درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 20:18   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30038صفحه نخست » جمعه، 26 خرداد 1396 - 21:39
مشتری مداری، مفهومی بیگانه برای شرکت های هواپیمایی
کانادایی ها و آمریکایی ها حداقل در یک مورد اتفاق نظر دارند. اینکه شرکت های هواپیمایی عملکرد خوبی ندارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کانادایی ها و آمریکایی ها حداقل در یک مورد اتفاق نظر دارند. اینکه شرکت های هواپیمایی عملکرد خوبی ندارند.


حدود دو سوم از آمریکایی ها و کانادایی ها با شرکت در نظرسنجی اخیر Angus Reid Institute، صنعت هواپیمایی را ناکارآمد دانستند. از پاسخ دهندگان پرسیده شد: آیا از کار خطوط هواپیمایی، بر حسب ارائه بهترین خدمات و مناسب ترین قیمت ها راضی هستند و یا آنها را ناکارآمد و بخشی از یک کارتل می دانند؟


در پایان نظرسنجی که از 24 تا 28 ماه مه انجام و نتیجه آن در Huffington Post منتشر شد، 35 درصد از پاسخ دهندگان کانادایی و 42 درصد از پاسخ دهندگان آمریکایی از کار شرکت های هواپیمایی ابراز رضایت کرده و معتقد بودند که وجود رقابت بین شرکت های هواپیمایی به ارائه قیمت ها و خدمات مناسب تر منجر می شود.


در مقابل 65 درصد از کانادایی ها و 58 درصد از آمریکایی ها، خطوط هواپیمایی را ناکارآمد دانسته و معتقد بودند که این شرکت به صورت کارتل عمل کرده و رقابتی وجود ندارد.

اما کانادایی ها و آمریکایی ها در نحوه دخالت و نظارت دولت بر صنعت هواپیمایی اتفاق نظر نداشتند. 63 درصد از کانادایی ها معتقد بودند که دولت بایستی مقررات سختگیرانه تری را برای این صنعت وضع کند. در حالی که 41 درصد از آمریکایی ها تعیین مقررات سختگیرانه تر را موثر دانستند.


37 درصد از پاسخ کانادایی ها و 59 درصد از آمریکایی ها دخالت دولت در صنعت هواپیمایی را لازم ندانسته و معتقد بودند که بازار خود خطوط هواپیمایی عرضه کننده خدمات نامناسب را تنبیه خواهد کرد.


در میان شرکت های هواپیمایی آمریکایی، United و در بین شرکت های کانادایی Air Canada از نظر سطح رضایتمندی مشتری در پایین ترین رتبه قرار گرفتند. 56 درصد از آمریکایی ها و کانادایی ها عملکرد یونایتد را خوب و 12 درصد ضعیف ارزیابی کردند. در میان شرکت های آمریکایی، به ترتیب Southwest، Jetblue، Alaska Airlines، Delta و American Airlines مکان های اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.


77 درصد از پاسخ دهندگان آمریکایی  عملکرد WestJet را خوب و 50 درصد عملکرد Air Canada را مثبت ارزیابی کردند. نکته جالب اینکه 17 درصد از پاسخ دهندگان کانادایی از Air Canada ناراضی بودند، در حالی که تنها 4 درصد از آمریکایی ها، عملکرد آن را ضعیف ارزیابی کردند. / ایران جوان
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد