درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 20:32   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30010صفحه نخست » چهارشنبه، 24 خرداد 1396 - 11:05
معاون وزیر ارتباطات خبر داد
افزایش 25 درصدی درآمد فناوری اطلاعات
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نقش شبکه ملی اطلاعات در تحقق شعار امسال گفت: شکل‌گیری خدمات بومی بر بستر شبکه ملی اطلاعات، ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار را به همراه دارد، به‌نحوی که با رشد ترافیک حاصل از سرویس‌های این حوزه از جمله خدمات ویدئویی و اشتغال ایجاد شده در این بخش، درآمد بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات از ۲۰ هزار میلیارد تومان به ۲۵ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نقش شبکه ملی اطلاعات در تحقق شعار امسال گفت: شکل‌گیری خدمات بومی بر بستر شبکه ملی اطلاعات، ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار را به همراه دارد، به‌نحوی که با رشد ترافیک حاصل از سرویس‌های این حوزه از جمله خدمات ویدئویی و اشتغال ایجاد شده در این بخش، درآمد بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات از ۲۰ هزار میلیارد تومان به ۲۵ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

 

محمدجواد آذری‌جهرمی با اشاره به نقش شبکه ملی اطلاعات در تحقق شعار امسال (اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال)، گفت: کسب و کارهای اینترنتی می‌توانند منبع عظیم اشتغال باشند و رونق کسب و کار را در این بخش با ارائه خدمات بر بستر شبکه ملی اطلاعات به‌وجود آورند. وی به‌وجود پتانسیل بالای نیروی انسانی در این حوزه اشاره کرد و افزود: استعداد و ظرفیت نیروی متخصص در این بخش زیاد بوده اما تاکنون موقعیت برای استفاده از این توان، کم بوده است، به همین دلیل ما به دنبال ایجاد فضا و ظرفیت‌سازی برای رونق کسب و کارها در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات هستیم. وی گفت: برای مثال شاهد تولید بیش از ۱۰۰ هزار اپلیکیشن اندرویدی در کشور هستیم و ۲۲ هزار گروه توسعه‌دهنده اپلیکیشن و ۱۰۰ هزار شغل، طبق گزارش مرکز آمار، در این بخش ایجاد شده است. معاون وزیر ارتباطات با تاکید براینکه تحقق شبکه ملی اطلاعات، اشتغال در حوزه فناوری اطلاعات را رقم زده، خاطرنشان کرد: برای اشتغال کسب و کارهای نوپا، ما زمینه‌ساز هستیم و با وجودی که نقش مستقیم نداریم اما با کاهش تعرفه پهنای باند اینترنت، باعث کاهش تعرفه خدمات بومی در داخل کشور خواهیم بود تا در نهایت کاربر از محتوای داخلی مقرون به‌صرفه استفاده کند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4069

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد