درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 03:31   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30200صفحه نخست » سه شنبه، 6 تیر 1396 - 18:34
اروپا گوگل را به پرداخت دو میلیارد یورو جریمه محکوم کرد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت آمریکایی گوگل به دلیل تبعیض قائل شدن در رده‌بندی فروشنده‌ها در ماشین جستجوی خود از سوی کمیسیون اروپا به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۲ میلیون یورو خسارت محکوم شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت آمریکایی گوگل به دلیل تبعیض قائل شدن در رده‌بندی فروشنده‌ها در ماشین جستجوی خود از سوی کمیسیون اروپا به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۲ میلیون یورو خسارت محکوم شد.

اگر تا به حال در ماشین جست‌وجوی گوگل دنبال مقایسه قیمت برای یک خرید اینترنتی رفته باشید، احتمالا متوجه این نکته شده‌اید که نتایج جست‌وجوی شما نه بر اساس قیمت کالا بلکه بر مبنای دیگری جلوی چشم شما ظاهر می‌شود.

شرکت گوگل متهم است که در هر جست‌وجویی ابتدا نام شرکت‌هایی را در بالاترین رده قرار می‌دهد که یا وابسته به گوگل هستند و یا پول تبلیغ به گوگل داده‌اند. کمیسیون اروپا این موضوع را ثابت کرده و بابت آن از شرکت گوگل تقاضای ۲ میلیارد و ۴۲ میلیون یورو جریمه کرده است.

این مبلغ بالاترین رقم جریمه‌ای است که تا کنون تعیین شده است. کمیسیون اروپا روز سه‌شنبه ۲۷ ژوئن (۶ تیر) در بروکسل اعلام کرد که گوگل در جست‌وجوی آنلاین محصولات تبعیض قائل می‌شود.

بر اساس بیانیه کمیسیون اروپا شرکت آمریکایی گوگل شرکت‌های وابسته به خود را در رده‌های بالای نتایج جست‌وجو قرار می‌دهد و این مصداق "سوءرفتار و تبعیض" است. سایر ماشین‌های جست‌وجوی اینترنتی نیز این اقدام گوگل را اولویت دادن به شرکت‌هایش در مقایسه با سایر شرکت‌ها و تولیدکنندگان دانسته‌اند.

کمیسیون اروپا ۹۰ روز به گوگل فرصت داده تا این موضوع را تغییر دهد در غیر این صورت تا ۵ درصد درآمد متوسط روزانه گوگل در سراسر جهان از شرکت آلفابت که شرکت مادر گوگل است دریافت خواهد شد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد