درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:43   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29994صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 24 خرداد 1396 - 09:37
شیرین کاری روابط عمومی آقای رییس جهمور
صرف نظر از این که با سیاست های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا موافق باشید یا نه ولی فکر می کنم یک مقدار زیادی توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است. از دیدگاه روابط عمومی، رویکرد وی یک فاجعه بوده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- صرف نظر از این که با سیاست های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا موافق باشید یا نه ولی فکر می کنم یک مقدار زیادی توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است.

 

از دیدگاه روابط عمومی، رویکرد وی یک فاجعه بوده است. از حملات و حملات تند و تیز به رسانه ها در واکنش به اخبار و پیام های آنها و بقول او اخبار جعلی و پیشی گرفتن در مغلوب ساختن قبل از مغلوب شدن خود یک نمونه درخشان از این رویکرد است.

 

در اینجا به چهار بعد این فاجعه اشاره می شود:

1. دروغ: مانند ادعای ترامپ درباره میزان حضور مردم در مراسم تحلیف که گمراه کننده بود. دونالد ترامپ در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد تصویر بزرگی از جمعیت حاضر در مراسم تحلیفش را در کاخ سفید نصب خواهد کرد تا خبرنگارانی که "حضور باورنکردنی و شاید رکوردشکن" را باور نمی‌کنند، هر روز این تصویر را ببینند.

 

2.  مبارزه با رسانه ها: یکی دیگر از جنبه های فاجعه بار روابط عمومی ترامپ دشمنی بی وقفه با رسانه های آمریکایی است. دونالد ترامپ در توییتی، « رسانه‌‌ هایی» که اخبار جعلی منتشر می کنند را به دشمنی با مردم آمریکا متهم کرده است.


راینس پریبس رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید، از مردم آمریکا خواست که سخنان دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در خصوص دشمنی رسانه ها با مردم آمریکا را جدی تلقی نمایند.

 

3. انتصاب سخنگویان سوال انگیز: «شان اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید یکی از این افراد است و این دامی است که ترامپ برای خود پهن کرده است: عدم آمادگی در کنفرانس های مطبوعاتی و ظاهری عصبی.

 

4. مسدود کردن دسترسی به اطلاعات: کاخ سفید خبرنگاران برخی از رسانه های بزرگ از جمله رسانه هایی که به انتقاد از دونالد ترامپ می پرداختند را از حضور در یک نشست خبری ویژه و بدون دوربین منع کرد. از جمله خبرنگاران محروم، خبرنگاران رسانه های سی ان ان، نیویورک تایمز، پولیتیکو، لس آنجلس تایمز و بازفید بودند. این اقدام، اعتراض بسیاری را به همراه داشت و خبرنگاران آسوشیتد پرس و مجله تایم نیز پس از اطلاع از محرومیت دیگر همکارانشان، این جلسه را ترک کردند.

 

همچنین رئیس جمهور آمریکا هنگام بازی گلف با نخست وزیر ژاپن در باشگاهی خصوصی در فلوریدا، اعضای تیم رسانه‌ای خود را حبس کرد.

 

ترامپ در ادامه جنگ تمام عیاری که علیه رسانه ها آغاز کرده است، از حضور در ضیافت سالانه کاخ سفید با انجمن خبرنگاران هم امتناع کرد...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد