درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 - 01:28   

درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در سال 98 اعلام شد

  زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در سال 98 اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد

  رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد


ادامه ادامه مطلب سه

اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی

  اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دیدار مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اصفهان، تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع
  معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور: فولاد مبارکه اقدامات مداوم و مؤثری برای حفظ محیط‌زیست انجام داده است
  سامانه مدیریت تجربه مشتری در بیمه کوثر راه‌اندازی شد
  اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی
  مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان: افزایش مهارت پوشش خبری در اولویت خانه مطبوعات است
  تعداد لایک‌های اینستاگرام مخفی می‌شود؟
  فیس‌بوک اعلام کرد؛ رمز میلیون‌ها کاربر اینستاگرام در اختیار کارمندان این شرکت
  پیام‌رسان دولتی فرانسه هک شد
  پنجمین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی برگزار می‌شود
  اعلام ساعات کار شعب بانک آینده در نیمه اول سال 1398
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30254صفحه نخست » جهان روابط عمومیجمعه، 9 تیر 1396 - 16:00
روسیه چگونه از شرکت‌های روابط عمومی غربی برای تقویت تصویر خود بهره می‌برد؟
وزیر ارتباطات روسیه در اواخر سال گذشته اعلام کرد کرملین در تابستان سال جاری می خواهد قراردادهای جدیدی با شرکت های روابط عمومی برای بهبود تصویر جهانی خود با اختصاص بین 30 تا 50 میلیون دلار در سال - منعقد کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشریه PRWeek گزارش می دهد که روسیه از سال 2000، 115 میلیون دلار توسط شرکت های روابط عمومی آمریکایی بویژه کچام (Ketchum) برای گسترش تلاش های نفوذ خود اختصاص داده است.

 

 به گزارش شارا، در سال 2006، مدیران اجرایی روابط عمومی شرکت کِچام (Ketchum) به مسکو پرواز کردند تا امنیت حساب کاربری را تأمین کنند که تاکنون ده ها میلیون دلار ارزش داشته است.


 پوتین رئیس جمهور روسیه شرکت کچام را استخدام کرده بود تا درباره روابط عمومی قبل از اینکه این کشور میزبان اجلاس گروه 8 در سنت پترزبورگ باشد، مشاوره ای ارایه دهد. در آن زمان، پوتین به مایکل. ای. مک فال سفیر سابق ایالات متحده در روسیه که در حال حاضر در دانشگاه استانفورد تدریس می کند، گفت: « وی در مورد آنچه که دیگر رهبران به ویژه رؤسای جمهور در مورد او فکر می کنند، اهمیت زیادی می دهد».

 

نیکولای نیکیروفوف، وزیر ارتباطات روسیه در اواخر سال گذشته اعلام کرد کرملین در تابستان سال جاری می خواهد قراردادهای جدیدی با شرکت های روابط عمومی برای بهبود تصویر جهانی خود با اختصاص بین 30 تا 50 میلیون دلار در سال - منعقد کند. او اشاره کرد که روسیه به دنبال کمپانی های کوچکتر و ارزانتر است.


استانیسلاو بلکوفسکی، تحلیلگر سیاسی پیشرو روسیه، به PRWeek گفت: "تعدادی از طرح هایی وجود دارد که می تواند برای جلوگیری از قوانین حسابداری ایالات متحده در مورد لابی و روابط عمومی استفاده شود." به بیان دیگر، او اشاره کرد که راه هایی برای جلوگیری از قرارداد با فارا وجود دارد.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انقلاب گوگل در اجراء بازی‌های کامپیوتری با "پروجکت استریم"


  اولین مینی‌بوک های انگلیسی انتشارات پنگوئن


  کارایی روابط عمومی ها تنزل پیدا کرده است


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون اول: در صحبت‌های خود، منافع عامة مردم را در نظر بگیرید، نه منافع شرکت را


  زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در سال 98 اعلام شد


  مشکلات رسانه‌ها با همت اهالی مطبوعات قابل رفع است


  مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی: پاسخگویی صریح و شفاف به مردم رسالت مدیران است


  دنیای «رباتیک» در دستان گوگل


  پنجمین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی برگزار می‌شود


  مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان: افزایش مهارت پوشش خبری در اولویت خانه مطبوعات است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی