درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 29 تیر 1398 - 08:00   

داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی

  داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار

  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار


ادامه ادامه مطلب دو

تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی

  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی
  نظرسنجی/ آیا مردم با جهانی‌شدن مخالف‌اند؟
  عصر سرمایه‌داریِ نظارتی با ابزارهای رسانه ای
  داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی
  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار
  عبور «وبصادر» از زیان در تحلیل‌های فعالان بازار سرمایه
  اطلاعیه بانک صادرات
  هوش مصنوعی و زهر و پادزهر جعل عمیق
  نتایج اقدامات اطلاع رسانی نمی شود؛ ضعف در عملکرد روابط عمومی ها
  معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: نیاز امروز روابط عمومی‌ها برای اقناع مخاطب است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30151صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگارییکشنبه، 11 تیر 1396 - 11:50
نظرسنجی آننبرگ نشان می دهد که تیم ارتباطات کاخ سفید بر درک از حرفه روابط عمومی تأثیر می گذارد
نظرسنجی آننبرگ نشان داد: سخنگویان کاخ سفید دائما حقیقت را تحریف می کنند
73.2 درصد از پاسخ دهندگان با طیف های سیاسی مختلف معتقدند که تیم کنونی ارتباطات کاخ سفید بر روی درک عمومی از صنعت روابط عمومی تأثیر می گذارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیش از 80 درصد از متخصصین روابط عمومی که در نظرسنجی شرکت نمودند معتقدند که سخنگویان #کاخ سفید "دائما نظراتشان را تغییر می دهند" و " حقیقت را تحریف می کنند"


به گزارش گروه بین الملل شارا، اعضای تیم ارتباطات کاخ سفید به طور سنتی مشهورترین #متخصصان روابط عمومی در جهان هستند. به عنوان برجسته ترین شخصیت ها در رسانه های آمریکایی و جهانی، آن ها صدای کلیدی پیشرفت سیاست ها و اولویت های ریاست جمهوری هستند، که نه تنها آمریکایی ها بلکه شهروندان سراسر جهان را نیز تحت تاثیر قرار می دهند. آن ها تحت حکومت فعلی، همچنین بر روی چیز دیگری نیز تاثیر می گذارند - حرفه شان.


در نظرسنجی که توسط مرکز USC Center for Public Relations در دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری Annenberg، از متخصصان روابط عمومی انجام شد، مشخص شد که 73.2 درصد از پاسخ دهندگان با طیف های سیاسی مختلف معتقدند که تیم کنونی ارتباطات کاخ سفید بر روی درک عمومی از صنعت روابط عمومی تأثیر می گذارند.

از میان 900 نفر پاسخ دهنده، 55.3 درصد خود را به عنوان لیبرال معرفی کردند، 29.6 درصد خود را اعتدال گرا و 15.1 درصد خود را محافظه کار معرفی نمودند. وقتی که پرسیدیم آیا تیم ارتباطات کاخ سفید بر تصویر عمومی از حرفه
روابط عمومی تاثیر گذاشته است، 77.4 درصد از لیبرال ها همراه با 77.2 درصد از اعتدال گرایان و 53.9 درصد از محافظه کاران با این مسئله موافق بودند.


هنگامی که در مورد جنبه های مختلف عملکردی درک شده تیم ارتباطات کاخ سفید به طور کلی پرسیدیم:
• 83.7 درصد معتقد بودند که "آن ها دائما نظرات و اظهارات خود را تغییر می دهند"
• 80.2 درصد معتقد بودند که "آن ها حقیقت را تحریف می کنند"
• 63.5 درصد معتقد بودند که "آن ها به طور هدفمند دروغ می گویند"
• 36.3 درصد معتقد بودند که "آن ها علی رغم شرایط، بهترین کار خود را انجام می دهند"
• 32.0 درصد معتقد بودند که "آن ها برای توضیح سیاست های دولت به سختی کار می کنند"
• 15.7 درصد معتقد بودند که "آن ها با رسانه ها به طور ناعادلانه رفتار می کنند"
• 13.3 درصد معتقد بودند که "آن ها در رویکرد خود استراتژیک هستند"
• 11.6 درصد معتقد بودند که "آن ها مانند متخصصین روابط عمومی عمل می کنند"
 

فرد کوک، مدیر مرکز روابط عمومی USC Annenberg می گوید: "از نتایج حاصل از نظرسنجی ما می توان دریافت که صنعت روابط عمومی ترجیح می دهد خود را از تیم کنونی ارتباطات کاخ سفید، که شیوه های آن منعکس کننده ارزش های گسترده تر این صنعت نیست، جدا کند". "اکثریت قریب به اتفاق متخصصان روابط عمومی معتقدند که ارتباط صادقانه و آزاد، منجر به گفتگوی سازنده و درک مشترکی می شود، که هر دو این ها در این روزها جزء تامین کوتاه مدت هستند."


اکثر متخصصان روابط عمومی بر این باورند که مشاور، کلیان کانوی، سخنگوی مطبوعاتی شان اسپایسر و دبیر مطبوعاتی وزیر امور خارجه، سارا هاکبی سندرز، تاثیر منفی بر روی درک از حرفه خود داشته اند. نود درصد از پاسخ دهندگان بر این باورند که تاثیر کانوی منفی بوده است و 78 درصد از آن ها تاثیر او را "بسیار" منفی عنوان کردند. 90 درصد همچنین بیان کردند که اسپایسر تاثیر منفی دارد و 59.4 درصد آن ها، او را "بسیار" منفی توصیف کردند. تأثیر هاکبی سندرز نیز به اندازه 56.5 درصد منفی توصیف شد.


کوک می گوید: "ارزیابی عملکرد فردی همواره دشوار است، آن هم زمانی که واقعا نمی دانید که در پشت صحنه چه اتفاقی دارد می افتد". "با این حال، واضح است که جامعه گسترده تر روابط عمومی عمیقا نگران عواقب طولانی مدت رویکرد کاخ سفید به ارتباطات است."


بسیاری از سخنگویان پیشین کاخ سفید پس از محدود شدنشان در سیاست، به رغم چالش های نزدیک بودن به سیاست ها و شیوه های عملکردی یک رییس جمهور خاص، در صنعت روابط عمومی به موقعیت های بالایی دست یافته اند. در حالی که 36 درصد از کارشناسان روابط عمومی معتقدند که اعضای کنونی تیم ارتباطات کاخ سفید "بهترین عملکرد خود را در شرایط سخت انجام می دهند"، اما اکثریت این متخصصان اظهار داشتند که اگر آن ها در موقعیتی بودند که قدرت انجام این کار را می داشتند هرگز دبیر مطبوعاتی و معاون مطبوعاتی وزارت امور خارجه فعلی را در یک شغل مرتبط با روابط عمومی نمی گماردند.


استخدام جایگزین های حرفه ای برای پر کردن خلأها در تیم ارتباطات کاخ سفید نیز چالش برانگیز خواهد بود. اگر رئیس جمهور فعلی بخواهد به این منظور شخص جدیدی استخدام کند، اکثریت قاطع شاغلین در حوزه روابط عمومی گفتند که در کاخ سفید این مشاغل را قبول نمی کنند. تنها 6 درصد پاسخ دهندگان، شغل معاون مطبوعاتی وزیر و دبیر مطبوعاتی را قبول می کردند. تنها 7 درصد از پاسخ دهندگان شغل مدیر رسانه ای اجتماعی را قبول می کردند. 75 درصد از محافظه کاران نظرسنجی شده اظهار داشتند که آن ها دعوت به استخدام در سمت معاون مطبوعاتی وزارت امور خارجه را نمی پذیرند.


روش شناسی
داده های این بررسی از طریق یک نظرسنجی آنلاین بین کارشناسان روابط عمومی در سراسر ایالات متحده، از طریق ایمیل و کانال های رسانه های اجتماعی بین 30 می و 8 ژوئن، جمع آوری شد. این فرآیند منجر به نمونه گیری راحت از 902 پاسخ دهنده واجد شرایط از همه 50 ایالت امریکا شد. 69 درصد از پاسخ دهندگان سنی بین 35 تا 64 سال داشتند. 51 درصد دارای تجربه بیش از 20 سال در زمینه ارتباطات بودند. 50 درصد در آژانس های روابط عمومی یا ارتباطات کار می کردند؛ 26 درصد در شرکت های دولتی و خصوصی کار می کردند؛ و 16 درصد در آژانس های دولتی یا سازمان های غیر انتفاعی کار می کردند. حدود 57 درصد زن و 41 درصد مرد بودند، و باقی پاسخ دهندگان جنسیت خود را تعیین نکرده بودند.

 

منبع: لس آنجلس، 20 ژوئن 2017 / PRNewswire-USNewswire


 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ ژورنالیسم پاسدار دمکراسی و بازدارنده فساد و انحرافات جامعه


  یک معما در باره تصمیم گیری درست


  آغاز چهارمین گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی


  اجرای قانون مدیریت بحران غیرواقعی


  علیرضا قانع گزینه جدید روابط عمومی شهرداری رشت


  مدیران جدید روابط عمومی و دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت توزیع نیروی برق مازندران معرفی شدند


  چهار نوع سطح زندگی در بین انسانهای روی زمین در نقاط مختلف


  معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: نیاز امروز روابط عمومی‌ها برای اقناع مخاطب است


  کوچ کاربران آیفون به سمت سامسونگ


  خبرگزاری حوزه به کادر سازی رسانه ای در حوزه خواهران کمک کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران