درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:16   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30125صفحه نخست » چهارشنبه، 31 خرداد 1396 - 10:07
برای درک سوگیری‌ها و ایجاد گوناگونی تلاش کنید
داون اسمیت، مدیر ارشد حقوقی VMware، تولیدکننده نرم‌افزار مجازی‌سازی واقع در پالوآلتو، می‌گوید یکی از روش‌هایی که او بر سوگیری‌های ناآگاهانه در محیط کار غلبه می‌کند،
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، داون اسمیت، مدیر ارشد حقوقی VMware، تولیدکننده نرم‌افزار مجازی‌سازی واقع در پالوآلتو، می‌گوید یکی از روش‌هایی که او بر سوگیری‌های ناآگاهانه در محیط کار غلبه می‌کند، صحبت آزادانه و صادقانه در مورد آنها با تیمش است. او می‌گوید «سوگیری‌های ناآگاهانه درون ما بسیار عمیق هستند.» «تا زمانی که ما آنها را شناسایی نکنیم و در موردشان صحبت نکنیم، این سوگیری‌ها تغییر نخواهند کرد.»هدف داون برای همه اعضای تیم (بسیاری از کسانی که مدیران را نیز استخدام می‌کنند) افزایش آگاهی از این تعصبات و تبعیض‌ها است و اینکه چرا تعصبات توطئه‌آمیز هستند. او می‌گوید «من در مورد ضعف‌های خودم صحبت می‌کنم.» «اگر من با تیمم صادق باشم، آنگاه می‌توانم امیدوار باشم که آنها نیز به خودشان نگاه کنند و ببیند چه سوگیری‌هایی ممکن است داشته باشند

 

داون، اوایل امسال، افتتاحیه‌ای برای یک عضو «سطح بالا» از تیم حقوقی VMware برگزار کرده بود. اولین دستور کسب‌و‌کار او نوشتن «شرح شغلی» بود. داون برای اینکه جمله‌بندی‌ها «تا جای ممکن با بی‌طرفی جنسیتی» نوشته شود، به‌جای تمرکز بر ویژگی‌های شخصی بالقوه متقاضی، بر تخصص‌هایی که در جست‌وجوی آن بود، تمرکز کرد. او می‌گوید «ما تصریح کردیم که کاندیداها باید برای چند سال معین در زمینه حقوق فعال بوده باشند، برای زمان معینی در دولت خدمت کرده باشند و اینکه باید مدرک حقوق خود را از یک دانشکده بسیار معتبر گرفته باشند.» زمانی که صحبت از بررسی کاندیداها و تصمیم برای اینکه کدام متقاضیان استحقاق یک مصاحبه را داشتند می‌شود، داون از هر دوی کمیته جست‌وجوی داخلی به علاوه شرکت استخدام خارجی که او با آن کار کرده است، به عنوان اهداف ایجاد تنوع در تیم یاد می‌کند. او می‌گوید « همیشه می‌خواهم طیف متنوعی از کاندیداها را ببینم که شامل حداقل دو عضو از گروه‌هایی باشند که کمتر دیده شده‌اند

داون مصاحبه‌های ساختاریافته انجام نمی‌دهد؛ او یک «شیوه مکالمه‌ای» را ترجیح می‌دهد. اما زمانی که صحبت از درخواست بازخورد ساختاریافته از سوی همکارانش در مورد درک آنها از نقاط قوت و ضعف یک کاندیدا می‌شود، او به شدت سخت‌گیر و جدی می‌شود.گاهی من بازخوردهایی مانند «او با شرکت تناسب فرهنگی خوبی ندارد» می‌شنوم؛ معیاری مهم اما عاری از دقت از ارزش یک کاندیدای خاص.بنابراین در جواب می‌گویم منظورتان دقیقا چیست؟ چرا تصور می‌کنید این فرد تناسب فرهنگی خوبی ندارد؟ و اگر آنها گفتند «نمی‌توانم دلیل خاصی بیان کنم. آنگاه حرف آنها را در مورد کاندیدا رد خواهم کرد. اما اگر سخنی چنین بگویند «او همه چیز را سیاه و سفید می‌بیند.» یا «او زود قضاوت می‌کند.» آنگاه در مورد نظر آنها فکر می‌کنم. برای این شغل خاص، داون و تیمش به استخدام زنان به صورت یک گروه اقلیت پایان دادند. به گفته داون او به استخدام افراد متنوع ادامه خواهد داد؛ او در توضیح می‌گوید «در پایان روز، داشتن یک تیم پویا و متعهد با طیف متنوعی از چشم‌اندازها، گفت‌وگوهای حرفه‌ای ما را بهتر و خلاق‌تر می‌سازد

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4075

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد