درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 29 دی 1396 - 09:38   

آمریکا در صورت روبرو شدن با حمله سایبری از سلاح هسته ای استفاده خواهد کرد

  آمریکا در صورت روبرو شدن با حمله سایبری از سلاح هسته ای استفاده خواهد کرد


ادامه ادامه مطلب یک

دستگیری افسر سابق سیا به جرم مشارکت در پرونده مرگ خبرنگاران چینی

  دستگیری افسر سابق سیا به جرم مشارکت در پرونده مرگ خبرنگاران چینی


ادامه ادامه مطلب دو

لزوم توجه دقیق به مرز باریک بین تدریس و شستشوی مغزی

  لزوم توجه دقیق به مرز باریک بین تدریس و شستشوی مغزی


ادامه ادامه مطلب سه

دکتر حسین زاده مطرح کرد: آغاز تحولات بنیادین در بانک ملی ایران

  دکتر حسین زاده مطرح کرد: آغاز تحولات بنیادین در بانک ملی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مورد عجیب دانلد ترامپ
  مدیرکل بهزیستی گیلان: نقش روابط عمومی در سازمان بهزیستی برجسته خواهد شد
  10 قانون طلایی یکپارچه شدن
  مبارزه تبلیغاتی آلمان بر ضد استعمار انگلستان و فرانسه
  تاثیرات مدیریت ارتباط گسترده و یکپارچه
  ترامپ خبرنگار سی.ان.ان را از کاخ سفید بیرون کرد
  ویدیو/ مدیریت بهینه انتشار کتاب ...: چاپ در برابر تقاضا
  نگرانی «رابرت فیتسجرالد» از ادامه روند قهقرا رفتن «تاریخ نگاری و روزنامه نگاری»
  واداشتن مردم به خرید بیشتر با تبلیغات تأثیرگذار بر فکر آنها
  لزوم توجه دقیق به مرز باریک بین تدریس و شستشوی مغزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30027صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 24 خرداد 1396 - 23:16
تحقیقی جدید ثابت کرده است: هر انسان ۱۳ راز شخصی دارد
"فصلنامه خصلت های فردی و اجتماعی" تحقیقی را منتشر کرده است که ماحصل بررسی بیش از ده هزار راز در چندین سنجش می باشد. تیم تحقیقاتی بر اساس نتیجه گیری و تقسیم بندی انواع رازهای ثبت شده، آنها را در معرض بازبینی و انتخاب دوباره در بین دو هزار نفر دیگر قرار داده اند
  

"فصلنامه خصلت های فردی و اجتماعی" تحقیقی را منتشر کرده است که ماحصل بررسی بیش از ده هزار راز در چندین سنجش می باشد. تیم تحقیقاتی بر اساس نتیجه گیری و تقسیم بندی انواع رازهای ثبت شده، آنها را در معرض بازبینی و انتخاب دوباره در بین دو هزار نفر دیگر قرار داده اند و در مرحله نهایی متوجه شده اند که:
 
 به طور میانگین انسانها حدود ۱۳ راز شخصی دارند که پنج تا از آنها آنقدر مهم هستند که به هیچکس نمی گویند.
 
 پروفسور دانشکده مدیریت بازرگانی دانشگاه کلمبیا Michael Slepian و سرپرست تیم تحقیق می گوید « ما متوجه شدیم که فکر کردن افراد در باره اسراری که پنهان می کنند صدمات روحی و جسمی اش خیلی بیشتر از نگرانی ناشی از فاش شدنش می باشد»
 
 سواستفاده از اعتماد باعث شکل گیری حدود نیمی از اسرار آدمها است. دروغ و کلک های اقتصادی هم بخش بزرگی از اسرار شخصی افراد را شامل می شوند. دزدی، خیانت و در رفتن از مسئولیت های شغلی نیز بیش از ۳۰ درصد رازها را در بر می گیرند.
 
 تحقیق فوق در ضمن نشان داده است که بخش اعظم کلنجار رفتن در باره اسرار شخصی وقتی صورت می گیرد که افراد تنها هستند. به عبارت دیگر، نگرانی از لو رفتن یک راز خیلی کمتر از اذیتی است که فکر و خیال در باره رازها، ایجاد می کنند. تا مادامیکه یک فرد، یک راز را حمل می کند تشویش اصلی وجود خواهد داشت.
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مبارزه تبلیغاتی آلمان بر ضد استعمار انگلستان و فرانسه


  مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز منصوب شد


  ویدیو/ مدیریت بهینه انتشار کتاب ...: چاپ در برابر تقاضا


  تاثیرات مدیریت ارتباط گسترده و یکپارچه


  واداشتن مردم به خرید بیشتر با تبلیغات تأثیرگذار بر فکر آنها


  ترامپ خبرنگار سی.ان.ان را از کاخ سفید بیرون کرد


  سمینار «آشنایی با فنون اثربخش در ارایه و سخنرانی حرفه ای» برگزار می شود


  آمریکا در صورت روبرو شدن با حمله سایبری از سلاح هسته ای استفاده خواهد کرد


  سردار سلامی: یکی از بزرگترین کار‌های روابط عمومی‌ها پایش و تقویت قوه درونی جامعه است


  نگرانی «رابرت فیتسجرالد» از ادامه روند قهقرا رفتن «تاریخ نگاری و روزنامه نگاری»


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد