درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 17:18   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30139صفحه نخست » پنجشنبه، 1 تیر 1396 - 03:03
رتبه‌بندی مؤسسه اطلاعات علمی در سال 2017 نشان می‌دهد؛ ضریب تأثیر پایین مجلات علمی ایرانی
طبق اعلام گزارش پایگاه گزارش‌های استنادی نشریات (JCR)مؤسسه اطلاعات علمی (ISI) در سال 2017، ضریب تأثیر برترین نشریۀ علمی دنیا بیش از 187 است در حالی‌که، بالاترین ضریب تأثیر مجلات علمی ایران، کمتر از 2 تخمین زده شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- طبق اعلام گزارش پایگاه گزارش‌های استنادی نشریات (JCR)مؤسسه اطلاعات علمی (ISI) در سال 2017، ضریب تأثیر برترین نشریۀ علمی دنیا بیش از 187 است در حالی‌که، بالاترین ضریب تأثیر مجلات علمی ایران، کمتر از 2 تخمین زده شده است.

 

از مهم‌ترین معیارهای رتبه‌بندی نشریات علمی، ضریب تأثیر آن‌ها‌‌ است که نمایش‌گر میزان اثرگذاری آن نشریات است. معیار ضریب تأثیر، از طریق برآورد بازتاب متوسط استنادهای انجام‌شده به مقالات منتشر شده در هر نشریۀ علمی در سال محاسبه می‌شود.

 

“Impact Factor” در یک ژورنال علمی بر اساس  فرمول زیر محاسبه می‌شود:

 Impact Factor = α / β

 

که در این رابطه، مقدار α برابر با تعداد دفعات استناد به مقالات یک ژورنال در سایر ژورنال‌های ایندکس شده و مقدار β تعداد مقالات انتشاریافته توسط آن ژورنال در طول دو سال قبل از انجام بررسی است.

 

بنابراین به عنوان مثال، مقدار IF یک ژورنال در سال 2017، بر اساس بررسی‌های انجام شده در دو سال 2015 و 2016 محاسبه می‌شود.

 

طبق گزارش مؤسسه اطلاعات‌علمی در سال 2017، ژورنال "CA-A CANCER JOURNAL FOR CLINICIANS"  با مجموع 24539 مورد استناد، دارای بالاترین ضریب تأثیر نشریات علمی دنیا (ضریب تأثیر 187.040) شده است و نشریۀ NEW ENGLAND JOURNAL OF MEDICINE با ضریب تأثیر 72.406  در مقام دوم قرار دارد.

 

همچنین نشریۀ NATURE REVIEWS DRUG DISCOVERY با ضریب تأثیر ۵۷ در رتبۀ سوم بالاترین ضریب تأثیر مجلات علمی دنیا جای گرفت.

 

مجلات CHEMICAL REVIEWS و LANCET نیز به ترتیب با ضریب تأثیر 47.928 و 47.831 رتبه های چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند.

 

و اما در میان نشریات علمی ایرانی، مجلۀ بین المللی علوم و فناوری محیط زیست International Journal of Environmental Science and Technology    واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد با کسب ضریب تأثیر 1.915 ،رتبۀ 4585 جهان و رتبۀ نخست نشریات علمی ایران را به دست آورد.

 

همچنین ماهنامۀ هپاتیت (Hepatitis Monthly) دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله با کسب ضریب تأثیر 1.677 در رتبۀ 5341 دنیا و رتبۀ دوم نشریات علمی ایران قرار گرفت.

 

رتبۀ سوم میان نشریات علمی داخلی متعلق به مجلۀ دارو (DARU-Journal of Pharmaceutical Sciences) دانشگاه علوم پزشکی تهران است که با ضریب تأثیر 1.653 در رتبۀ 5428 جهان قرار می‌گیرد.

غزال غضنفری/ سیناپرس

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد