درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 15:35   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30026صفحه نخست » چهارشنبه، 24 خرداد 1396 - 23:12
گوگل چگونه استخدام می کند
نویسنده ماهان طباطبایی - هر ساله دو میلیون نفر به گوگل درخواست کار می فرستند و از بین شان، چند هزار نفر استخدام می شوند. در کنار آن، گوگل، خودش نیز مدام به موسسات آموزشی و انجمن های فارغ التحصیلی جهان سرک می کشد و با دقت خاصی، بهترین ها را می یابد و استخدام می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هر ساله دو میلیون نفر به گوگل درخواست کار می فرستند و از بین شان، چند هزار نفر استخدام می شوند. در کنار آن، گوگل، خودش نیز مدام به موسسات آموزشی و انجمن های فارغ التحصیلی جهان سرک می کشد و با دقت خاصی، بهترین ها را می یابد و استخدام می کند.

ساندرو یانگ ۲۳ ساله از همان ابتدای فارغ التحصیلی اش توسط گوگل شناسایی و جذب شد. این مهندس کانادایی بالاترین نمره قبولی دانشگاه تورنتو را به خود اختصاص داده بود و تمرکزش نیز بر روی توسعه ربات های هوشمند است.

گوکل بیش از ۷۰ هزار کارمند تمام وقت دارد و اکثریت شان، با دقت تمام و به خاطر قابلیت هایی که داشته اند استخدام شدند. به گفته یکی از مدیران اصلی بخش کاریابی Laszlo Bock گوگل در سال های اولیه تا ۱۰ ساعت از وقت هر مدیر صرف تحقیق و دقت در استخدام فرد جدید می شد. تا همین اواخر گوگل حدود ۶ هفته، برای مراحل استخدام یک نفر وقت صرف می کرد.

مغرور نبودن و آمادگی پذیرش شکست در حین کار بر روی پروژه، جان سختی در مقابل مشکلات پروژه، داشتن قدرت تحلیل و انتقاد از مراحل کار و دلبستگی و بلندپروازی از جمله خصلت هایی است که گوگل در حین مصاحبه دوست دارد ببیند.

شهرت گوگل در مطرح کردن سئوالات و تست های ویژه خودش است که به زوایای از شخصیت و دانش مصاحبه شونده توجه دارد. در این سایت بخش کوچکی از اطلاعات عمومی مربوط به مصاحبه ها را می توانید مشاهده کنید.

مدیران گوگل، ۴ استاندارد را باید همیشه رعایت می کنند:

۱ – فردی را استخدام کنند که بهتر از خودشان باشد. به عبارت دیگر، سطح توقع را در بالاترین حد، نگه دارند.

۲ – مدیران بخش ها و اعضای گروه از طریق شبکه آشنایی ها و اطلاعاتی که در دنیای فارغ التحصیلان جدید می گذرد به دنبال همکار جدید باشند. این همان روش جذب بهترین های جهان است.

۳ – به تنهایی مصاحبه نکنند و تصمیم نگیرند. از اعضای تیم یا بخشی که مدیریتش را برعهده دارند برای استخدام همکار جدید، استفاده کنند

۴ – اگر افرادی هستند که برای همکاری با گوگل مردد هستند به آنها دلیلی مناسب برای همکاری می کنند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد