درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 16:36   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخبار ممنوعه
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30071صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 28 خرداد 1396 - 18:42
با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی رئیس جدید روابط عمومی سازمان بنادر معرفی شد/ هر نفر یک روابط عمومی
طی مراسمی با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی، رئیس جدید اداره روابط عمومی این سازمان معرفی و از خدمات چنگیز خنجری قدردانی شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- طی مراسمی با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی، رئیس جدید اداره روابط عمومی این سازمان معرفی و از خدمات چنگیز خنجری قدردانی شد.

به گزارش شارا از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، با حکم مهندس سعیدنژاد، معاون وزیر راه و شهرسازی، نقی امیر اسماعیلی کناری به عنوان رئیس جدید روابط عمومی سازمان بنادر منصوب شد.

محمد سعیدنژاد در مراسم معارفه مسئول جدید حوزه ارتباطات سازمان بنادر با بیان اینکه یکی از وظایف روابط عمومی ها برقراری ارتباط موثر و هدفمند با مردم، مشتریان و کارکنان آن سازمان است، «مهندسی افکار عمومی» را یکی از کارکردهای اصلی کارگزاران ارتباطات برشمرد و گفت : در دوره ای به سر می بریم که رفتارها باید دو سویه و مبتنی بر شناخت ذی‌نفعان و درک خواسته ها و مطالبات آنها از سازمان مربوطه باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه، مشتری مداری را یکی از مشخصه های روابط عمومی فعال دانست و افزود : احصای نیازها و خواسته های مشتریان و ذی‌نفعان وظیفه ای است که با برنامه ریزی و تصمیم گیری مناسب به نتیجه منجر می شود.

· برخورد یکسان با همه رسانه ها
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در بخش دیگری از سخنان‌اش با تأکید بر اینکه تهیه اخبار، گزارش و کارهای روتین اطلاع رسانی باید به صورت جدی و با برنامه ریزی انجام گیرد، خاطرنشان کرد: برگزاری کنفرانس های خبری، ارتباط مؤثر با رسانه ها و برقراری نمایشگاه های تخصصی باید همواره مورد ارزیابی قرار گیرد.

مهندس سعیدنژاد با تأکید بر اینکه برای رسانه های صوتی و تصویری باید برنامه ویژه ای طراحی شود، توضیح داد : هنوز بخش زیادی از مردم اطلاعات و اخبار روزانه‌شان را از طریق رادیو وتلویزیون تأمین می کنند؛ بنابراین ارتباط با این رسانه ها باید در چارچوب ضوابط و برنامه ریزی مشخصی صورت پذیرد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به لزوم رابطه منظم و دقیق با مجموعه رسانه های مکتوب و خبرگزاری ها، اظهار داشت :‌خبرنگاران بازوی اصلی تولید و انتقال خبر و گزارش هستند‌: بنابراین هنر روابط عمومی این است که بتواند یک توازن جدی، فعال و فراگیر با همه این رسانه ها داشته باشد و همه آنها را به یک چشم بنگرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به ضرورت ارتباط هماهنگ و منظم با کلیه روابط عمومی ها بنادر در شمال و جنوب کشور، گفت :‌ هم‌راستایی و هماهنگی روابط عمومی های بنادر با حوزه ارتباطات در مرکز، باید پیوسته نظارت و کنترل شود؛ ضمن اینکه در بین بنادر نیز با لحاظ کردن شاخص های مناسب و ارزیابی عملکرد بخش ارتباطات، روابط عمومی برتر انتخاب شود.

سعیدنژاد همچنین در این مراسم بر «ارتباط رو در رو با ذی نفعان»، «انتشارات موثر و فعال»، «استفاده بهینه از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی» و «استفاده بهینه از ابزارهای مدرن ارتباطی به جای فضای سنتی» به عنوان مفاهیم کلیدی در بخش روابط عمومی تأکید کرد.

ساختار سازی و ارتقای ظرفیت در دوره جدید روابط عمومی
در ادامه این مراسم، رئیس جدید روابط عمومی سازمان بنادر با بیان اینکه اشراف کامل مدیر عامل سازمان بنادر، باعث دلگرمی و جدیت ما در انجام وظایف می شود، گفت: علی رغم همه اطلاع رسانی و تبلیغات انجام شده در حوزه حمل و نقل دریایی ، هنوز جامعه ما با نقش اجتماعی و کارکرد اقتصادی بندر و دریا آشنا نیست.

نقی امیر اسماعیلی کناری با اعلام اینکه در حال حاضر ۱۱۵ شبکه رادیو – تلویزیونی در کشور فعال است ؛ اما یک شبکه در ارتباط با دریا و بندر و صنعت دریانوردی نیست ، خاطرنشان کرد: در دوره جدید روابط عمومی سازمان بنادر به دنبال ساختار سازی و ارتقای ظرفیت های ارتباطی و اطلاع رسانی هستیم.

وی با بیان « هر نفر یک روابط عمومی است »، از همه مدیران و کارشناسان خواست در حوزه خبر و اطلاع سازی کمک و همراه روابط عمومی باشند.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد