درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 12:05   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30217صفحه نخست » چهارشنبه، 7 تیر 1396 - 01:24
«فیسبوک» سریال و برنامه های هنری تولید می کند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فیس بوک گزارش های خبری درباره تولید فیلم و سریال را تأیید کرد، به این ترتیب این غول شبکه های اجتماعی بصورت رسمی وارد دنیای هنر و سرگرمی می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فیس بوک گزارش های خبری درباره تولید فیلم و سریال را تأیید کرد، به این ترتیب این غول شبکه های اجتماعی بصورت رسمی وارد دنیای هنر و سرگرمی می شود.

فیسبوک از چندی پیش سرگرم تحقیق و بررسی گزینه های مختلف بود و جلسات متعددی با مدیران استودیوهای بزرگ هالیوود و شرکت های فیلمسازی برگزار کرد.

«نیک گوردین» از مدیران اجرایی فیسبوک ضمن تأیید این موضوع گفت، این شرکت قصد دارد تولید برنامه های هنری را بصورت جدی آغاز کند و بزودی این شبکه اجتماعی به مکانی برای تفریح و سرگرمی کاربران اینترنتی تبدیل می شود.

در فاز نخست این پروژه عظیم، چهار سریال داستانی و برنامه واقع گرایانه در فیسبوک پخش خواهد شد، هنوز جزئیات بیشتری درباره این محصولات ارائه نشده و ظاهرأ این برنامه ها در مرحله پیش تولید قرار دارند.

نیک گوردین از سرمایه گذاری هنگفت فیسبوک برای آغاز این طرح ابتکاری خبر داد، گفته می شود این شرکت حاضر است برای هر قسمت، سه میلیون دلار بپردازد.

با این حال به نظر می رسد هدف اصلی فیسبوک، استفاده از تبلیغات هوشمند و شراکت با سایر تهیه کنندگان حرفه ای، برای ادامه تولید این محصولات است.

پخش آزمایشی این برنامه ها از اواخر تابستان آغاز می شود و بصورت هفتگی در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.

فیسبوک با بیش از دو میلیارد کاربر ماهانه، بزرگترین شبکه اجتماعی جهان محسوب می شود و خدمات گوناگونی به اعضای خود ارائه می کند.

بدون شک ورود این شرکت به چرخه تولید محصولات هنری و سرگرمی، تحول بزرگی محسوب می شود و شرایط اقتصادی بازار را دگرگون می کند.

«نت فلیکس»، «آمازون»، «هولو»، «اپل» و«یوتیوب» سایر شرکتهای فعال در این زمینه هستند و بینندگان اینترنتی بسیاری در گوشه و کنار جهان دارند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد