درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 28 آبان 1396 - 20:45   

آیفون X جدید و اعتیاد پنهان شده در آن

  آیفون X جدید و اعتیاد پنهان شده در آن


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب  مدیرکل دفتر وزارتی و سرپرست دفتر روابط عمومی وزارت نیرو

  انتصاب مدیرکل دفتر وزارتی و سرپرست دفتر روابط عمومی وزارت نیرو


ادامه ادامه مطلب دو

زمانی که «ماوس» برای کامپیوتر اختراع شد

  زمانی که «ماوس» برای کامپیوتر اختراع شد


ادامه ادامه مطلب سه

آداب ارتباطی امام رضا (ع)

  آداب ارتباطی امام رضا (ع)


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مقایسه یک نگاه و دو عملکرد
  آداب ارتباطی امام رضا (ع)
  روابط عمومی، رسانه و مدیریت بحران
  سیرۀ ارتباطی امام رضا (ع) از مدینه تا مرو
  استراتژی خلاقانه روابط عمومی با افزایش نرخ حضور دانش آموزان
  نقش رسانه های اجتماعی در پیامدهای زلزله
  تسهیلات حمایتی بانک ملی ایران برای خوداشتغالی و مشاغل خانگی
  هشدار بانک ملی ایران نسبت به شگردهای جدید کلاهبرداران
  اخلاق حرفه ای در حوزه روابط عمومی و عملکردهای آن
  جایگاه خلاقیت در عملکرد سازمانها و توسعه جامعه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30191صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 5 تیر 1396 - 16:50
هری پاتر ۲۰ ساله می شود
در روز ۲۶ ماه ژوئن سال ۱۹۹۷ سری کتاب های «هری پاتر» نوشته خانم «جی کی رولینگ» منتشر شد و ادبیات کودکان غرب را متحول کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در روز ۲۶ ماه ژوئن سال ۱۹۹۷ سری کتاب های «هری پاتر» نوشته خانم «جی کی رولینگ» منتشر شد و ادبیات کودکان غرب را متحول کرد.

این مجموعه در ۷۳ زبان مختلف به چاپ رسید و بیش از ۵۰۰ میلیون نسخه فروش رفت. سری فیلم های هری پاتر که بر اساس کتاب ساخته شد نیز بیش از ۵ میلیارد پوند انگلیس معادل بیشتر از ۶ میلیارد دلار فروش داشته که آن را تبدیل به یکی از پر فروش ترین مجموعه های سینمایی در کل تاریخ کرده است.

هری پاتر نه تنها سرنوشت نویسنده را – که یک مادر تنهای در فقر بود – دگرگون کرد، بلکه در ادبیات کودکان نیز تاثیر گذار بود.

به گفته منتقد وب سایت «تلگراف» جی کی رولینگ در ادبیات کودکان انقلابی به وجود آورد.

«بری کانینگهام» ناشری که تصمیم به چاپ کتاب های هری پاتر گرفت تاثیر این کتاب را غیر قابل توصیف می داند. او در مصاحبه ای گفت که هری پاتر همه چیز را تغییر داد. ناگهان ناشران آگاه شدند که ادبیات کودکان فقط برای کودکان نیست. همه آن را می خوانند و آن کودکانی که هری پاتر را خواندند در بزرگسالی هم به خواندن کتاب های کودکان ادامه دادند. از همین رو است که امروزه بازار کودکان رشد چنین چشمگیری داشته است.

هری پاتر رکوردهای زیادی را شکسته است. برای مثال بخش نهایی مجموعه، سریع ترین فروش در تاریخ را داشته است. تنها در ۲۴ ساعت اول بعد از ورود کتاب به بازار، ۱۱ میلیون نسخه از آن فروش رفت.

برخی از واژه های ساختگی خانم رولینگ از کتاب هری پاتر به دیکشنری آکسفورد راه پیدا کرد. دو شهر بازی، یکی در آمریکا و دیگری در ژاپن با تم داستان های هری پاتر ساخته شده است و نمایشگاهی دایمی در رابطه با آن در لندن برپا است. و البته جوائز بسیاری نیز نصیب این مجموعه کتاب شده است.

شاید بتوان گفت هری پاتر از نظر تاثیر تجاری و فرهنگی در تاریخ همتایی ندارد.

قرار است روز دوشنبه به مناسبت ۲۰ سالگی کتابهای هری پاتر طرفداران این مجموعه در سراسر دنیا جشن بگیرند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آداب ارتباطی امام رضا (ع)


  آیفون X جدید و اعتیاد پنهان شده در آن


  اخلاق حرفه ای در حوزه روابط عمومی و عملکردهای آن


  روابط عمومی، رسانه و مدیریت بحران


  جایگاه خلاقیت در عملکرد سازمانها و توسعه جامعه


  لینه‌کر و رزنامه‌نگار زن روسیه مجری برنامه قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه انتخاب شدند


  سیرۀ ارتباطی امام رضا (ع) از مدینه تا مرو


  روابط عمومی پرسپولیس و خبرنگاران پرسپولیسی دست به کار می‌شوند


  نقش رسانه های اجتماعی در پیامدهای زلزله


  استراتژی خلاقانه روابط عمومی با افزایش نرخ حضور دانش آموزان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: انتشار ویژه نامه چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی ایران