درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 17 مرداد 1399 - 19:13   

پیام مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به مناسبت روز خبرنگار

  پیام مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به مناسبت روز خبرنگار


ادامه ادامه مطلب یک

پیام تبریک مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت به مناسبت روز «خبرنگار»

  پیام تبریک مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت به مناسبت روز «خبرنگار»


ادامه ادامه مطلب دو

پیام روابط عمومی بانک آینده به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

  پیام روابط عمومی بانک آینده به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار


ادامه ادامه مطلب سه

پیام تبریک مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه به مناسبت روز خبرنگار

  پیام تبریک مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه به مناسبت روز خبرنگار


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیام رئیس جمهور به مناسبت روز خبرنگار/ باوجود مشکلات، مفتخریم که تلاش کردیم پاسدار آزادی گردش اطلاعات و حمایت از رسانه آزاد باشیم.
  چرا خبرنگاریِ حوزه آموزش و پرورش ضعیف شده و چرا رسیدگی به این ضعیف‌شدگی مهم است؟
  تبریک مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر به مناسبت روز خبرنگار
  درخواست 5 فولادساز بزرگ کشور از معاونت معدنی برای رفع مشکل تامین فروسیلیس/ موجودی حداقلی، کارخانه‌های فولادی را تا مرز تعطیلی می‌کشاند/ قیمت‌گذاری فروسیلیس فرمولیزه شود
  انتظار نمایندگان مجلس از وزیر پیشنهادی وزارت صمت/ قطع دست دلالان از بازار کنسانتره و گندله و کنترل بازار زنجیره فولاد
  آشنایی با روابط عمومی
  ن والقلم و ما یسطرون
  تقویم روز ارتباطات/ یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو دیگر
  «گلوریا امرسون» روزنامه نگار و مولف آمریکایی ـ روش خبرگیری و سبک خبرنویسی او
  «خبرنکار ـ عکاس» شماره 1 قرن بیستم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30250صفحه نخست » فناوری نویکشنبه، 5 مرداد 1399 - 09:32
ایجاد محتوای ویدئو برای رسانه های اجتماعی
تولید محتوای خود را از یک تحقیق آغاز کنید. هنگامی که شما درک خوبی از افرادی که مایل به رسیدن به آن هستید دارید، می توانید هر بخشی از خلاقیت را که با قصد و دقت دنبال می شود، بسازید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این نباید شما را متعجب کند که ویدیو درصد عظیمی از محتوای اجتماعی در جهان امروز را تشکیل می دهد.

 

در یوتیوب، فیس بوک، اسنپ‌چت و داستان های اینستاگرام، محتوای ویدئویی در همه جا ساعت ها ساعت اطلاعات و سرگرمی به ما ارائه می دهد. با این وجود، ایجاد ویدیوی مناسب برای مخاطبان اجتماعی برند شما ممکن است پیچیده باشد.

مهمتر از همه، با مخاطبانی را که می خواهید از طریق محتوای ویدئویی خود ارتباط برقرار کنید ابتدا باید آنها را بشناسید و بدانید چه نیازها و خواسته هایی دارند. اگر بخواهید صرفا روی علایق سازمان و علامت تجاری خود تمرکز کنید آنها دست خواهند رفت. اما پرسش اصلی این است چگونه مخاطبان خود را می شناسید و مطالب خود را از دیگر 100 میلیون ساعت ویدئو که در فیس بوک و سایر کانال ها تماشا می کنید، متمایز کنید؟

 

تولید محتوای خود را از یک تحقیق آغاز کنید. هنگامی که شما درک خوبی از افرادی که مایل به رسیدن به آن هستید دارید، می توانید هر بخشی از خلاقیت را که با قصد و دقت دنبال می شود، بسازید.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز فناوری/ راه اندازی نخستین وب سایت در اینترنت


  «خبرنکار ـ عکاس» شماره 1 قرن بیستم


  تقویم روز ارتباطات/ روزنامه نگاری که کار او انتقاد از روزنامه ها و روزنامه نگاران بود


  «گلوریا امرسون» روزنامه نگار و مولف آمریکایی ـ روش خبرگیری و سبک خبرنویسی او


  تقویم روز ارتباطات/ روزنامه نگار محافظه کار قدیمی، و حرف زشت!


  روز خبرنگار گرامیباد


  تقویم روز ارتباطات/ یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو دیگر


  نخستین روزنامه‌ ایرانی: کاغذ اخبار میرزا صالح


  بحران کرونا؛ مشترکان تلگرام در پرتگاه تئوری توطئه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی