درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 تیر 1398 - 15:42   

انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت


ادامه ادامه مطلب یک

۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار

  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مشاور مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت

  انتصاب مشاور مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مشاور مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت
  پنج نکته برای مدیریت بحران رسانه های اجتماعی
  مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: جایگاه روابط عمومی ها در بالا بردن سطح آگاهی مردم بسیار مهم است
  مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور انتخاب شد
  درگذشت یکی از پیشگامان علم ارتباطات در ایران
  مدیر روابط عمومی هیات دوچرخه سواری گیلان منصوب شد
  بیمه کوثر با ارزش هر سهم ۶۵۸۳ریال وارد مجمع می ‌شود
  روزنامه دولتی و روزنامه حزبی
  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت
  نباید رسانه با زر زود و تزویر منحرف شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30150صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگارییکشنبه، 4 تیر 1396 - 09:46
رسانه های جریان اصلی تبدیل به موسسه روابط عمومی شخصی رکوردهای اطلاعاتی روسیه شده است.
روس ها رسانه های آمریکایی را کنترل می کنند
نویسنده: رینارد جکسون - رسانه های جریان اصلی (غالب) وسواس شدیدی نسبت به داستان "سازش" میان ترامپ و روسیه نشان داده اند، هرچند شواهدی مبنی بر اثبات چنین پوشش شدیدی وجود ندارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رسانه های جریان اصلی (غالب) وسواس شدیدی نسبت به داستان "سازش" میان ترامپ و روسیه نشان داده اند، هرچند شواهدی مبنی بر اثبات چنین پوشش شدیدی وجود ندارد.


به گزارش گروه بین الملل شارا، یک ناظر عینی، به طرق مختلف می تواند این موضوع را مطرح کند که رسانه های جریان اصلی (MSM) در واقع با دولت روسیه سازش نموده اند.


روزنامه نگاران کذایی که در رسانه های جریان اصلی کار می کنند، استدلال می کنند که آن ها داوران حقیقت و نگهبانان دموکراسی ما هستند. مأموریت آن ها از جانب خداوند، و در نگاه نارسیسیستی شان، محافظت از سخنان آزاد آمریکایی و تحت کنترل قرار دادن حکومت می باشد.


اجازه بدهید این مسئله را کاملا روشن کنم: رسانه های جریان اصلی بخشی جدایی ناپذیر از دموکراسی ما نیست؛ روزنامه نگاران رسانه های جریان اصلی داوران (مصدقان) حقیقت نیستند. مردم آمریکا، تنها بخش جدایی ناپذیر دموکراسی و داوران نهایی حقیقت هستند. ما به یک واسطه متقابل نیاز نداریم.


"تصور می شود" که روزنامه نگاران نیز توسط اصول ایجاد شده توسط انجمن حرفه ای روزنامه نگاران (SPJ) اداره می شوند. اما البته، روزنامه نگاران در رسانه های جریان اصلی معتقدند که آن ها با این استانداردها ثبت شده، محدود نمی شوند.


من در مورد این موضوع اکتبر گذشته مطلبی نوشتم، زمانی که در مورد پوشش رسانه های جریان اصلی از کمپین انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته انتقاد کردم مشخص بود که خبرنگاران و روزنامه نگاران سی ان ان، نیویورک تایمز، پولیتیکو و غیره، نشان داده شده بود که به کمک و حمایت از مبارزات انتخاباتی کلینتون پرداخته و هرگز چیزی از شکست این کمپین نگفتند. این موضوع به واسطه ایمیل هایی که از خبرنگاران به کمپین کلینتون ارسال شد، اثبات شده و توسط ویکیلیکس منتشر شد. و نه با منابع "ناشناس".


اخیرا من چندین ستون در توضیح این که چگونه روسیه یک عملیات روانشناختی (PSY-OPS) را برای مردم آمریکا راه اندازی کرده است و رسانه های اصلی هم در سازش مستقیم با آن ها هستند، نوشته ام.


رسانه های جریان اصلی از برخی مقامات روسی به عنوان منابع ناشناس خود استفاده کرده است. بله، شما درست می شنوید، مقامات روسی. این نشان می دهد که کمپین روسی PSY-OPS چقدر مضحک است. روس ها خوب هستند.


داستان به این صورت است: MSNBC گزارش می دهد که نیویورک تایمز گزارش داده است که یک منبع ناشناس به خبرنگار آن ها گفته است که جرید کوشنر فرد مورد علاقه در تحقیقات FBI در مسئله احتمال همکاری و سازش کمپین ترامپ با روسیه است.


آیا هنوز سردرد دارید؟ من هم همینطور. علاوه بر این، هیچ اصطلاح قانونی در اجرای قانون به عنوان یک فرد مورد علاقه! وجود ندارد. چه شما تحت تحقیق و بررسی باشید چه نباشید.


مهم تر از همه، رسانه های جریان اصلی و خبرنگاران مقدس نمای آن ها به طور کامل ناقض قوانین مربوط به نظام نامه اخلاق روزنامه نگاری خود هستند، به شکلی که رسانه های جریان اصلی هرگز مشابه آن را نداشته است.


بر اساس SPJ، "جامعه این چهار اصل را به عنوان پایه و اساس روزنامه نگاری اخلاقی اعلام می کند و استفاده از آن را به همه افراد در همه رسانه ها توصیه و تشویق می کند". این چهار اصل آن ها عبارتند از: حقیقت را دنبال کن و آن را گزارش کن، آسیب را به حداقل برسان، مستقل عمل کن، و پاسخگو و شفاف باش.


چه تعداد روزنامه نگار می توانند با چهره ای رسمی بیان کنند که رسانه های جریان اصلی به این استانداردها احتیاج دارند؟


مرکز شورنشتاین دانشگاه هاروارد در زمینه رسانه، سیاست، و سیاست عمومی، مطالعه جالبی را در ماه می انجام داد. این مرکز، پوشش رسانه ای 100 روز نخست ترامپ را در رسانه های جریان اصلی مورد بررسی قرار داد.


برخی از یافته های آن ها عبارت بودند از: پوشش CNN 93 درصد منفی بود، پوشش NBC 93 درصد منفی بود و پوشش CBS 91 درصد منفی بود. پوشش نیویورک تایمز 87 درصد منفی بود، واشنگتن پست 83 درصد منفی بود و پوشش وال استریت ژورنال 70 درصد منفی بود.


این مسائل را با سایر واقعیت های این مطالعه در کنار هم قرار دهید. اوباما در طی 100 روز اول ریاست جمهوری خود، تنها 41 درصد داستان های منفی را دریافت کرد؛ جورج دبلیو بوش 57 درصد پوشش منفی دریافت کرد و کلینتون 60 درصد پوشش منفی دریافت کرد.


این مطالعه هیچ خروجی رسانه ای سیاهی را مورد بررسی قرار نداده است، اما من بر اساس تجربه شخصی خود می دانم که بسیاری از آن ها بسیار بدتر از رسانه های جریان اصلی هستند.


رسانه های سیاه چپ‌گرایان رادیکال مانند The Root ، The Grio ، TV One ، The Tom Joyner Morning Show ، همگی بخشی از کمیته ملی دموکرات برای تمامی اهداف عملی هستند. آیا می دانستید که The Root متعلق به شرکت Univision Communications است و رئیس این شرکت یک کلینتونی دو آتیشه است؟


بله، درست می شنوید، The Root که وب‌سایتیست که قرار بود به عنوان پلت فرم اصلی برای خط فکری سیاه از دیدگاه های متنوع جامعه سیاه باشد، توسط شرکتی اداره می شود که عمدتا به Hispanic ها (بومیان آمریکای لاتین) کمک می کند.


بنابراین، ما اکنون داده های تجربی داریم که تئوری ترامپ از یک "رسانه ناعادلانه یا متقلب" را پشتیبانی می کند.


این بحث کلی در مورد سازش روسیه با ترامپ برای شکست دادن هیلاری کلینتون، به سادگی مشخص نمود که روس ها به همه نشان دادند که رسانه های آمریکایی را کنترل می کنند، زمانی که چگونگی پوشش رسانه ها از دولت ترامپ را نشان می دهند. رسانه های جریان اصلی تبدیل به موسسه روابط عمومی شخصی رکوردهای اطلاعاتی روسیه شده است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ آگهی تا 40 درصد گنجایش صفحات و نه کمتر از آن


  روزنامه دولتی و روزنامه حزبی


  گزارش برگزاری چهارمین گردهمایی سراسری مدیران و فعالان روابط عمومی جهاد دانشگاهی


  مسائل مربوط به عکاسی: چرا سرمایه گذاری در عکس های با کیفیت باعث پیشرفت بازاریابی می شود


  درگذشت یکی از پیشگامان علم ارتباطات در ایران


  برگزاری سومین همایش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی با رویکرد تمدنی


  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت


  برگزاری نخستین کنفرانس رسانه ای در طالقان


  مدیر روابط عمومی هیات دوچرخه سواری گیلان منصوب شد


  نصراللهی در گفت‌وگو با ایسکانیوز: پیام‌رسان‌های داخلی میدان را به رقیب واگذار کردند/برخورد مسئولان با فضای مجازی هوشمندانه نیست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران