درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 19 تیر 1399 - 14:49   

بهترین هدفون

  بهترین هدفون


ادامه ادامه مطلب یک

بهترین گوشی هوشمند

  بهترین گوشی هوشمند


ادامه ادامه مطلب دو

پیدایش میز خبر و صفحه حوادث

  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


ادامه ادامه مطلب سه

آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند

  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی ها و مهارت لابیگری
  اینترنت «۴جی» با بالن‌های گوگل به آسمان کنیا رفت
  گوگل پلاس رسما تعطیل شد
  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی
  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه
  مایکروسافت و زوم ارائه اطلاعات کاربران به دولت هنگ‌کنگ را متوقف کردند
  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!
  فاکتورهای تأثیر مثبت بر اعتبار و خوشنامی
  سرمایه‌سازی از اتفاق‌های مثبت
  اظهارات وزیر اقتصاد در گفت و گویی پیرامون نحوه تأمین مالی بودجه سال‌ 1399
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30038صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 26 خرداد 1396 - 21:39
مشتری مداری، مفهومی بیگانه برای شرکت های هواپیمایی
کانادایی ها و آمریکایی ها حداقل در یک مورد اتفاق نظر دارند. اینکه شرکت های هواپیمایی عملکرد خوبی ندارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کانادایی ها و آمریکایی ها حداقل در یک مورد اتفاق نظر دارند. اینکه شرکت های هواپیمایی عملکرد خوبی ندارند.


حدود دو سوم از آمریکایی ها و کانادایی ها با شرکت در نظرسنجی اخیر Angus Reid Institute، صنعت هواپیمایی را ناکارآمد دانستند. از پاسخ دهندگان پرسیده شد: آیا از کار خطوط هواپیمایی، بر حسب ارائه بهترین خدمات و مناسب ترین قیمت ها راضی هستند و یا آنها را ناکارآمد و بخشی از یک کارتل می دانند؟


در پایان نظرسنجی که از 24 تا 28 ماه مه انجام و نتیجه آن در Huffington Post منتشر شد، 35 درصد از پاسخ دهندگان کانادایی و 42 درصد از پاسخ دهندگان آمریکایی از کار شرکت های هواپیمایی ابراز رضایت کرده و معتقد بودند که وجود رقابت بین شرکت های هواپیمایی به ارائه قیمت ها و خدمات مناسب تر منجر می شود.


در مقابل 65 درصد از کانادایی ها و 58 درصد از آمریکایی ها، خطوط هواپیمایی را ناکارآمد دانسته و معتقد بودند که این شرکت به صورت کارتل عمل کرده و رقابتی وجود ندارد.

اما کانادایی ها و آمریکایی ها در نحوه دخالت و نظارت دولت بر صنعت هواپیمایی اتفاق نظر نداشتند. 63 درصد از کانادایی ها معتقد بودند که دولت بایستی مقررات سختگیرانه تری را برای این صنعت وضع کند. در حالی که 41 درصد از آمریکایی ها تعیین مقررات سختگیرانه تر را موثر دانستند.


37 درصد از پاسخ کانادایی ها و 59 درصد از آمریکایی ها دخالت دولت در صنعت هواپیمایی را لازم ندانسته و معتقد بودند که بازار خود خطوط هواپیمایی عرضه کننده خدمات نامناسب را تنبیه خواهد کرد.


در میان شرکت های هواپیمایی آمریکایی، United و در بین شرکت های کانادایی Air Canada از نظر سطح رضایتمندی مشتری در پایین ترین رتبه قرار گرفتند. 56 درصد از آمریکایی ها و کانادایی ها عملکرد یونایتد را خوب و 12 درصد ضعیف ارزیابی کردند. در میان شرکت های آمریکایی، به ترتیب Southwest، Jetblue، Alaska Airlines، Delta و American Airlines مکان های اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.


77 درصد از پاسخ دهندگان آمریکایی  عملکرد WestJet را خوب و 50 درصد عملکرد Air Canada را مثبت ارزیابی کردند. نکته جالب اینکه 17 درصد از پاسخ دهندگان کانادایی از Air Canada ناراضی بودند، در حالی که تنها 4 درصد از آمریکایی ها، عملکرد آن را ضعیف ارزیابی کردند. / ایران جوان
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاثیرات بازاریابی ارتباطات روابط عمومی بر تعامل برند در رسانه اجتماعی


  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


  ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین


  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ لاینوتایپ در ایران، 72 سال پس از آمریکا!


  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که عکس های نبرد مرگبار «گتیسبورگ» انتشار یافت و فتو ژورنالیسم پا به عرصه وجود گذارد


  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!


  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه


  نشست مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان تهران در بازداشتگاه اوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا