درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 10:30   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30109صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 خرداد 1396 - 18:12
شتاب حرکت اقتصاد روی ریل کرمان نیازمند داشتن روابط عمومی های چابک است
طی چهارساله دولت یازدهم کارهای زیربنایی و زیرساختی بسیار خوبی در قالب اقتصاد مقاومتی در استان کرمان به سرانجام رسیده اما این اقدامات و تحولات با کم تحرکی برخی ار روابط عمومیهای دستگاه ها و شرکت های استان آنگونه که باید در بین مردم نمود پیدا نکرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  طی چهارساله دولت یازدهم کارهای زیربنایی و زیرساختی بسیار خوبی در قالب اقتصاد مقاومتی در استان کرمان به سرانجام رسیده اما این اقدامات و تحولات با کم تحرکی برخی ار روابط عمومیهای دستگاه ها و شرکت های استان آنگونه که باید در بین مردم نمود پیدا نکرده است.

هر چند که اقدامات زیرساختی انجام گرفته شده دراستان کرمان طی چهار سال گذشته با محوریت اقتصاد مقاومتی چشم اندازی 10ساله برایش توسط متولیان امر ترسیم گردیده و مدیریت ارشد استان موتور شتاب حرکت اقتصادی روی ریل کرمان را روشن کرده است ولی قطعا اگر تیم های اطلاع رسانی دولت و روابط عمومی های معین های اقتصادی کمر همت را ببندند و از لاک روزمرگی خود خارج شوند، مردم نیز خواهند فهمید که چه تحولاتی در استان رقم خورده و در نتیجه مشارکت بیشتری در توسعه استان خواهند داشت.


روابط عمومی ها وظایف مشخصی دارند که مهمترین این وظایف تعامل و همکاری هر چه بیشتر با مطبوعات و خبرگزاری ها است چرا که در دولت یازدهم دیدیم واقعا در اعلام دستاوردهای دولت ظلم شد و رئیس جمهوری هم از عدم اطلاع رسانی این دستاوردها گلایه کردند اما تا زمانی که مدیران و کارکنان روابط عمومی ها از چابکی لازم برخوردار نباشند و به وظایف و رسالت خود آگاه نباشند، اتفاق خوشایندی در عرصه اطلاع رسانی دستاوردهای دولت رقم نمی خورد.


نقی عظیمی زاده مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان گفت : برخی از مدیران و روابط عمومی های دستگاه های اجرایی فاقد سواد رسانه ای لازم هستند و در این راستا مذاکراتی انجام شده است که طی مکاتبه با وزراتخانه ها، عملکرد روابط عمومی دستگاه ها رصد خواهد شد.


وی صراحتا در برخی نشست ها می افزاید: مسئولان روابط عمومی دستگاه های مختلف استان کرمان که انگیزه ای برای ادامه فعالیت در این عرصه ندارند، فضا را برای حضور دیگران که دوستدار فعالیت در این عرصه هستند، فراهم کنند.


این مدیر با اشاره به اهمیت عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی، برای چندمین مرتبه خواستار تعامل بیش از پیش روابط عمومی دستگاه های اجرایی با اصحاب رسانه و مطبوعات شد.


امروز با پیشرفت تکنولوژی، توسعه فضای مجازی و رسانه های مکتوب می توان گفت 95 درصد مردم از وظایف روابط عمومی ها آگاه هستند و حال که استان کرمان بعد از تحمل سالها عقب ماندگی مسیر توسعه را پیش گرفته انتظار می رود همه افرادی که مسئولیتی در این مسیر به عهده گرفته اند به بهترین شکل ممکن وظایف خود را انجام دهند.


شرکت ها و بنگاه های بزرگ اقتصادی که مسئولیت توسعه مناطق هشتگانه استان را عهده دار شدند نیز برای معرفی دستاوردهای خود در توسعه منطقه تحت مدیریت باید در واگذاری مسئولیت خطیر روابط عمومی دقت عمل بیشتری داشته باشند چرا که این روابط عمومی ها هستند که موقعیت اجتماعی یک مجموعه را می سازند.


در سفر اردیبهشت سال گذشته رئیس جمهوری به کرمان این استان را به عنوان استان پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور معرفی و سپس با ابتکار مدیریت استان به هشت منطقه (زون) اقتصادی تقسیم شد.


تاکنون 21 شرکت و موسسه توانمند اقتصادی مدیریت توسعه را در این مناطق هشتگانه که هر کدام تعدادی از شهرستان های استان را شامل می شود را برعهده گرفته اند.


خبرنگار :کمیل بهشتیان** انتشار: بهنام احمدی *

4

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد