درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 1 مرداد 1397 - 02:56   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

غول رسانه‌ای سعودی، به دنبال جذب مخاطبان فارسی زبان!

  غول رسانه‌ای سعودی، به دنبال جذب مخاطبان فارسی زبان!


ادامه ادامه مطلب دو

از تیغ تیز روزنامه‌نگاری تا حرکت بر لبه تیغ روابط عمومی

  از تیغ تیز روزنامه‌نگاری تا حرکت بر لبه تیغ روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اهدای دیپلم افتخار به روابط عمومی بانک توسعه تعاون

  اهدای دیپلم افتخار به روابط عمومی بانک توسعه تعاون


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  از تیغ تیز روزنامه‌نگاری تا حرکت بر لبه تیغ روابط عمومی
  قانون 15دقیقه چیست؟
  سرپرست خبرگزاری برنا اصفهان: روابط عمومی، ویترین یک سازمان است
  ساعت کار شعب بانک ملی ایران در استان تهران تغییر کرد
  تولید و اشتغال محور تسهیلات دهی بانک ملی ایران
  تامین حداکثری اقلام مورد نیاز بانک ملی ایران از بازار داخلی
  روابط عمومی وسیله ای برای برقراری ارتباط
  دکتراحمد یحیایی ایله ای استاددانشگاه: پنهان کاری درسازمانها بحران زاست
  در گفتگو با مهندس ابوذر حلوایی‌پور مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل گل‌گهر: روابط عمومی هنر مردم داری است
  غول رسانه‌ای سعودی، به دنبال جذب مخاطبان فارسی زبان!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30181صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 4 تیر 1396 - 11:46
برنامه خاص فیس‌بوک برای مقابله با تبلیغات تروریستی
فیس‌بوک از طرح خاصی موسوم به شهامت آنلاین مدنی در انگلیس رونمایی کرده تا هزینه مقابله با انتشار محتوای نامناسب و تروریستی در این شبکه اجتماعی تامین شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، فیس‌بوک از طرح خاصی موسوم به شهامت آنلاین مدنی در انگلیس رونمایی کرده تا هزینه مقابله با انتشار محتوای نامناسب و تروریستی در این شبکه اجتماعی تامین شود. به دنبال فشارهای گسترده دولت‌های اروپایی بر فیس بوک برای حذف سریع محتوای حاوی مطالب نفرت پراکن و حامی تروریسم از این شبکه اجتماعی، فیس‌بوک طرحی را در انگلیس اجرا کرده تا سازمان‌های محلی در این کشور بتوانند چنین محتوایی را شناسایی و در حذف آن به فیس بوک کمک کنند.

 

در قالب این طرح هم بودجه‌ای به این سازمان‌ها اختصاص می‌یابد و هم راهنمایی‌های لازم به آنها ارائه می‌شود. فیس بوک قبلا برنامه‌های مشابهی را با همین هدف در فرانسه و آلمان به اجرا گذاشته بود. فیس بوک هفته قبل هم اعلام کرده بود اقدامات جدیدی را برای مقابله با تهدیدات تروریستی و تبلیغات گروه‌های تندرویی مانند داعش اجرا خواهد کرد تا از انتقادات فزاینده علیه خود در این زمینه بکاهد.  این شرکت یک میز پشتیبانی هم برای دریافت اطلاعات مردمی در این زمینه تاسیس کرده و تبلیغاتی را نیز در این مورد پخش خواهد کرد. شریل سندبرگ مدیر امور عملیاتی فیس بوک می‌گوید: جایی برای مطالب نفرت پراکن و ترویج خشونت در فیس بوک نیست و ما از فناوری‌هایی مانند هوش مصنوعی برای حذف تبلیغات تروریستی استفاده خواهیم کرد و گروه‌هایی را نیز برای حذف این نوع محتوا از فیس بوک آموزش داده و به کار خواهیم گرفت. با وجود همه این تلاش‌ها هنوز شبکه‌های اجتماعی آمریکایی به‌طور گسترده از سوی تروریست‌های داعش برای انتشار مطالب نفرت پراکن به کار می‌روند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4078

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دکتر اکبر نصرالهی استاد ارتباطات: مناسب ترین ابزار برای مدیریت بحران، رسانه هاست


  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


  روابط عمومی در تحریم


  مدیر کل جدید روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد منصوب شد


  روابط عمومی وسیله ای برای برقراری ارتباط


  رئیس کارگروه روابط عمومی استانداری های منطقه ۵ کشور منصوب شد


  در گفتگو با مهندس ابوذر حلوایی‌پور مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل گل‌گهر: روابط عمومی هنر مردم داری است


  حفظ اصول روابط عمومی


  دکتراحمد یحیایی ایله ای استاددانشگاه: پنهان کاری درسازمانها بحران زاست


  برگزاری همایش تخصصی مسئولان روابط عمومی های سراسر کشور بیمه ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود