه‌های دخیل در موضوع تولید محتوای داخلی در فضای مجازی نیز گفت: صداوسیما که در حوزه ویدئو تاثیر بسیار بالایی دارد؛ اختلافاتی در این زمینه با وزارت ارشاد دارد و در حوزه دسترسی داخل شهری و داخل استانی هم عقب‌ماندگی‌هایی داریم که مهم‌ترین علت آن نبود رقابت و انحصار شرکت مخابرات است و این شرکت هم با مشکلات عدیده‌ای درگیر است و توان سرمایه‌گذاری ندارد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4082

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد