درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 19:24   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30108صفحه نخست » سه شنبه، 30 خرداد 1396 - 15:35
دهمین همایش جهانی رسانه‌ها در آلمان برگزار شد
دهمین همایش جهانی رسانه‌ها با سخنرانی برگیته سیپریس، وزیر اقتصاد آلمان شروع به کار کرد. موضوع محوری این همایش، خطرات و امکانات برخاسته از دیجیتالیزه شدن داد و ستد اطلاعاتی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دهمین همایش جهانی رسانه‌ها با سخنرانی برگیته سیپریس، وزیر اقتصاد آلمان شروع به کار کرد. موضوع محوری این همایش، خطرات و امکانات برخاسته از دیجیتالیزه شدن داد و ستد اطلاعاتی است.

 

برگیته سیپریس، وزیر اقتصاد آلمان در سخنان افتتاحیه خود گفت: «ما باید از دستاوردهای تکنولوژیک استقبال کنیم، اما نمی‌بایست در برابر مضرات آن کوتاه بیاییم.»

وزیر اقتصاد آلمان با اشاره به اینکه بسیاری از جوانان اطلاعات خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی کسب می‌کنند، گفت: «خبری که من در فیسبوک خوانده‌ام، نمی‌بایست دارای همان ارزشی باشد اگر اخبار را با خواندن روزنامه "زوددویچه" یا هفته‌نامه "دی‌تسایت" یا از طریق دویچه وله کسب کنیم.»

 

دفاع از خبرنگاری حرفه‌ای و با کیفیت، محور سخنرانی وزیر اقتصاد آلمان را تشکیل می‌داد. به باور وزیر اقتصاد آلمان، دو خبر مهم که توسط شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و توییتر در کارزار انتخاباتی آمریکا منتشر شد، کذب بوده است. یکی خبر فراخوان پاپ برای انتخاب دونالد ترامپ و دیگری خبر حمایت و پشتیبانی هیلاری کلینتون از داعش.

وزیر اقتصاد آلمان در عین حال به مزایای شبکه‌های اجتماعی نیز اشاره کرد و متذکر شد که هم باراک اوباما و هم ایمانوئل مکرون پیروزی خود را در انتخابات وامدار بهره‌گرفتن هوشمندانه از این شبکه‌ها هستند.

وزیر اقتصاد آلمان اما بر این نکته تاکید کرد که محدود کردن اطلاعات صرفا به شبکه‌های اجتماعی می‌تواند خطرناک باشد و از این رو، استفاده از رسانه‌های سنتی و قابل‌اعتماد برای تکمیل و تصحیح اطلاعات الزامی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد