درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 3 فروردین 1398 - 13:53   

همکاری گوگل با چین برتری نظامی آمریکا را به چالش می کشد

  همکاری گوگل با چین برتری نظامی آمریکا را به چالش می کشد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

دور جدید افراطی‌شدن از طریق عضویت و تبلیغات در رسانه‌های مجازی

  دور جدید افراطی‌شدن از طریق عضویت و تبلیغات در رسانه‌های مجازی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سلطان پست
  همکاری گوگل با چین برتری نظامی آمریکا را به چالش می کشد
  تورم سال ۹۷ و جای خالی فرهنگ
  سرانجام قدیمی ترین مجله طنز
  کریمخان زند و راه شاد کردن مردم ـ شادبودن حق مردم است
  نوروز پاسداشت طبیعت است
  کارکرد بیرونی نظام ارتباطی روابط‏ عمومی
  شماره جدید ماهنامه"عصر دانایی" منتشر شد
  بررسی روان‌شناختی تاثیرات بازی‌های ویدئویی
  بازی‌های ویدئویی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30286صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 11 تیر 1396 - 09:38
تلاش توییتر برای مقابله با اخبار جعلی
توییتر به دنبال افزودن قابلیت‌هایی به این شبکه اجتماعی است که گزارش دادن انتشار اخبار جعلی در این سایت را تسهیل می‌کند؛ شناسایی سریع محتوای نامناسب نیز در دستور کار مدیران توییتر است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، توییتر به دنبال افزودن قابلیت‌هایی به این شبکه اجتماعی است که گزارش دادن انتشار اخبار جعلی در این سایت را تسهیل می‌کند؛ شناسایی سریع محتوای نامناسب نیز در دستور کار مدیران توییتر است. توییتر هم اکنون در حال بررسی و آزمایش نحوه اضافه کردن قابلیت‌های یاد شده است. بنابراین هنوز مشخص نیست چه زمانی کاربران می‌توانند از آنها استفاده کنند. البته این احتمال هم وجود دارد که قابلیت‌های یادشده هرگز به توییتر اضافه نشود. گزینه‌های مذکور به‌صورت یک حق انتخاب تازه در زیر هر توییت ارسالی قابل مشاهده خواهد بود که مشابه روش مورد استفاده فیس‌بوک برای علامت‌گذاری اخبار جعلی در این شبکه اجتماعی است. در دو سال اخیر انتشار گسترده اخبار جعلی و فریبنده در شبکه‌های اجتماعی برای فریب کاربران و تاثیرگذاری بر ذهن آنها به یک روش خطرناک و جنجال‌آفرین مبدل شده است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4082

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سرانجام قدیمی ترین مجله طنز


  اسماعیل عباسی پابلیک ادیتور «همشهری» و کاریکاتوریست نشریات ایران


  کریمخان زند و راه شاد کردن مردم ـ شادبودن حق مردم است


   شورای روابط عمومی موجب تولید محتوای فاخر می شود


  وبسایت گب


  بازی‌های ویدئویی


  کارکرد بیرونی نظام ارتباطی روابط‏ عمومی


  اطلاع رسانی حلقه گمشده


  تصمیم‌های عملی برای سال نو


  کمیسیون اروپا گوگل را جریمه کرد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود/ چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی