درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 - 19:17   

علم و دنیای دیجیتال در گفتگو با سیامک هاشمی

  علم و دنیای دیجیتال در گفتگو با سیامک هاشمی


ادامه ادامه مطلب یک

«مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان

  «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

معاون سخنگوی کاخ‌سفید هم استعفا داد

  معاون سخنگوی کاخ‌سفید هم استعفا داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  علم و دنیای دیجیتال در گفتگو با سیامک هاشمی
  روسیه استفاده از تلفن‌های هوشمند برای سربازان را ممنوع کرد
  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)
  رئیس هیات مدیره بیمه دانا: طرح مهر دانا موجب تقویت شاخص‌های اقتصادی کشور می‌شود
  بازوند در دیدار با مجموعه روابط عمومی استانداری کرمانشاه: اطلاع‌رسانی دستاوردها موجب امیدواری مردم می‌شود
  معاون سخنگوی کاخ‌سفید هم استعفا داد
  مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی: برای برقراری ارتباط موثرتر با جامعه هدف نیازمند یاری هنرمندان هستیم
  دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی: روابط عمومی ها منعکس کننده خواسته های مردم به مسئولان باشند
  سه مرحله مدیریت بحران
  اعتقاد اکثر کانادایی‌ها بر تاثیرات منفی فیس بوک در انتخابات فدرال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30173صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 3 تیر 1396 - 15:00
شماره جدید ماهنامه مدیریت رسانه منتشر شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شماره ۲۶ ماهنامه مدیریت رسانه با محوریت دنیای دیجیتال، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شماره ۲۶ ماهنامه مدیریت رسانه با محوریت دنیای دیجیتال، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

در سرمقاله این شماره از ماهنامه، دکتر فرشاد مهدی‌پور مبحث مدیریت مطبوعات را مورد بررسی قرار داده است.

در ادامه مطالبی با عناوین «تاثیر رشد شبکه‌های اجتماعی بر فرایند هویت‌یابی مخاطبان مجازی»، «جریان سازی در فضای مجازی با تاکید بر رسانه‌های اجتماعی»، «همگرایی فضای مجازی و دنیای واقعی با فناوری اینترنت اشیا» و «بازی‌های دیجیتال، واقعیت افزوده و سواد سایبری» به بحث داغ شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و تاثیر آن‌ها بر دنیای رسانه می‌پردازند.

البته به روال پیشین در انتهای این شماره مجله نیز مقاله‌ای انگلیسی با عنوان «آینده شبکه‌های اجتماعی آنلاین» منتشر شده است. نویسنده این مقاله یانیس پنی از دانشگاه هادرزفیلد انگلستان است.

معرفی کتاب «خبر امیدآفرین» و ترجمه مقاله‌ای درباره پوشش انتخابات خارجی در ایالات متحده آمریکا بخش‌های دیگری از بیست‌وششمین شماره مجله مدیریت رسانه است.

مهدی قمصریان صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول ماهنامه «مدیریت رسانه» به سردبیری قاسم صفایی‌نژاد است. این مجله با قیمت ۵۰۰۰ تومان در ۱۰۰ صفحه منتشر می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان


  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  آغاز فرایند تدوین سند جامع شیوه اقدام مشترک روابط عمومیها در زمان بحران


  سازمان نهضت سواد رسانه‌ای تشکیل شود


  انتصاب تیم رسانه‌ای در کمپین انتخاباتی ۲۰۲۰ دونالد ترامپ


  پنجمین همایش تخصصی مدیران و کارشناسان بازاریابی موسسه اعتباری کوثر


  رسانه های خراسان رضوی برای گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی همدل شدند


  سلسله نشست های تخصصی پدافند رسانه ای فرهنگ سرای رسانه برگزار می شود


  معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور: ‌ایمنی پدافندی نیروگاه اتمی بوشهر با استاندارد‌های جهانی برابری می‌کند


  ال جی: به جای تولید موبایل تاشو باید به فکر نجات برندمان باشیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی