درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 29 شهریور 1398 - 04:18   

انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان

  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی
  خبرنگار زن افغان برنده جایزه "پر آنگر" شد
  مدیر روابط عمومی هیئت والیبال شهرستان ورامین منصوب شد
  ضرورت بهبود وضعیت اطلاع رسانی در لرستان
  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد
  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30038صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 26 خرداد 1396 - 21:39
مشتری مداری، مفهومی بیگانه برای شرکت های هواپیمایی
کانادایی ها و آمریکایی ها حداقل در یک مورد اتفاق نظر دارند. اینکه شرکت های هواپیمایی عملکرد خوبی ندارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کانادایی ها و آمریکایی ها حداقل در یک مورد اتفاق نظر دارند. اینکه شرکت های هواپیمایی عملکرد خوبی ندارند.


حدود دو سوم از آمریکایی ها و کانادایی ها با شرکت در نظرسنجی اخیر Angus Reid Institute، صنعت هواپیمایی را ناکارآمد دانستند. از پاسخ دهندگان پرسیده شد: آیا از کار خطوط هواپیمایی، بر حسب ارائه بهترین خدمات و مناسب ترین قیمت ها راضی هستند و یا آنها را ناکارآمد و بخشی از یک کارتل می دانند؟


در پایان نظرسنجی که از 24 تا 28 ماه مه انجام و نتیجه آن در Huffington Post منتشر شد، 35 درصد از پاسخ دهندگان کانادایی و 42 درصد از پاسخ دهندگان آمریکایی از کار شرکت های هواپیمایی ابراز رضایت کرده و معتقد بودند که وجود رقابت بین شرکت های هواپیمایی به ارائه قیمت ها و خدمات مناسب تر منجر می شود.


در مقابل 65 درصد از کانادایی ها و 58 درصد از آمریکایی ها، خطوط هواپیمایی را ناکارآمد دانسته و معتقد بودند که این شرکت به صورت کارتل عمل کرده و رقابتی وجود ندارد.

اما کانادایی ها و آمریکایی ها در نحوه دخالت و نظارت دولت بر صنعت هواپیمایی اتفاق نظر نداشتند. 63 درصد از کانادایی ها معتقد بودند که دولت بایستی مقررات سختگیرانه تری را برای این صنعت وضع کند. در حالی که 41 درصد از آمریکایی ها تعیین مقررات سختگیرانه تر را موثر دانستند.


37 درصد از پاسخ کانادایی ها و 59 درصد از آمریکایی ها دخالت دولت در صنعت هواپیمایی را لازم ندانسته و معتقد بودند که بازار خود خطوط هواپیمایی عرضه کننده خدمات نامناسب را تنبیه خواهد کرد.


در میان شرکت های هواپیمایی آمریکایی، United و در بین شرکت های کانادایی Air Canada از نظر سطح رضایتمندی مشتری در پایین ترین رتبه قرار گرفتند. 56 درصد از آمریکایی ها و کانادایی ها عملکرد یونایتد را خوب و 12 درصد ضعیف ارزیابی کردند. در میان شرکت های آمریکایی، به ترتیب Southwest، Jetblue، Alaska Airlines، Delta و American Airlines مکان های اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.


77 درصد از پاسخ دهندگان آمریکایی  عملکرد WestJet را خوب و 50 درصد عملکرد Air Canada را مثبت ارزیابی کردند. نکته جالب اینکه 17 درصد از پاسخ دهندگان کانادایی از Air Canada ناراضی بودند، در حالی که تنها 4 درصد از آمریکایی ها، عملکرد آن را ضعیف ارزیابی کردند. / ایران جوان
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?


  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند


  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


  کارگاه آموزشی روابط عمومی الکترونیک در رباط کریم برگزار شد


  عضو شورای اسلامی شهر فردیس: روابط عمومی شهرداری باید از انتشار سلیقه ای اخبار بپرهیزد


  دبیری شورای اطلاع رسانی استان کرمان از استانداری به ارشاد انتقال داده شد


  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا


  عملکرد روابط عمومی های استان با برگزاری جشنواره روابط عمومی ها سنجش می شود


  معاون فرماندار ملایر: خبرنویسی یکی از ابزارهای بسیار مهم برای اطلاع رسانی روابط عمومی ها محسوب می شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران