درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 21:07   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30254صفحه نخست » جهان روابط عمومیجمعه، 9 تیر 1396 - 16:00
روسیه چگونه از شرکت‌های روابط عمومی غربی برای تقویت تصویر خود بهره می‌برد؟
وزیر ارتباطات روسیه در اواخر سال گذشته اعلام کرد کرملین در تابستان سال جاری می خواهد قراردادهای جدیدی با شرکت های روابط عمومی برای بهبود تصویر جهانی خود با اختصاص بین 30 تا 50 میلیون دلار در سال - منعقد کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشریه PRWeek گزارش می دهد که روسیه از سال 2000، 115 میلیون دلار توسط شرکت های روابط عمومی آمریکایی بویژه کچام (Ketchum) برای گسترش تلاش های نفوذ خود اختصاص داده است.

 

 به گزارش شارا، در سال 2006، مدیران اجرایی روابط عمومی شرکت کِچام (Ketchum) به مسکو پرواز کردند تا امنیت حساب کاربری را تأمین کنند که تاکنون ده ها میلیون دلار ارزش داشته است.


 پوتین رئیس جمهور روسیه شرکت کچام را استخدام کرده بود تا درباره روابط عمومی قبل از اینکه این کشور میزبان اجلاس گروه 8 در سنت پترزبورگ باشد، مشاوره ای ارایه دهد. در آن زمان، پوتین به مایکل. ای. مک فال سفیر سابق ایالات متحده در روسیه که در حال حاضر در دانشگاه استانفورد تدریس می کند، گفت: « وی در مورد آنچه که دیگر رهبران به ویژه رؤسای جمهور در مورد او فکر می کنند، اهمیت زیادی می دهد».

 

نیکولای نیکیروفوف، وزیر ارتباطات روسیه در اواخر سال گذشته اعلام کرد کرملین در تابستان سال جاری می خواهد قراردادهای جدیدی با شرکت های روابط عمومی برای بهبود تصویر جهانی خود با اختصاص بین 30 تا 50 میلیون دلار در سال - منعقد کند. او اشاره کرد که روسیه به دنبال کمپانی های کوچکتر و ارزانتر است.


استانیسلاو بلکوفسکی، تحلیلگر سیاسی پیشرو روسیه، به PRWeek گفت: "تعدادی از طرح هایی وجود دارد که می تواند برای جلوگیری از قوانین حسابداری ایالات متحده در مورد لابی و روابط عمومی استفاده شود." به بیان دیگر، او اشاره کرد که راه هایی برای جلوگیری از قرارداد با فارا وجود دارد.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد