درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 04:30   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30044صفحه نخست » شنبه، 27 خرداد 1396 - 09:51
تاثیر فیلم تبلیغاتی آنلاین بر خرید کاربران
ترکیب شبکه‌های اجتماعی و ویدئو، همچنان یکی از تاثیرگذارترین روش‌های دنیای بازاریابی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ترکیب شبکه‌های اجتماعی و ویدئو، همچنان یکی از تاثیرگذارترین روش‌های دنیای بازاریابی است. تحقیقات انجام شده اخیر نشان می‌دهد که بازاریابان طی چند سال گذشته، یک نکته بسیار مهم را دریافته‌اند: در دنیای تولید محتوا برای بازاریابی، فیلم و ویدئو حرف اول را می‌زند. یافته‌های جدید گزارش Animoto’s “State of Social Video 2017 نشان می‌دهد که 83 درصد از بازاریابان معتقدند که فیلم‌های منتشر شده در شبکه فیس‌بوک، تعداد زیادی مشتری را به خرید آن محصول ترغیب کرده است. بیشتر مصرف‌کنندگان (64درصد) نیز اعلام کرده‌اند که طی ماه گذشته، بعد از مشاهده یک فیلم ویدئویی در فیس‌بوک محصول تبلیغ شده را خریداری کرده‌اند.

 

بیش از نیمی از مصرف‌کنندگان (60 درصد) هر روز یک ویدئوی تبلیغاتی از طریق این سرویس تماشا می‌کنند. همان‌طور که شاید حدس زده باشید، بیشتر ویدئوهای تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی از طریق دستگاه‌ها موبایل به مشتریان معرفی می‌شوند، زیرا این دستگاه بیشترین میزان استفاده را در بین دیگر وسایل دارد. این آمار، سه حقیقت در دنیای بازاریابی را نمایان می‌کند: بازار آنلاین بسیار شلوغ است: معرفی شدن یک محصول در فضای آنلاین به مشتری مناسب، روز به روز سخت‌تر می‌شود و وظیفه بازاریابان و شرکت‌های تبلیغاتی برای تهیه مطالب مناسب برای جذب مشتری نیز مسوولیت سنگینی است. تاثیر فیلم، بسیار بیشتر است: با در نظر گرفتن این آمار که 64 درصد از کاربرانی که بعد از دیدن یک فیلم برای خرید محصول اقدام کرده‌اند، نتیجه می‌گیریم که این نوع از ارائه محتوا برای تبلیغات چیزی نیست که به این زودی‌ها رنگ ببازد. ممکن است شیوه ارائه مطلب در این روش تغییر کند اما در اصل این موضوع تغییری رخ نخواهد داد.

خلاقیت تبلیغ‌کنندگان بهتر است حول محور موبایل بچرخد. بازاریابان و شرکت‌های فعال در حوزه تبلیغاتی این روزها به خوبی از میزان اهمیت گوشی‌های موبایل و مطالب ارائه شده از سوی آن برای کاربران آگاه هستند و می‌دانند که اعمال تغییرات بهتر است به سمت این محصول بچرخد. این گزارش همچنین شامل اطلاعات دیگری هم هست از جمله اینکه 47 درصد از صاحبان مشاغل مختلف هر ماه حداقل 4 ویدئوی تبلیغاتی منتشر می‌کنند. همچنین 81 درصد از صاحبان مشاغل ویدئوهای تبلیغاتی خود را سازگار با گوشی‌های موبایل طراحی می‌کنند. بر اساس این تحقیقات 67 درصد از بازاریابان اعلام کرده‌اند که طی یک سال گذشته روی ارائه فیلم‌های تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی تمرکزی بیشتری کرده‌اند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4071

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد