درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 19:44   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30245صفحه نخست » روابط عمومی بحرانسه شنبه، 13 تیر 1396 - 07:25
قابل توجه متخصصان روابط عمومی: بهترین روش برای مدیریت بحران در رسانه های اجتماعی
انتخاب کانال های مناسب برای ارتباط با ذینفعان در مواقع بحرانی در رسانه های اجتماعی کارآمد و مناسب است. سازمان ها می توانند برای استفاده از رسانه های جدید مانند یوتیوب و فیس بوک برای پاسخ به بحران از رسانه های جدید استفاده کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با استفاده روزافزون از رسانه های اجتماعی، متخصصان روابط عمومی مسئولیت مدیریت بحران های سازمانی را در چندین پلتفرم آنلاین و شبکه های اجتماعی انجام می دهند. با این حال، با دنیای دیجیتال همیشه در حال توسعه، برای تمرین کنندگان دشوار است که در مواجهه با بحران، از بهترین روش ها استفاده کنند.


بر اساس تجزیه و تحلیل محتوا از 73 مقاله منتشر شده در مورد رسانه های اجتماعی و مدیریت بحران، بحران ها و راهبردهای ارتباطات بحران مورد بررسی گرفت و یک مدل ارتباطات بحران تعاملی (ICC) برای دانش پژوهان و متخصصان در زمینه روابط عمومی ایجاد شد.


در مدل ICC، "رسانه های اجتماعی بین سازمان و ذینفعان قرار گرفته و به عنوان یک پلت فرم تعاملی برای هر دو طرف در بحران کار می کنند. به جای خطی پذیرفتن و انتقال پیام ها در یک زمان، مدل ICC یک گفتگوی مثبت بین سازمان و ذینفعان برای ارتقاء «مثبت» پیشنهاد می کند.


برای تهیه یک ابزار استراتژی یکپارچه برای مدیریت بحران سازمان ها، مدل ICC پنج پاسخ اصلی بحرانی و شامل 28 استراتژی در مراحل قبل، در طی و بعد از بحران را مطرح کرد.


نتایج این تحلیل ها نشان می دهد انتخاب کانال های مناسب برای ارتباط با ذینفعان در مواقع بحرانی در رسانه های اجتماعی کارآمد و مناسب است. سازمان ها می توانند برای استفاده از رسانه های جدید مانند یوتیوب و فیس بوک برای پاسخ به بحران از رسانه های جدید استفاده کنند.


به عنوان مثال در سال 2009، دومینو در عوض استفاده از مطبوعات سنتی، یک ویدیو را در یوتیوب به عنوان پاسخی به دروغگوئی که در همان پلتفرم در 24 ساعت قبل راه اندازی شده بود، منتشر کرد. اول این که دومینو با انتخاب رسانه اجتماعی مناسب توانست به طور موثر در ارتباط با ذینفعان با تاثیرات احساسی منفی مقابله کند؛ دوم، دومینو توانست در کوتاه ترین زمان ممکن - بدون انتظار انتشار گزارش های خبری در رسانه های سنتی- پاسخ و در برابر دروغگویی از خود واکنش دهد؛ سوم، توانست با استفاده از محتوای غنی و زنده از طریق یوتیوب پیام های مؤثر را انتقال دهد.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد