درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 23:18   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30211صفحه نخست » یکشنبه، 11 تیر 1396 - 09:52
افزایش اطلاعات تجاری
VNR ها، بخش وسیعی از برنامه های تلویزیونی و رادیویی را به خود اختصاص داده‌اند. در واقع آنها «مقالات خبری» هستند که در بخش های خبری به عنوان خبر توزیع می‌شوند و «تبلیغات» قابل خرید شناخته نمی‌شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  VNR ها، بخش وسیعی از برنامه های تلویزیونی و رادیویی را به خود اختصاص داده‌اند. در واقع آنها «مقالات خبری» هستند که در بخش های خبری به عنوان خبر توزیع می‌شوند و «تبلیغات» قابل خرید شناخته نمی‌شوند.


در عرصه‌ی تبلیغات، این گونه به نظر می‌رسد که اطلاعات تجاری عمومیت پیدا کرده است. بسیاری از شرکت های بزرگ از برنامه های طولانی برای تهیه یک برنامه رسانه ای استفاده می‌کنند تا شیوه‌ی مصرف یک محصول را ارایه و یا درباره‌ی یک موضوع پیچیده مذاکره کنند.


تحقیقاتی که توسط انجمن فروشندگان لوازم الکترونیکی صورت گرفته نشان می‌دهد که آگهی دهندگان برای تولید یک برنامه‌ی سی دقیقه ای، باید حدود 290 هزار دلار هزینه و هنگام پخش تلویزیونی آن نیز حدود 3 میلیون دلار هزینه کنند. برعکس، یک برنامه تجاری سی دقیقه ای در ساعات پربیننده تلویزیون دو برابر این قیمت هزینه دارد.


نامزدهای سیاسی نیز از «آگهی های تجاری سیاسی» استفاده می‌کنند تا پیام های مؤثری را به عموم رأی دهندگان برسانند. راس پرات اولین کسی بود که در سال 1992 از این روش برای تبلیغ عقاید و دیدگاه های خود استفاده کرد. برتری اطلاع رسانی تجاری آن است که آگهی دهنده یا نامزد سیاسی می‌تواند اطلاعات مورد نظر خود را بدون عبور از فیلتر گزارشگران خبری عادی، به گوش مخاطبان برساند.


« شرکت مشاوره تبلیغاتی » نیز کار تهیه برنامه های سی دقیقه ای خود را در ابتدا به نفع سازمان های خیریه آغاز کرد. اولین کار او برنامه ای بود در جهت افزایش تعداد داوطلبان کمک کننده به کودکان، که در 225 ایستگاه هوایی ABC پخش شد.


هر چند معمولاً‌ هزینه ارسال خبر توسط انجمن ها و یا سازمان های غیر انتفاعی پرداخت شود،‌ اما قوانین آن درست مانند قوانین مربوط به VNR ها است.


آنها نباید تجاری باشند بلکه با استفاده از شیوه ای هدف‌مند و خبری فقط به منظور ارایه اطلاعات تهیه شوند. به گفته یکی از تولید کنندگان خبری، «به معنای واقعی کلمه، اطلاع رسانی تجاری یک فیلم مستند است.»
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد