درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 14:09   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30003صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 29 خرداد 1396 - 09:21
شرکت روابط عمومی را انتخاب کنید که نشان دهنده اندازه شرکت شما باشد
تاد برابندر مدیر شرکت روابط عمومی اسپرِد نیوز - قانون کلی این است که برای دریافت خدمات روابط عمومی به خدمات رسانی مراجعه کنید که نشان دهنده اندازه کسب و کار شما باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- قانون کلی این است که برای دریافت خدمات روابط عمومی به خدمات رسانی مراجعه کنید که نشان دهنده اندازه کسب و کار شما باشد. اکثر اوقات نرخ های آن ها با بودجه پیش بینی شده روابط عمومی شما مطابقت دارد. اگر صاحب یک کسب و کار کوچک با دو کارمند هستید، نیازی به استخدام یک شرکت روابط عمومی گران قیمت با کارمندان متعدد ندارید. شرکت روابط عمومی را بیابید که اندازه شرکت و توانایی های آن با شرکت شما متناسب باشد.


در اینجا مایلم به یک مورد اشاره کنم. یک آژانس بزرگ روابط عمومی در یک ساختمان مجلل در مرکز شهر در چند مایلی دفتر من قرار دارد. به صراحت بگویم که ما حتی رقیب یکدیگر محسوب نمی شویم و به یکدیگر مشتری معرفی می کنیم. چرا؟ آن ها معمولا با شرکت های بسیار بزرگ کار می کنند و برنامه هایی با هزینه ای در حدود 10،000 دلار در ماه اجرا می نمایند.

 

شرکت من با افراد و شرکت های کوچک تر کار می کند. هزینه برنامه هایی که ما اجرا می کنیم در یک سال 10،000 است و نه یک ماه. هر دو ما در برنامه های خود اقدامات یکسانی را انجام می دهیم: تنظیم اطلاعیه های رسانه ای؛ تحقیقات گسترده بازار رسانه؛ و ماه ها روابط رسانه ای (ارسال مقاله/ ترتیب دادن مصاحبه/ اجرا درخواست های رسانه ها، بریده جراید/ پیگیری چگونگی پوشش خبری در رسانه ها و ...)


انعقاد قرارداد با یک شرکت بزرگ لزوما بدان معنی نیست که فرد باتجربه ای مسئول اجرای برنامه شما خواهد شد. بنابراین آیا آنقدر که می پردازید دریافت می کنید؟ یکی از دوستان من که در یک شرکت بزرگ روابط عمومی مشغول به کار است، جزئیات مربوط به صورتحساب های شرکت خود را برای من ارسال کرده است که در ادامه می بینید:
- کارآموزان / کارگزار تازه کار ساعتی 75 دلار (تجربه حرفه ای کم یا فاقد تجربه)
- مدیران مسوول ساعتی 100 تا 125 دلار (1 تا 3 سال تجربه حرفه ای)
- مدیران مسوول ارشد ساعتی 125 تا 200 دلار (بسیار مجرب، تصمیم گیرندگان موسسه)


قیمت های بالا را با قیمت های بسیاری از شرکت های کوچک روابط عمومی و متخصصین مستقل مقایسه کنید. بسیاری از آنان کسب و کار روابط عمومی خود را پس از سال ها تجربه در این صنعت راه اندازی کرده اند و معمولا برای اجرای یک برنامه حرفه ای، ساعتی 50 تا 100 دلار از شما دریافت می کنند. بسیاری اوقات، می توانید از کارگزاران باتجربه فصلی بهره بگیرید که با دستمزدی کمتر از یک کارآموز/ کارگزار تازه کار در شرکتی در مرکز شهر، مستقیما با شما و کارمندان شما مشغول به کار شود.

 

اطمینان حاصل کنید که شرکت های کوچک یا متخصصین مستقل از همان ابزاری بهره می گیرند که شرکت های بزرگ اما به هر حال، یک نصیحت – هنگامی که یک شرکت کوچک یا متخصص مستقل را برای اجرای برنامه روابط عمومی خود انتخاب می کنید، اطمینان حاصل کنید که آن ها از همان ابزاری بهره می گیرند که شرکت های بزرگ: فهرست ها/ روابط رسانه ای به روز؛ قابلیت شخصی شدن؛ بریده جراید حرفه ای/ پیگیری خدمات برای دریافت نسخه ای از هر پوشش خبری (مقالات، نوارهای ویدئویی از برنامه های تلویزیونی) و همین طور ارتباط با متخصصین/ مهارت های روابط رسانه ای و شهامت حرفه ای در ارسال نامه های گیرا.

 

 اگر شرکت مورد نظر شما ارزان تر است اما از تمام ابزار مورد نیاز برای کمک کردن به شما بهره نمی گیرد، ممکن است بهتر باشد مبلغ بیشتری هزینه کنید و از اجرای درست برنامه خود مطمئن شوید.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد