درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 20:31   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30159صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابییکشنبه، 18 تیر 1396 - 11:18
درآمد تبلیغاتی آمریکا در ماه می افزایش یافت، دیجیتال تا 16 درصد
وین فریدمن - بر خلاف کاهش نسبی هزینه های تبلیغاتی ایالات متحده در ماه آوریل، ماه می با افزایش 7 درصدی نسبت به همین در سال 2016 روبه رو بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر خلاف کاهش نسبی هزینه های تبلیغاتی ایالات متحده در ماه آوریل، ماه می با افزایش 7 درصدی نسبت به همین در سال 2016 روبه رو بود.


بر اساس گزارش گروه بین الملل شارا، Standard Media Index، رسانه های دیجیتال به افزایش درصد سود دو رقمی خود یعنی 16 درصد رسیدند. بزرگ ترین دستاوردها در اینجا مربوط به رسانه های اجتماعی با 59 درصد افزایش؛ شبکه های تبلیغاتی تلفن همراه با 20 درصد افزایش، جستجو با 18 درصد افزایش و تبلیغات محتوایی با 15 درصد افزایش، بود.


درآمد کل تلویزیون در این ماه 7 درصد افزایش داشته است. تلویزیون ملی افزایش 2 درصدی نشان می دهد – که در آن برادکست تا 1 درصد و کابلی تا 2 درصد افزایش داشته است. خرید از طریق تبلیغات تلویزیونی با افزایش 21 درصدی و syndication با افزایش 12 درصدی رو به رو بوده اند. کسب و کار تبلیغات دیجیتال شبکه های تلویزیونی نیز رشد 15 درصدی داشته است.


سایر رسانه ها ضعف نشان دادند: مجلات کاهش 21 درصدی؛ روزنامه ها کاهش 23 درصدی؛ رادیو بدون تغییر و رسانه های خارج از منزل افت 5 درصدی را نشان دادند.
افزاش درآمد کلی 7 درصدی ماه می، به طور چشمگیری نسبت به ماه قبل (یعنی آوریل که یک کاهش 1 درصدی در میزان درآمد تبلیغاتی کلی امریکا، کاهش 3 درصدی در بحث رسانه های دیجیتال و بدون تغییر ماندن کل درآمد تبلیغات تلویزیونی، را شاهد بودیم) بهبود یافته است.


با بررسی برنامه های تلویزیونی خاص در ماه می، متوجه خاوهیم شد که تبلیغات در برنامه های ورزشی در شبکه های ملی کاهش 5 درصدی (به دلیل کمتر شدن بازی های NBA و NHL) و پخش برنامه های منظم سرگرمی کاهش 4 درصدی داشته است.


برای ماه می در بحث برنامه های منظم، CBS به طور کلی کاهش 1 درصدی، NBC کاهش 4 درصدی، ABC کاهش 6 درصدی ، و Fox کاهش 8 درصدی نشان داد.


شبکه های خبری کابلی همچنان سود بالای خود را به دست می آورند - تا 16.9 درصد در مجموع درآمد تبلیغاتی برای ماه مذکور. MSNBC قوی ترین نتایج را به دست آورد - 43 درصد افزایش. کانال فاکس نیوز رشد 14 درصدی؛ و سی ان ان، رشد 12 درصدی نشان داد.


SMI (HGTV) رشد 16 درصدی داشت، در حالی که Food Network افزایش 15 درصدی، E! افزایش 15 درصدی و Discovery افزایش 12 درصدی نشان دادند.


یکی دیگر از شبکه های برنده در ماه می Telemundo بود که 17 درصد رشد را نشان داد.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد