درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 شهریور 1396 - 17:47   

العربیه رتبه بهترین در طراحی تکنولوژی جدید تلویزیونی را کسب کرد

  العربیه رتبه بهترین در طراحی تکنولوژی جدید تلویزیونی را کسب کرد


ادامه ادامه مطلب یک

خصوصیات و ابتکارات تازه در گوشی‌های جدید اپل

  خصوصیات و ابتکارات تازه در گوشی‌های جدید اپل


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز ارتباطات/ زادروز نیویورک تایمز

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز نیویورک تایمز


ادامه ادامه مطلب سه

 تلگرام محبوب‌ ترین پیام‌رسان

   تلگرام محبوب‌ ترین پیام‌رسان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رییس روابط عمومی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان منصوب شد
  اختلال موقت در تماس های تلفنی اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران
  پیشرفت قابل ملاحظه بانک ملی ایران در اجرای قوانین مبارزه با پولشویی
  انتخاب اعضا هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد
  چرا اعلامیه‌های مطبوعاتی مهم هستند؟
  قابلیت جدید واتس اپ هم رو شد
  درآمدهای ناشی از سخنرانی‌
  ترمیم چهره دروغگوی سخنگوی پیشین کاخ سفید در مراسم امی
  تصمیم گیری دسته جمعی
  گزارش برگزاری جشنواره روابط عمومی‌های برتر فارس
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30027صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 24 خرداد 1396 - 23:16
تحقیقی جدید ثابت کرده است: هر انسان ۱۳ راز شخصی دارد
"فصلنامه خصلت های فردی و اجتماعی" تحقیقی را منتشر کرده است که ماحصل بررسی بیش از ده هزار راز در چندین سنجش می باشد. تیم تحقیقاتی بر اساس نتیجه گیری و تقسیم بندی انواع رازهای ثبت شده، آنها را در معرض بازبینی و انتخاب دوباره در بین دو هزار نفر دیگر قرار داده اند
  

"فصلنامه خصلت های فردی و اجتماعی" تحقیقی را منتشر کرده است که ماحصل بررسی بیش از ده هزار راز در چندین سنجش می باشد. تیم تحقیقاتی بر اساس نتیجه گیری و تقسیم بندی انواع رازهای ثبت شده، آنها را در معرض بازبینی و انتخاب دوباره در بین دو هزار نفر دیگر قرار داده اند و در مرحله نهایی متوجه شده اند که:
 
 به طور میانگین انسانها حدود ۱۳ راز شخصی دارند که پنج تا از آنها آنقدر مهم هستند که به هیچکس نمی گویند.
 
 پروفسور دانشکده مدیریت بازرگانی دانشگاه کلمبیا Michael Slepian و سرپرست تیم تحقیق می گوید « ما متوجه شدیم که فکر کردن افراد در باره اسراری که پنهان می کنند صدمات روحی و جسمی اش خیلی بیشتر از نگرانی ناشی از فاش شدنش می باشد»
 
 سواستفاده از اعتماد باعث شکل گیری حدود نیمی از اسرار آدمها است. دروغ و کلک های اقتصادی هم بخش بزرگی از اسرار شخصی افراد را شامل می شوند. دزدی، خیانت و در رفتن از مسئولیت های شغلی نیز بیش از ۳۰ درصد رازها را در بر می گیرند.
 
 تحقیق فوق در ضمن نشان داده است که بخش اعظم کلنجار رفتن در باره اسرار شخصی وقتی صورت می گیرد که افراد تنها هستند. به عبارت دیگر، نگرانی از لو رفتن یک راز خیلی کمتر از اذیتی است که فکر و خیال در باره رازها، ایجاد می کنند. تا مادامیکه یک فرد، یک راز را حمل می کند تشویش اصلی وجود خواهد داشت.
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتظار معقول از روابط عمومی آموزش و پرورش


  اثربخشی ارتباطات در روابط عمومی


  تجارب مدیریتی/ کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


  گزارش برگزاری جشنواره روابط عمومی‌های برتر فارس


  تصمیم گیری دسته جمعی


  چرا اعلامیه‌های مطبوعاتی مهم هستند؟


  ترمیم چهره دروغگوی سخنگوی پیشین کاخ سفید در مراسم امی


  مدیر طرح و برنامه سازمان بسیج مستضعفین: روابط عمومی یک علم است و باید با آن علمی برخورد شود


  درآمدهای ناشی از سخنرانی‌


  انتخاب اعضا هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب "مقررات روابط عمومی" منتشر شد